Verslag Oud en Nieuw Party

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Verslag Oud en Nieuw Party

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-02 16:28

Jaja, we hebben wat afgelachen (zie kippenhok!). En dan kan er zelfs nog een verslag(je) af!
Suus zou me om 8 uur 'savonds ophalen. Maar om 8 uur alles behalve Suus. Uiteindelijk belde ze, dat ze dacht dat ze voor de deur stond. Dus ik met mijn stuffies naar buiten. Staat daar een enorme bak. Voelde me echt Ieniemini! Daarna nog gauw snielige Karin opgehaald. Die was namelijk niet echt helemaal jofel, dus die wou liever niet met haar auto'tje rondcrossen. En toen was het grote moment daar: we waren bij Pris en Marco aangekomen, dus het feest kon beginnen. Eindelijk Dildodee gemeet! Tsjonge jonge zucht (heej, als je dat tussen sterretjes zet in word wordt het bold=vet). Prisca is echt een slavendrijver en zette me zowat gelijk aan het kaas snijden (of was het toeterakkefietje met shrekdinges en Jari eerst?). Sta ik daar doodleuk de kaas in blokjes te snijden, komt Dorée gewoon op diezelfde vierkante meter worst snijden. Laat me je één ding vertellen: Dorée moet je echt geen worst laten snijden, dat kan gewoon niet goed gaan. Ze begon gelijk over 'thee-worst' ik heb geen idee wat dat is, maar als ik Pris en Dildodee moet geloven is dat onwijs smerig. Ik lag toen echt zowat dubbel over het aanrecht, kon me gewoon niet meer inhouden. Dorée en worst is gewoon geen goeie combinatie, want met het afpellen (ze trok zo het plastic eraf, pervert!) begon het al. Toen ging ze plakjes snijden hoor, mijn god. Ik had ondertussen ook wat kaasblokjes gesneden. Creatief als Dorée is ging ze ook nog een compositie met worst en kaas maken, waar Marco dan weer een foto van moest maken. Bij terugkomst in de keuken struikelde Dorée en liet ze nog net niet alles vallen. De Leverworst die toen aangebroken werd was helemaal een ramp. Dat was er nl. een met trilfunctie. Kortom: voordat we eindelijk een beetje worst en kaas gesneden hadden waren we wel weer even verder.
De hele avond hebben we ontzettend slap gedaan. Met shrekdingetje (zie foto's Marco) hebben we ook onwijs gelachen (hoe zo'n ontzettend eng ding een hoofdrol kan spelen, ondanks dat toeter toffer is, helemaal als je Jari heet!). Ik had mijn toeter dus mee en het geluid was voor Jari nogal TOF (geil), die werd helemaal wild. Met shrekdingetje en toeter was Jari gewoon een alien. We hebben ook onwijs gelachen tussendoor (zie foto's Marco). We hebben zelfs nog over paarden gepraat, maar vooral over dode dieren (geen nadere toelichting toegestaan vrees ik). Of was dat vooral ná vieren? Toen viel 'dode dieren' wel erg vaak (na elk woord dat er gezegd werd zowat, heel slap). Naja, goed we hebben eigenlijk niet doorgehad dat het ook nog 12 uur werd. Ondanks dat Maarten eerder op de avond (het begin van de avond eigenlijk) een glas kapot had gegooid mocht hij toch nog een poging wagen de HUGE fles champagne open te maken. Ging gelukkig zonder scherven (die brengen wel geluk, maar al te vaak moet je dat ook weer niet hebben). Met alle mankepootjes en alle minder manke pootjes hebben we nog staan kijken naar het (vooral illegale volgens Suus) vuurwerk van de overburen (toen hing Marco met iemand aan de telefoon). Toen ook daar geen lol meer aan was zijn we weer naar binnen getogen. Hebben we bokt nog even vervuild, zijn we ons boekje te buiten gegaan aan grove grappen. En hebben we weer ontzettend veel gelachen (of was ik dat alleen maar?). Net toen Mayo en Mo weer bij ons binnengevallen waren rond 4 uur wilden we eigenlijk naar bed (Maarten begon, maar Karin sliep al en ook Lotje kon haar oogjes niet meer open houden). We moesten alles nog in gereedheid brengen, en dat duurde een eeuwigheid (was niet eens zo grappig). Er zijn mensen die ook nog geslapen hebben, ondanks dat Dorée en ik eerst nog een hele poos over kakwijven hebben gekletst (je zal er maar last van hebben). Rond een uurtje of vijf zijn ook Dildodee en ik ingeslapen. Om 8 uur s ochtends was ik weer klaarwakker, en om halfnegen schijnt ook Ilona haar oogjes open gepulkt te hebben. Het was al licht, en ik kon echt niet meer slapen, bovendien kreeg ik honger. Toch hebben Iloon en ik het nog heel lang uitgehouden, pas om halftien hebben we gefluisterd. Daarna heb ik nog een heel serieuze poging gewaagd om toch nog mijn slaaptekort iets in te dammen, maar helaas tevergeefs. Om tien uur ofzo werd Jari ook wakker. Die walste dwars over iedereen heen en ging opeens boven op mij liggen, tsja, toen kreeg ik dus de slappe lach en was iedereen wakker. Vervolgens was Jari niet weg te slaan en had Dildodee een ochtendhumeur. Daarom nog steeds niet getreurd, want na een flinke omzwerving kwam ik tot de ontdekking dat Prisca ook weer tot leven was gekomen. Wat betekende dat Iloon en ik konden gaan bokken en niet de anderen uit hun slaap hoefden te houden.
Ik denk dat ik verder maar niet meer versla, want straks komen we aan de smeuïge details! Ik wil voorlopig nog heel hard ontkennen dat bepaalde dingen daadwerkelijk zijn voorgevallen.
1 ding staat als een paal boven water: ik heb ontzettend gelachen. Het was echt een supernacht. Dus Pris en Marco: reuze bedankt!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 16:37

ha klinkt errug gezellig. vast een giga zooitje Haha!
pfff en dan zat ik hier maar met mijn familie. was ook wel erg gezellie en in de discotheek later ook.

btw laui! marco had mij aan de lijn!

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-02 16:41

dat dacht ik al! Ik zit wel een beetje met angst en beven uit te kijken naar de foto's, dat belooft wat. Dus iedereen die ooit gezegd heeft dat ik in t echt niet zo grappig etc ben als op bokt: Het tegendeel is bewezen, heb het zelf uit Dorée d'r mondje gehoord! Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 16:49

oooh mijn god het was weer een lekker zooitje *huil* en dat heb ik gemist! volgend jaar beloof ik dat ik kom Extreme duivel

Aangezien je dododee hebt overleefd kun je mij ook wel overleven want ik ben een klein beetje minder erg:))
Heeft doree haar beruchte gekke bekken getrokken of viel dat mee ? ach zal de foto's wel zien.
enne die dode dieren he.. die marco is echt een freak.. je wil niet weten wat ie allemaal van plan was met de ijsbeer uit artis toen ie dacht dat die dood was.... gelukkig voor joost sliep dat beest alleen maar..

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-02 16:52

Hmm, ik denk dat ik wel een idee heb. We hebben echt naarmate de avond/nacht vorderde steeds vaker dode dieren gezegd. Dat was zo ziek, iedereen lag gelijk onder tafel van t lachen. Op alles kan je wel dode dieren zeggen. Vooral met de appelflappen van Merilyn! Oh, dat mag Prisca vertellen... *proest*
Heb echt ontzettend veel zin in de volgende meet!

Oh, ik moet echt nog het verhaal van de Breezer vertellen. Speciaal voor de foto ging ik met Prisca's breezer aan de haal, maar er kwam echt niks uit dat flesje (dat krijg je als er geen lucht bij kan). Dus ik stond onwijs lang in de zuiphouding, denken ze allemaal dat ik dat flesje in één keer leeg had. Ik vind eigenlijk dat ze die openingen toch groter moeten maken Schijnheilig ...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 17:06

Ja het was echt geweldig!!! Thanx Pris en Marco en alle anderen voor de topavond!! En Laui is idd in het echt net zo gek en droog als ik en helemaal niet zoals een heleboel anderen zeiden dat ze heel verlegen en skattig was... (of kwam dat misschien in de combinatie met mij?? Verward Haha! )
Maar ik heb geeeen ochtendhumeur!! Nee echt niet! Ik ben juist 's ochtends altijd heel erg Lachen

En over die worsten, tja die waren nou eenmaal heel erg GEIL.... helemaal als Karin begint over Dildodees met tr...functie!!

En de rest van de dingen die Laudine niet heeft verteld moeten echt op het "na elven, alleen voor Geile/coole bokkers-forum" Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Verslag Oud en Nieuw Party

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 20:21

Laui! schreef:
Ze begon gelijk over 'thee-worst' ik heb geen idee wat dat is, maar als ik Pris en Dildodee moet geloven is dat onwijs smerig.


Ieeww, ja, heeeeel smerig!! Had ik vandaag bij mijn oma op Misselijk Misselijk Misselijk Nou nooit meer!! Misselijk

Ik ben wel benieuwd naar de foto's?

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 20:51

Eeehh yep weer een echt boktmeeting zoals wij die kennen. Veel "vieze" woorden en een hoop lol en vooral wienig slaap.

Die appelflappen tja hoe ging die ook al weer ? Ja ik weet het weer:

Het is heeft rimmels en een gat en je zuigt het makkelijk weg ? en als je het even laat liggen worden ze grijs. baaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh slappe appelflappen. Maar volgens karin waren ze nog eeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrgggggg lekker. Lovers Lips are sealed .

Kan dit ????

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 20:58

volgens mij heeft maaike dat verhaal over die gaatjes in appelflappen gister ook al gehoord, tenminste ze wist het niet meer rpecies want je was niet erg duidelijk meer.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 21:00

ep dat klopt Marjo dat ontstond toen ik haar aan de foon had hihih zo gooooooooooorrrrrrrrrrr.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 01:57

nog even over het ophalen van Laui,
zij zei tegen mij:
"Weg volgen, dan zie je na de bocht een GIGA huis op een heuvel, dat is het huis van de buren daarnaast wonen wij..."

Ik rij dus heel braaf de oprit van nr 29 op,
Kom ik uit bij een GIGA huis op een heuvel, tja, toen kreeg ik twijfels...
Het was gewoon TE Bizarrr!
Maar goed het bleek dus wel the right place te zijn, daarbij verbleek trouwens de Dinky toy van mijn paps Haha!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 13:48

Sjuimpje schreef:
Het was gewoon TE Bizarrr!


*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* ja het was echt TE Bizarrr!!! Haha geweldig!!

En over die appelflappen:
Pris zei het zo:
Ze zijn rinpelig en hebben een gaatje en je kunt de appelprut er goed uitzuigen Koe en als je ze een week laat staan groeien er paddestoelen op!!

Het was iig weer een erg cool feestje en idd met te weinig slaap (mede dankzij Laudine!! Tong uitsteken ) en heel veel vieze woorden!! Haha oja en natuurlijk sexmetdodedieren.nl!

Maar ook Zep was goed op dreef, zie maar in Kippenhok Haha! Extreme duivel

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 16:11

ik vond het ook wel erg leuk hoor (die tijd dat ik er ben geweest dan) echt leuk om met dorée te meeten en alle andere dan he


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 17:55

Thirza schreef:
ik vond het ook wel erg leuk hoor (die tijd dat ik er ben geweest dan) echt leuk om met dorée te meeten en alle andere dan he


Hihihihi alleen ik word speciaal genoemd!! Tong uitsteken Me luv you Thir!! Lovers Lovers

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 13:18

Het was de combi Dorée... Normaal ben ik namelijk helemaal niet zo Schijnheilig . Zat trouwens nog te denken aan alle dingen die gebeurt zijn... Men, wat hebben wij een lol gehad. Nu moet Marco nog opschieten met de foto's, anders bezwijk ik hier.
Ik ga zo maar eens mijn onderschriftje veranderen! Voor degenen die erbij waren... is echt te grappig gewoon... Cool

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 16:26

Hahaha, ja het was echt geweldig!!!

Maar je onderschrift moet worden: Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, TeleLaui kom maar gauw en dan met die foto erbij.... Haha!

BTW, check ook mijn onderschrift... Haha! Pling

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 17:11

Ik mag toch ook gewoon als Lala? Valt niet zo op... Ik wil echt undercover gaan hoor! Tong uitsteken Ow, enneh, die foto ga ik wazig maken... Haha! Mèn, Marco schiet eens op...
BTW, ik vond Jari met Shrekdingetje en toeter ook geweldig... Vork Ik vond die appeldingen van Merilyn trouwens ook wel lekker hoor, lekkerder dan de Dildodeeballen! En nee: geen bollen... Cool

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 11:59

O my, wat hebben wij een lol gehad idd. Niet normaal. Ik was ook getuige van de kakwijvenpraat van Laui en Doree, maar heb het overleefd.. jaja! Nou laudine, ik geloof dat wij de rest al eerder dan half tien wakker hadden hoor Knipoog Geloof niet dat ze ons in die uren zo aardig vonden. Maar ja...ze hebben het weer overleefd en so did I. Pris en marco...het was echt super, heb het ontzettend naar mijn zin gehad! Thanks Lovers !!!

En Kwijl ik heb El Roy gemeet!!!! Wat heeft ie toch een kwijlkoppie zeg!!! En ja, natuurlijk ook Sya nog, maar die had ik al eens gemeet. Party!!

En na dat gelul van die appelflappen....je durfde ze bijna niet meer te eten... Vooral nadat we Marco's artistieke foto's ervan hadden gezien... Vingers aflikken

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 16 bezoekers