Ben bij die tinker wezen kijken..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Ben bij die tinker wezen kijken..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 21:38

vervolg op pennymeisje biedt nijrijpony aan, nu het echte verhaal *LOL*
Ik zou met een vriendin mee fietsen naar almere-hout, en van daaruit dus naar de stallen gaan (Dus Suzan als je dit leeft, zelfde tinker *LOL* heb alleen geen fut meer om terug te pb-en)
Om half 3 moest ik die eigenaresse bellen, geen gehoor dus ik smste even. Was ondertussen 4 uur, nog niks gehoord. Die vriendin baalde al, en helemaal voor mij, want Almere Hout is een dik uur fietsen van mijn huis vandaan. Maar goed, ineens gaat de telefoon, bleek dat ik een paar meter van de stal stond *LOL*
Tinker+andere paard gepoetst, gezadelt en opgestapt. We gingen een buitenrit maken. Nou, zoals jullie al hebben gelezen ben ik een enorme angsthaas, maar ik zat er ontzettend relaxed op. Ik ben alleen een ander zadel gewend, reed nu met dressuurzadel, mn enkel lag dubbel. Vervolgens 2 gaten langer gemaakt, even geen last gehad, en toen kreeg ik weer zon stekende pijn. Is dat normaal?
Maar later kwamen we op een open veldje, en gingen we aandraven. Springt dat paard ineens aan in galop! En ontzettend sterk, ik kreeg haar amper terug. Met veel moeite even gaan stappen tot we weer bij een openvlakte kwamen, en toen mocht ze wel racen. Je hoefde niet eens wat te doen, alleen meer ruimte geven, in volle rengalop rechtdoor karren, wow! Ik vloog Haha! Vond het aan de ene kant wel eng, mn laatste buitenrit was met een manegeles, ruim 6 jaar geleden. Maar vandaag durfde ik zelfs met lange teugel langs de snelweg te rijden, heel apart *LOL*
Toen waren we weer terug op stal, en was het alweer voorbij..
Maar goed, ik belde mn vader, was ondertussen half 6, en we eten om 6 uur, en ik had om half 8 een afspraak, beetje laat dus Bloos
Mijn vader zei dat ik om half 8 maar in Almere Buiten moest zijn, dan at ik gewoon later. Zo gezegd, zo gedaan, hoewel..
Ik was nog nooit in Almere Hout geweest, wist de weg dus ook niet. Het kwam erop neer dat ik op een gegeven moment Zeewolde in fietste Bloos
Gelukkig kwam ik een aardige meneer tegen die mee terug is gefietst. Ik ben nu wel kapot!!
Mm.. heb heerlijk gereden, fantastisch paardje, en lijkt me erg leuk om te doen. Had alleen erge last van mn enkel, en loop een beetje tegen de afstand aan te hikken.. maar ik heb met meer plezier gereden dan het laatste half jaar, dus dat maakt een hoop goed *LOL*



Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 22:25

goed van je dat je buiten hebt gereden zeg !!
leuk dat je het paardje mag doen zeg !

Karaat_the_newforest op Instagram

Saona

Berichten: 2
Geregistreerd: 30-01-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 11:36

Pam"]
... later kwamen we op een open veldje, en gingen we aandraven. Springt dat paard ineens aan in galop! En ontzettend sterk, ik kreeg haar amper terug.
[/quote]

Haha!

[quote="Pam"]
Met veel moeite even gaan stappen tot we weer bij een openvlakte kwamen, en toen mocht ze wel racen. Je hoefde niet eens wat te doen, alleen meer ruimte geven, in volle rengalop rechtdoor karren, wow! Ik vloog Haha!
[/quote]

Gas d'rop Tong uitsteken

[quote="Pam schreef:
Mm.. heb heerlijk gereden, fantastisch paardje...



Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 11:40

Haha anietje!

Kort maar krachtige reactie.

Wel lekker dat je weer eens lekker hebt kunnen rijden Rianne.

Helaas vond je der te sterk. Maar het gaat mij wel lukken denk ik.

Verder heel veel suc6 met het vinden van een geschikt bijrijpaard

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Saona

Berichten: 2
Geregistreerd: 30-01-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 11:42

Kirsten schreef:
Helaas vond je der te sterk. Maar het gaat mij wel lukken denk ik.


Ik hoop het, maar ik ben er niet zo bang voor Knipoog

OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jitskenienke, Karintich, Vagabondo en 49 bezoekers