Nakomeling van mijn arabier?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Nakomeling van mijn arabier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-02 17:40

Aangezien hier nogal veel mensen komen van heel nederland heb ik een vraag.
Het schijnt dat mijn paard een merrie perongeluk heeft gedekt. Hij klom nooit op merrie's, stond bij veulens in de wei als hengst en heeft zelfs twee veulens opgevoed, hij was hun papa. Maar een keer vergat ie zijn papa gevoelens (of juist niet Haha! ) en is op een merrie geklommen. Vlak daarna is hij verkocht . Ik vermoed dat het zo'n 5/6 jaar geleden is.
Hij is een arabische volbloed en stamt af van de oude bloedlijn ( o.a. Branco x Maroesjka) de rest zal ik even op moeten zoeken. Hij zelf heet Brahmat O.X. en heeft vroeger shows gelopen. Het schijnt dat het een vrij kleine merrie is geweest. Ras etc weet ik niet. Het moet gebeurt zijn omgeving soest/amersfoort/leusden. Hij heeft in alle drie de plaatsen gestaan. Hij is nu 1.56m hoog en 19 jaar oud.Hij is een vliegenschimmel. Hij is echt een bloedkikker, pittig om te rijden, en een echte dwarsligger. Maar in de omgang het liefste paard dat er bestaat Lovers Een regelrechte knuffelkont en je kan alles met hem doen. Onder hem gaan zitten etc.
Weet jij iets over zijn nakomeling? Ik hoorde viavia dat het een hengst was toen der tijd, maar hij kan natuurlijk gecastreerd zijn.
Alles is heel onduidelijk omdat ik het ook maar heb gehoord, maar weet je toevallig iets? laat het me weten!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 20:02

stond ie toen nog bij Pauline?
Anders kan ik het wel vragen aan haar

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 166 bezoekers