bedrogen door een vriendin!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

bedrogen door een vriendin!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 17:19

Ik kwam vandaag uit school, en ging even naar Arzu toe, daar was Bo ook(buurmeisie van Aartjan, die verzorgt arzu ook wel eens)
Krijg ik een preek, dat Jetty(vriendin) is geweest, en haar deken en haar longeerlijn heeft opgehaald(deken heb ik van haar gekregen, die longeerlijn was eerst nutteloos, dus hou maar zei ze! Boos! ) Enne, Bo een hele preek, dat ik met andermans spullen normaal om moest gaan, en dat ik die bandage trug moest geven(heb al een tijd terug banadages geleend, en heb ze terug gegeven, zelfs nog gebracht, omdat zij er tig keer over belde) enne, over de hengst van arzu, die was nu 1.80 mtr,(1.30 ofzo) Enne, arzu is maar 1.20 (1.25 mtr) dus dat kan gewoon niet.
En er lag een sleuteltje van mij, heeft Jetyt meegenomen, en aan me moeder gegeven(was wel van me broertje, maar vond het hangertje wel leuk ) Dusse, ik heb echt zoiets vanne, wat zit je nou ana me spullen. Ga zo eventjes naar haar toe, en is even vragen wat ze nou staat te zeuren, en ik wil me deken terug Boos! . Als je eenmaal iets aan iemand heb gegeven, vind ik dat het het niet meer zomaar ongevraagd terug kunt pakken hoor.
Sorry, moest er even uit, ik voel me namelijk een beetje K Schijnheilig T

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..


Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 17:29

ja ik kan me voorstellend dat je je k*t voelt.
idd even uitleg gaan vragen maar ga niet gelijk schreeuwen ofzo hoor want daat berijk je niks mee (ervaring)
succes ermee

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 17:31

uhm.. ik snap er geen draad van eerlijk gezegd Verward

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 17:37

ze is dus bij arzu geweest, en heeft even mijn spullen meegenomen.
Ze dacht zeker dat ze er wat mee kon bereiken ofzo, ook heeft ze ene sleuteltje meegenomen(ik denk dat dat wel hoort bij rpive dingen) en als je iets aan iemand geeft, hoed je het niet terug te pikken, je kan het ook gewoon vragen!

enne, ze heeft de deken bij m`n buurman in zijn container gedumpt Boos!

Ik heb haar trouwens nog niet gesproken, maare ik zal niet metene gaan schreeuwen

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 17:40

asjoe4ever schreef:
ze is dus bij arzu geweest, en heeft even mijn spullen meegenomen.
Ze dacht zeker dat ze er wat mee kon bereiken ofzo, ook heeft ze ene sleuteltje meegenomen(ik denk dat dat wel hoort bij rpive dingen) en als je iets aan iemand geeft, hoed je het niet terug te pikken, je kan het ook gewoon vragen!

enne, ze heeft de deken bij m`n buurman in zijn container gedumpt Boos!

Ik heb haar trouwens nog niet gesproken, maare ik zal niet metene gaan schreeuwen
wat een verveend kind zoals ik dat hoor je gooit toch niet zo maar een dekne weg Verward

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

Soetekind

Berichten: 1258
Geregistreerd: 26-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 18:10

wat is daar de reden van dan?? raaaaaaaaaaaaar!

[color=#BF40BF]YGNR/color]

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 20:21

whaaa! als ze dat bij mij zouden doen, zouden ze eerst een goeie reden moeten geven, maar ik denk eerder dat ik zou gaan schreeuwen enzo(niet slim, kan er niks aan doen). ik ben het dan niet, maar toen ik het las werd ik echt boos! grrr

RIP Evita 02/04/1995 - 02/05/2017
Volg Apa de Border Collie zijn avonturen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amaniblauw, Bielsje, bora, Char_elle, Chicken01, ComscoreBot, Cowgirl, Ik_is_Ik, Mar_M, Plus_en_Min, Sanet, Schrompeltje, schumiegirl, tjee en 147 bezoekers