dit was het dus...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lizzytje
Berichten: 273
Geregistreerd: 01-05-03

dit was het dus...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 21:03

mijn verzorgpony is verkocht zonder dat ik er iets van te horen heb gehad!
ik heb geeneens afscheid kunnen nemen!
ik kan gewoon niet stoppen met huilen en ik wil het gewoon even van me afschrijven...
16 april werd hij geboren (morgen wordt hij dus 1 jaar). Het was een lief klein veulentje en we noemden hem max.
We hebben hem alles zelf geleerd: halster om, hoefjes krabben, over straat lopen, bij mama weggaan, poetsen, lekker rennen en spelen.
zulke mooie tijden hebben we gekend. En nu is hij weg...
Morgen ga ik na hem toe, hij staat bij de kinderbeorderij, ik kan gelukkig nog wel naar hem toe, maar natuurlijk is het wel anders. Het is veel verder weg en ik mag hem niet meer verzorgen.
natuurlijk blijf ik hem opzoeken maar wat zal ik dat kleine ventje missen! hij was altijd vrolijk en hij kon me altijd aan het lachen maken! we hebben samen een heel leuk jaar gehad en dat inimini veulentje is in dat jaar uitgegroeit tot een brutaal shetlanderhengstje.

lieve max, ik zal je nooit vergeten en ook de leuke tijden niet die we hebben gehad. Ik zal je vaak op komen zoeken en ik hoop dat je gelukkig word.

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:06

Van AM naar PP

rossebol

Berichten: 3764
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:11

hey wat vervelend voor je maar geloof mij het komt vast allemaal goed ik heb het het 2 keer gehad ik kwam op stal en pony weg op zo'n moment weet je even niet meer wat je moet doen je kan alleen maar huilen maar het komt vast wel goed hoor en je kan hem gelukkig nog opzoeken en dan weet je dat het goed met hem gaat heel veel sterkte en mischien is er binnekort wel een ander lief paardje wat om je aandacht vraagt je weet het nooit

Nimmy

Berichten: 3945
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:11

gelukkig mag je hem nog opzoeken, en als je het vraagt kan je misschien nog een keer poetsen enz.
maar sterkte ermee meis

meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:21

ik heb ook een lief veulen verzorgd. ik heb samen met nog andere 2 verzorgsters ook al die dingen aangeleerd en het was altijd onwijs grappig en mij maakte ze ook altijd aan het lachen. maar ineens ging het allemaal heel erg snel en werd ze na 5 1/2 maand verkocht. bij mij was het dus net andersom. ze stond juist op de kinderboerderij waar ik vrijwillig werk doe en werd juist aan iemand anders verkocht...best wel een heeeel eind hier vandaan. maar met haar verjaardag (24 juni wordt ze 1 jaar) wil ik haar graag opzoeken

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 22:23

Sterkte... gelukkig dat je nog mag komen.2 verzorgpony's van mij zijn ook verkocht de een naar limburg en de andere naar belgiƫ zo ver weg. mag wel komen. I know how you feel Ach gut

ellepel

Berichten: 47337
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 07:52

zo erg zoiets, want je hecht je er toch aan..
veel sterkte!

Annabel_Simone

Berichten: 299
Geregistreerd: 08-05-02
Woonplaats: Bergen n-h

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 12:56

wat vervelend zeg om die reden heb ik dus een eigen paard gekocht

hiltomfan

Berichten: 441
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: almere-haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 15:55

Lijkt me echt heel vervelend om mee te maken!!
Echt heel veel sterkte verder!

Rytm

Berichten: 4869
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 16:25

goh dit komt me heel bekend voor...
Bij mijn oude leasepony kwam ik terug van vakantie en toen was de andere pony van die vrouw verkocht waardoor ze mij en mn vriendin niet meer nodig had.
En dat hadden ze zogenaamd allemaal geregeld in de 2 weken dat ik op vakantie was.
Ja tuurlijk!
Ach joh...hoe vervelend het ook is, bij zulke mensen moet je boven ze staan zeggen wij altijd.
Op een dag krijg je een ander leuk paardje, of er zelf een en dat lach je die mensen gewoon vierkant uit!

Zo...heb ik ook weer wat gezegd haha Tong uitsteken

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 17:05

jeetje wat erg, ook raar dat het niet gezegd is.
Wist je ook niet dat hij te koop stond?? sterkte Ach gut

magic_lover

Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 12:59

nou dat heb ik dus ok laatst meegemaakt ik reed by mensen en die wouden er mee stoppen de pony werdt verkocht omdat ie volgens hun ''niet goed genoeg '' was voor het karretje echt ik moest de hele dag huilen kon niet mer slapen snachts enzzz
maar het is echt niet leuk ik weet ook neit waar hij heen is dus ik kan hem ook neit opzoekken echt zo zielig maar heb nu weer een andere pard om te rijden gelukkig maar wandt ik kan echt neit zonder paarden

maar jij ook veel sterkte ermee

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 13:13

Hecht je nooit aan het dier van een ander, want dit kan er gebeuren. Laat dit een les voor je zijn geweest.

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 16:09

Ik heb zoveel verzorgpony s gehad die zijn verkocht... dat ik de tel niet meer bij kan houden.. Meer dan 8 zijn het er zeker..!! Ook een veulen, die ik heb verzorgd vanaf dat ie 3 maanden was, totdat ie 1 jaar en 2 maanden was. Het is heel vervelend, maar het is en blijft het dier van een anders, dus jij kan er niets aan doen verder... Blijft altijd het probleem met verzorgpony s Scheve mond