Volendam gister op tv

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Volendam gister op tv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-01 11:32

Ook al is het een jaar geleden gebeurt, het is nog steeds verschrikkelijk.
Gister kwam het op de tv. Er was een jongen die helemaal verbrand was, die ging vertellen over zn leven enzo... en hij liet een foto zien van toen hij voor de brand was. Het is echt zonde... Hij was hartstikke knap!! Ik vindt het ook hartstikke zielig!!! En er was een meisje dat ook verkering had met een jongen voor de brand, maar ook nog steeds na de brand en dat ik dat hartstikke knap vindt van hun.
En er was een meisje dat niet verbrand was, maar die had verkering met een jongen, maar die jongen is overleden tijdens de brand en ze heeft er heel vee verdriet om gehad en nu begint ze weer een beetje op eigen benen te staan.

Maar ik denk dat het allemaal weer terug zal komen met oud en nieuw(vuurwerk) en die mensen van enschede ook natuurlijk, maar ik zat echt met tranen in mn ogen, toen ik die verhalen hoorde van die kinderen.


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 11:34

ja ik heb het ook gezien. ik vond het echt verschrikkelijk. ik werd er helemaal verdrietig van

xxFiekexx

Berichten: 539
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 11:36

ja man! die verbrande jongen! weet je hoe knap die eerst was! en nu.. echt erg gewoon! ik vond het echt heel erg om te zien!

Mag een vegetariër vlinders in zijn buik hebben?

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 11:40

Ik heb het niet gezien, maar ik vind het wel heel erg. Ik heb ook een interview gezien met een jongen en een meisje die allebei verbrand waren, op TMF. Toen ging dat over dat liedje wat hun gemaakt hadden.

Echt heel erg!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 11:46

k heb het ook gezien echt zo erg maar vind het wel knap hoe sommigen er mee omgaan vooral die linda, die is nu juffrouw! En die andere jongen vond ik echt zielig Verdrietig Verdrietig. Ben benieud als dat drukverband en die maskers allemaal helpen. Dan zien ze er over een paar jaren misschien alweer stukken beter uit!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 15:00

Ja, het is idd heel erg Frusty Frusty Frusty
Ik vind het idd zwaar zonde van die verbrande jongen Boos!
Hij is ook echt heel erg veranderd.
Hij was eerst een beetje vol in zn gezicht, nu is het 1 en al eng huid.

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 16:19

Wel we gaa het jaar in met een vuurwerk brand en er ook weer mee uit.
Gister zijn in , ja waar was het ook alweer, 240 mensen omgekomen doordat de winkeleigenaar ff een strijker demonstreerde.
Er lagen allemaal verkoolde lijken op straat Misselijk

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 18:00

he cowgirl, was dat niet in peru??? ik heb het niet gezien, maar ik heb laatst naar een ander programma gekeken en daar waren ook slachtoffers van de ramp. oh ja, dat was bij nova. echt erg, die mensen zullen er zeker vanavond nog wel heel veel aan denken.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 18:43

QuarterLover schreef:

Hij is ook echt heel erg veranderd.
Hij was eerst een beetje vol in zn gezicht, nu is het 1 en al eng huid.


Ben ik niet helemaal met je eens. Ik vind het juist knap van de artsen dat ze het toch weer zo 'mooi' krijgen. Op het einde zag je ook dat de huid al weer mooi egaal werd.

xxFiekexx

Berichten: 539
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 16:31

ja oké, maar ze bedoelt denk ik dat het gewoon heel erg zonde is...
Party!! Grtzzz Party!!

Mag een vegetariër vlinders in zijn buik hebben?


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 10:39

Jammer dat dit topic op kippenhok staat, want imo is het niet bepaald onzin, dit had op algemeen moeten staan.

Ik heb ontzettend veel bewondering voor die mensen, ze gaan hier zo goed mee om! Ik weet zeker dat ik dat niet zou kunnen.

Ik weet nog heel goed dat ik naar huis reed na de jaarwisseling, en ik zag allemaal ambulances langsracen, hoe dichter ik bij huis kwam, hoe meer het er werden. Ik zag al wel dat het uit de richting van Volendam kwam (ik woon daar vlakbij). Toen kreeg ik een uur later een sms-je van een vriend die daar woont. Verschrikkelijk....dan zie je de volgende dag de beelden... Verdrietig

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 12:42

wat lijkt me dat vreselijk zeg...
2 mensen liggen nog steeds in het ziekenhuis...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 12:46

Ik heb veel bewondering voor die jongeren, zeker omdat ze op tv ook laten zien hoe de brand ze verminkt heeft. Brandwondencentra zijn vreselijk deprimerend, maar ze doen er fantastische dingen. Een jaar is niks als je zo verbrand bent, over een jaar of 2, 3 zien ze er la heel anders uit. het genezingsproces duurt lang en na iedere operatie lijkt er achteruitgang e zijn. De huid zal nooit meer helemaal gaaf worden, maar het zal zeker nog heel erg veel gaan verbeteren! Bovendien zit schoonheid van binnen en ik moet zeggen dat hoe langer je keek, hoe minder je het zag!

Voorzitster AFM

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 13:45

gisteren waren er ook 3 jongeren bij JONG, k vind het heel knap dat ze er over willen praten enzo. Maar ze proberen tog weer verder te gaan met het gewone leven.

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 19:48

Ik krijg inderdaad al weer kippenvel terwijl ik dit topic zit te lezen.

Ook voor mij geldt dat hoe langer ik kijk naar een slachtoffer, hoe minder ik de verwondingen "zie".
Tijdens mijn bijbaantje had ik vrij regelmatig contact met een van de overlevenden van de Herculesbrand. Hij praatte altijd heel open over zijn verwondingen en ik kon altijd alles vragen. Hij was ontzettend positief, zo erg dat ik me wel eens afvroeg of hij werkelijk zo dacht of niet. Hij had echt zo iets van "ik kan het niet ongedaan maken, maar ik kan wel eruit halen wat er in zit". Zijn ouders leken het er veel moeilijker mee te hebben.
Misschien ook wel logisch. Zij hebben telkens als zij hun zoon zien het beeld voor ogen van hoe hij was en van wat hij voor brand kon.

Ik heb in ieder geval onnoemelijk veel respect voor eenieder die zulke verwondingen heeft opgelopen en iedereen in zijn of haar omgeving.

xxxWoMaNxxx
Berichten: 37
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 13:01

ja ik woon ook in purmerend dat licht ong 10 a 7 km van volendam ik woon vlak aan een weg en toen het ong kwart voor 1 was hoorde ik allemaal sirenes en zo en toen deed ik de volgende dag de tv aan en toen zag ik het op de tv. en echt je hard gaat er van kloppen zo erg duz me moeder komt de kamer binnen bij mij en ik zeg zo van mam der is een ramp gebeurt in volendam en me moeder ging kijken en zij liep helemaal vol omdat er zo veel jongen mensen verbrand zij of overleden zelf ken ik ook best veel volendammers duz je zat eigenlijk al hellemaal zo van hoe zou het met hun zijn en zo maar zelf vind ik het heel goed dat ze het komen vertelen op de tv dat vind ik heeel dapper nou doei doei xxxxxxx simone en ga eens kijken op http://jongeren.volendam.nl ciao

I LOVE SOMEONE SPECIAL XXXXX MOI

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 16:04

ja, erg he, je zag ze de laatste tijd weer ineens vaak op televisie.
die jongen heb ik ook gezien, die komt bijna elke keer als het daarover gaat en dat meisje die mascha heet..zo erg vind ik het..ik had vorig jaar een feest in januari, eigenlijk durfte ik niet eens, maar het was een hele goede vriendin die het gaf dus "moest" ik wel...ik maar meteen gekeken waar de nooduitgangen waren, nu is die discotheek gesloten omdat hij niet veilig genoeg was...
maar ik vind het echt zooo knap van die mensen dat ze gewoon op de televisie durfen en hun verhaal zo aan heel nederlans vertellen...

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 20:57

ja echt erg he hoe die mensen eruit zien je kan je niet voorstellen hoe ze eerst waren. Het was ook op de tv bij kruispunt een heel stuk over die ramp.

Jessica mijn vriendin heeft het paard van dat jongste meisje dat is omgekomen bij die brand ze hadden een kaartje gestuurd met sterkte toen kregen ze een hele brief terug[/i]

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

xxxWoMaNxxx
Berichten: 37
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 17:07

DIE BRIEF WAS CKER HEEL EMOTION NEEL OF HEB JE HEM NIET GELEZEN XXXXX

I LOVE SOMEONE SPECIAL XXXXX MOI


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amaniblauw, Eve_16, fjord_brucht, Googlebot, GrapeshotBot, luuntje, nick_en_ik, nicole_floor, Raineri, Tucktuck en 190 bezoekers