Paardentrefpunt wat vind jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat vind jij van www.paardentrefpunt.nl

Te gave Site
1 (100%)

Totaal aantal stemmen: 1


harmvh
Berichten: 56
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Rosmalen

Paardentrefpunt wat vind jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-01 21:30

Wat vind u van www.paardentrefpunt.nl? geef uw comentaar en wij kunnen de site beter maken dan ooit te voren!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 21:44

Erg jammer dat jullie www.equus.nl hebben overgenomen.De site opzich ziet er vrij saai uit qua kleurgebruik.Het forum is rampzalig.Mijn onderschrift doet het nooit en de kleuren zijn ronduit saai.Ook word er nooit gereageerd op mijn berichten Als het wat drukker zou zijn oke.
Ook zijn er teveel forums op het forum,das er jammer en onduidelijk.

harmvh
Berichten: 56
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Rosmalen

Leuk dat je reageerd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-01 21:48

Hoi, Leuk dat je reageerd! we zullen je opmerkingen zeker gaan bekijken! helaas kunnen we aan het forum drukte verhaal weing veranderen als alleen meer promoten. Dat zullen we dan ook zeker meer gaan doen. Een van de dingen die je in het nieuwe jaar zult gaan merken is dat we een dierenarts zullen vragen medische vragen te gaan beantwoorden. Verder zal ook een fysio haar mening gaan geven en we zijn nog bezig om een beroemde ruiter te strikken om vragen te gaan beantwoorden. Blijf dus kijken op paardentrefpunt.nl en de kleuren zullen we zeker eens gaan bekijken!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 21:49

Ah leuk,dan zal ik zeker vaker komen!

harmvh
Berichten: 56
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-01 22:40

mischien kun je wat kleuren noemen die je graag terug wilt zien en welke topics zie je graag vertrekken of hoe zou jij het forum indelen?

En wat vindt je van de interactieve zaken:

Chat Box
Banner Exchange
Links Sectie
Nieuws Aanbod?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 22:55

Als ik het zo hoor pak je het te commercieel aan. Dat moet je niet doen want dan gaat de site er ook commercieel uitzien en dan zie je je bezoekersaantal dalen. Je moet gewoon doen wat je leuk vindt, maken wat je het beste lijkt en niet hoeven te twijfelen en na te vragen wat andere der van vinden, die reacties krijg je vanzelf. Voor de rest ziet de site er wel redelijk uit.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 00:04

*fluit!!!!* crisis... dat ziet er ontzettend netjes uit!! Ik neem aan dat het je bedoeling is om er een commerciƫle site van te maken (niets mis mee overigens, dat is ook een manier van gebruik van het i-net). Mijn complimenten!!

Maar wat ik je wil vragen is het volgende... probeer niet via deze site steeds weer je eigen site te promoten... niet erg sportief. Zoekmachines.... werkt perfect of mond-tot-mond reclame. Zo is bokt ook groot geworden. Keep it a fair 'fight'.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 13:00

beetje zachte kleuren,maar geen grijs of iets dergelijks.Verder word het nieuws op jullie site altijd keurig ge-updated *duim omhoog* Knipoog

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 13:30

Ik vindt het jammer dat jullie voor het Groninger Paard maar een adres vermelden. Wij hebben een stamboek waar de originele Groningers ook onder vallen.

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 02:34

Wel leuk dat er een shop bij zit, alleen doet ie t helaas nog niet Huilen

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 13:22

Ik zie tussen Channels en Nieuws en uitslagen : tr>
Misschien een HTML-tagje waarvan het eerste haakje is vergeten?

Ik heb een 800x600 resolutie en als ik de site bezoek heb ik ook een horizontale scrollbalk. Misschien is het wat handiger als de site ook (horizontaal) helemaal past voor mensen met 800 x 600.

En het laatste.. Bij de poll: Is Het chiipen van paarden echt nodig??
Spelfoutje? Knipoog

Maar niet alleen negatief commentaar hoor, de site is erg netjes en overzichtelijk Lachen

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 16:50

vind het ook stom dat jullie equus hebben overgenomen, maarja, gelukkig staat mijn naam nog wel helemaal onder bij de fellpony(onder rassen) hihi.

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 22:08

Eerlijk gezegt vind ik het niets. Ik ben een beetje dom, dus ik zou het handiger vinden als alles wat duidelijker was. Beetje onoverzichtelijk. En saai. Ik hou er niet echt van om lange stukken te lezen enzo.
alleen de paardenrassen is wel handig, af en toe, overgenomen van de (betere) site equus. Maar leuk dat jullie een dierenarts vragen. Das een heeeeeeeeeeeeeele dikke pluspunt!!