soms zit het mee.......soms zit het ..........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

soms zit het mee.......soms zit het ..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 16:40

Huilen Huilen Huilen

vandaag is de DA bij Paola geweest om te kijken waarom ze kreupel is.
Hij heeft buigproeven gedaan en nu blijkt dat naar alle waarschijnlijkheid de kreupelheid van het achterbeen secundair is, en veroorzaakt wordt door een primair probleem in de voorbenen.

Hij wil met spoed de rontgenfoto's van afgelopen november bekijken.
( even kort, ik heb Paola in februari gekocht, ze is toen klinisch gekeurd, en volgens de eigenaar waren de foto's van november in orde. Ik heb ze op cd meegekregen maar er verder niet naar gekeken, mede omdat de keurende DA niets had aan te merken op Paola )

Ik hoop dat het niets ernstigs is, want het zit allemaal niet mee, eerst de koliek, nu weer dit..... ik wil zo graag lekker aan de slag met mijn meissie, maar het zit me niet mee en mijn portemonnaie begint het ook te voelen !!! ( al zit ik daar nog het minst mee )

voor het eerst sinds jaren "paardloos..." 15-05-2008 een nier van mijn moeder gekregen, voor alle overige nierpatienten die wachten op een donor, mensen : " Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here "...


Nadir

Berichten: 12707
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 17:08

Dat is geen leuk bericht... Scheve mond
Heb je nog helemaal niks kunnen doen met je paard sinds je 'm hebt?
Ik hoop voor je dat het allemaal mee valt, en dat je snel aan de slag kunt met je paard... Sterkte... Ach gut

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 17:12

Jeetje dat is niet fijn! Ik hoop dat het niet te erg is en dat je paardje er niet te veel last/pijn door heeft.
Sterkte ermee!

Let love shine so bright

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 17:14

Zover ik weet heb ik ook altijd alleen maar peg gehad! De stukken die goed gaan zijn kort. Jammer! Dit besef je na de jaren steeds beter! Er is altijd wat! Ik duim voor je meid! Mijn paardje is ook niet helemaal 100 % maar word binnenkort nagekeken! Wens je veel succes!!

c_alsemgeest

Berichten: 20623
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 19:11

Join the un-lucky club... zal ik maar zeggen.
Lijkt wel of er vanalles bij alles en iedereen fout gaat

Maar veel succes iig

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)


Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 11:48

Huilen Verdrietig

het advies van mijn DA is :

breng het paard terug naar de vorige eigenaar, want ze hebben iets verzwegen. Dit paard is niet goed !

voor het eerst sinds jaren "paardloos..." 15-05-2008 een nier van mijn moeder gekregen, voor alle overige nierpatienten die wachten op een donor, mensen : " Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here "...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Antgillya, Big_Appie, Eineges, Laibadji, Lola25, lynn_Joy, manou_diablo, Monody, nijnthju, NogSteedsGek, Sandyislief, Vagabondo en 136 bezoekers