rijplaten huren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
magriet

Berichten: 2808
Geregistreerd: 04-11-02

rijplaten huren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 11:53

Binnenkort moet een vrachtwagen tig keer over hetzelfde stuk in het weiland wat net opgehoogd is. Om nu te voorkomen dat die vrachtwagen weg zakt ben ik op zoek naar rijplaten. Ik weet dat er in het noorden een bedrijf is die ze brengt, neerlegt en weer haalt als je klaar bent. Wie heeft een idee waar ik die dingen kan huren. Het liefst in Frielsand/groningen.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 12:42

Het plaatselijke loonbedrijf heeft ze naar alle waarschijnlijkheid wel. Bij ons iig wel.

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 12:46

Dat moet het transportbedrijf regelen. Jij kunt gewoon het bedrijf aansprakelijk stellen voor aangerichte schade. Zij zullen je dan vragen naar de situatie, daar maatregelen voor nemen en jou die rekening presenteren *LOL*
Als het goed is heeft de transporteur naar de terreingesteldheid gevraagd en de risico's op schade opgenomen. Vervolgens neemt zo'n bedrijf maatregelen ter voorkoming van schade. Deze kosten zijn, uiteraard, voor de opdrachtgever.

magriet

Berichten: 2808
Geregistreerd: 04-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 14:03

ikke schreef:
Dat moet het transportbedrijf regelen. Jij kunt gewoon het bedrijf aansprakelijk stellen voor aangerichte schade. Zij zullen je dan vragen naar de situatie, daar maatregelen voor nemen en jou die rekening presenteren *LOL*
Als het goed is heeft de transporteur naar de terreingesteldheid gevraagd en de risico's op schade opgenomen. Vervolgens neemt zo'n bedrijf maatregelen ter voorkoming van schade. Deze kosten zijn, uiteraard, voor de opdrachtgever.


Dat klopt niet helemaal. Dit is maar een klein bedrijf en die heeft die platen dus niet. Daarom willen wij ze gaan huren. Maar zou een plaatselijk loonbedrijf ze willen verhuren en verder daar geen werk van krijgen? Ik dacht dat er speciale bedrijven waren maar nu ik ze nodig heb kan ik ze natuurlijk weer niet vinden >;)

magriet

Berichten: 2808
Geregistreerd: 04-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 15:34

Weet verder niemand waar ze die platen verhuren??

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 15:37

Elk grondwerkbedrijf heeft die dingen liggen,
heb je nergens een grondwerkers bedrijf in de buurt?

magriet

Berichten: 2808
Geregistreerd: 04-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 16:29

@ Sjuimpie, dat is inderdaad ook een goed idee. Een grondverzetbedrijd dat ik dat zelf niet bedacht heb. Thanx.

magriet

Berichten: 2808
Geregistreerd: 04-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 07:50

Ondertussen heb ik een adres gevonden, bij een loonwerker ca 5km bij ons vandaan.