Pashokjessyndroom.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Pashokjessyndroom.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 21:05

Hebben jullie dat ook? Sta je op een gezellige zonnige dag kleding te passen in een pashokje met van (Ja geloof me of niet) boven, onder links en rechts en vooral op je bilpartij allemaal.............SPIEGELS! Rolleyes

Dit overkwam mij dus vandaag ik wist niet dat ik..............zo dik geworden was in een jaar tijd...gatver en dat die cellulitus... Ziek

Ik geloof dat ik me erg schuldig aan het voelen ben nu ik achter de PC zit meteen enorme bak chips...

Herkenbaar??


veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 21:12

Ha ha ja soms, heb je an die irritante belichting!
Maar wat ik wel fijn vind, als je twee spiegels in een hokje hebt zodat je de actherkant kunt bekijken! Ff alles checke Knipoog

Brent mijn stoere vent !

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 21:13

Ja, zoals de spiegels bij de H&M, daar kun je je tenminste fatsoenlijk bekijken Haha!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 21:14

spiegels vind ik nog meevallen... maar ik ben dan ook behoorlijk tevreden met mijn figuur, mag misschien iets strakker, maar heb eigenlijk geen klagen
wel vind ik de belichting altijd vreselijk. ik pas bikini's bijvoorbeeld nooit in de winkel, ik koop ze, neem ze mee naar huis, pas ze uitvoerig en als ze niet mooi zitten breng ik ze terug Haha!

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 21:38

Misja schreef:
Ja, zoals de spiegels bij de H&M, daar kun je je tenminste fatsoenlijk bekijken Haha!


Ja die bedoel ik!!!!

Eigenlijk mag ik ook niet klagen hoor, ben niet echt heel dik, maar ik vind dit al erg........

Ik denk dat ik maar eens wat meer stallen ga uitmesten en wat meer paardijden... Pling

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 22:00

Ik heb altijd het idee dat die spiegels een vertekenend beeld geven hoop ik tenminste. Bij de H&M is inderdaad erg.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 22:21

Ik vind het juist vervelend als er geen spiegel in het hokje hangt. Als het nou helemaal niet staat kom ik daar liever IN het hokje achter ipv voor de ogen van het verveelde hangpubliek voor de hokjes...

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 22:33

Heb ik niet alleen in een pashokje.. zowiezo voor de spiegel heb ik dat wel, gauw doorlopen dus Haha!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Bolke
Berichten: 249
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 23:07

Dat licht dat in die hokjes schijnt, is geen normaal daglicht! Dus je ziet alle hobbels en bobbels 10 keer beter dan in gewoon licht. Dusss....het valt in het echt ook 10 keer mee! Cool

(Dat houd ik mezelf ook voor als ik weer eens sta te chagrijnen in zo'n hokkie Haha! )

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 04:23

Ooh,verschrikkelijk! Heb pas nog een bikini gekocht en gepast ... Schrok me kapot..

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 08:28

Heb met de spiegels geen moeite, meer met de verlichting. Van die geelmakende lampen bijv...

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 08:30

Rolleyes met de spiegels heb ik geen moeite, wel met die belichting, als je het daar past is het leuk, kom je thuis ziet het er echt heel anders uit ..

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

alexxxandra
Berichten: 186
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: wezep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 10:20

ArwenLune schreef:
Ik vind het juist vervelend als er geen spiegel in het hokje hangt. Als het nou helemaal niet staat kom ik daar liever IN het hokje achter ipv voor de ogen van het verveelde hangpubliek voor de hokjes...


dat wilde ik ook net zeggen! vooral als je bikini aan het passen bent

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 10:28

sinds de paskamer moord zal je mij niet meer in zo'n hokje tegen komen... nee gekheid... ik vind het vervelend als je eruit moet om je zelf te bekijken envooral als je dan direct inde winkel staat.

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 11:15

Ja ook ik blijf er liever in staan, daarom vind ik pashokjes zonder spiegel ook vreselijk irritant!

Brent mijn stoere vent !

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 11:19

whaha ja herkenbaar !!!!!

vooral die TL balken maken het beeld er niet beter op Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 14:37

Ik heb ook liever een spiegel, alleen moet ik er dus gewoon niet in gaan kijken, want dan is de ramp niet te overzien.
Maar als ik een bikini (of rokje) ga kopen wil ik toch echt wel een spiegel in het hokje hebben hoor!
Maar idd waarom hebben ze nu van dat afschuwlijke licht...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 14:39

Wat ik pas vervelend vind aan pashokjes is dat bij winkels als Coolcat de gordijnen veel te kort zijn, aan beide kanten kun je er langs kijken. Rolleyes

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15427
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 16:12

alexxxandra"]
[quote="ArwenLune schreef:
Ik vind het juist vervelend als er geen spiegel in het hokje hangt. Als het nou helemaal niet staat kom ik daar liever IN het hokje achter ipv voor de ogen van het verveelde hangpubliek voor de hokjes...


dat wilde ik ook net zeggen! vooral als je bikini aan het passen bent
[/quote]

Dat heb ik nu ook! Ik vind het vreselijk om het gordijn open te moeten doen en dan op zoek te moeten gaan naar een spiegel. Verward

Ook vind ik pashokjes waar het gordijn niet helemaal sluit of veel te klein is vreselijk.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 17:28

jazeker, ik vind die spiegels ook echt wel fijn als ze IN het pashokje zitten ipv erbuiten
alleen het licht vertekend al gauw Scheve mond
beter is met gewoon een gloeilampje erbij Knipoog

en idd die halve gordijnen etc Boos!

alhoewel ik niet echt preuts ben , als ik iets leuks op de markt zie dan kleed ik me achter mijn vriendin ook gerust om hoor

Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 18:37

Ik haaaaat pashokjes... Scheve mond
Verkeerd licht, teveel spiegels, en inderdaad gordijnen die niet goed sluiten.... Of, helemaal vreselijk, van die klapdeurtjes die alleen 'het midden' bedekken....

Daarom neem ik het grootste deel van de kleding die ik koop op zicht mee, en breng ik het terug als het niet past Haha!

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 18:40

Supertje schreef:
Ik haaaaat pashokjes... Scheve mond
Verkeerd licht, teveel spiegels, en inderdaad gordijnen die niet goed sluiten.... Of, helemaal vreselijk, van die klapdeurtjes die alleen 'het midden' bedekken....

of geen spiegel's, dat is ook erg, moet je met al je spullen naar buiten, wat anderen voor de spiegel verdringen en er terwijl iedereen kijkt zelf voor gaan staan Scheve mond

Ghani

Berichten: 3086
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 18:45

haha verkeerd licht is iederdaad enorm vervelend!! lijk je gelijk super vet.. en tis inderdaad ook irri als je een slechte spiegel hebt in je kleedhokje.. (het moet er niet helemaal vol mee staan.. maar gewoon 1 of 2 goede..) zodat je zelf.. alleen.. kunt kijken of het leuk genoeg is.. om uit je kleedhokje te komen en het je friends te showen Haha! .. Lachen

'Moonlight Holly'

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 18:51

Als er geen spiegels inzitten hoef ik het eigenlijk ook niet te passen, want ik kom echt dat hokje niet uit, meteen al die verkoopsters achter je hol, moet er niks van hebben!
Ook hokjes met maar 1 spiegel vind ik niks.

Die van h&m zijn opzich wel fijn, alleen dat licht inderdaad is vreselijk!, maar de hokjes zijn wel vaak lekker ruim.. in sommige hokjes zit een enorme spiegel, maar is het hokje zelf 1m2 nou dan heb je ook niks aan die spiegel..

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 11:33

En TL-licht, en allerlei rare muren om je elleboog aan te stoten, en uitgediepte poriƫn waarvan je niet eens wist dat ze bestonden... Vreselijk, ja!

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, brittms, Cassia, Chita, ComscoreBot, Dana02, dolor, don110, Fly_high, GoogleAdsense, horzlover, Jet, kimmetje26, MaiMai, massiemas, Merileth, mika11, Mo_86, Mrskiwi, Paardjes83, pony33, ReadTheRulez, Saintelette, saltshaker23, sandra1312, xSalina, Zebrastreep, Zick_Zack en 71 bezoekers