Opfok zoeken, wat vraagjes!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Opfok zoeken, wat vraagjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 21:30

Hoi hoi! Ik ben voor een stalgenoot van me een opfok voor haar jaarling aan het zoeken, omdat zij niet zo bekend is met internet Knipoog

Weet iemand een niet te dure opfok een Noord Brabant (liefst)?
En wat zijn zo ongeveer de kosten?
Het gaat om een merrietje!

Groetjes!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 21:33

Volgens mij staat het paard van Ineke2 in Brabant in de opfok. Zij is er heel tevree over........ pb haar maar

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 21:34

Hier in de buurt in Lith oijen zit een hele goede. De paarden krijgen daar continu ruwvoer. Ook komen ze daar veel in de hand en weet de eigenaar alles over/van de paarden. Van afstamming tot evt. ziektes.

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 21:42

Unity, weet je wat het daar ongeveer kost enzo? En heb je misschien een telefoon nummer? ( ik zal ook ineke2 even pb'en)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 22:07

Volgens mij zat er ook een in Chaam?

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 09:50

Luckey schreef:
Volgens mij zat er ook een in Chaam?


Daar zou ik persoonlijk mijn veulen niet neer willen zetten. Er is weinig toezicht. Je mag je veulen niet uit de kudde halen. Ze voeren alleen bij als het echt nodig is. Verder heb ik een keer foto's gezien van iemand (ik dacht Viking) en toen waren die beesten zo mager... dat vond ik gewoon niet normaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 09:54

Tessebes"]
[quote="Luckey schreef:
Volgens mij zat er ook een in Chaam?


Daar zou ik persoonlijk mijn veulen niet neer willen zetten. Er is weinig toezicht. Je mag je veulen niet uit de kudde halen. Ze voeren alleen bij als het echt nodig is. Verder heb ik een keer foto's gezien van iemand (ik dacht Viking) en toen waren die beesten zo mager... dat vond ik gewoon niet normaal.
[/quote]

Ik wist het ook niet zeker hoor, volgens mij had ik er ooit wel eens wat van opgevangen. Maar als ik het zou hoor daar, zou ik het niet doen dan