Loverboys???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Loverboys???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 18:55

Voor school moet ik een verslag maken over loverboys.

Zal jij snel ingepalmt kunnen worden door zo'n loverboy? Ingepalmt met mooie cadeautjes, lieve woorden en aandacht. Misschien heb je een rot periode achter de rug gehad, en nu staat hij er ineens voor je...

Zal jij erin trappen? Hoe komt dat?
Of zo nee, hoe weet je zo zeker dat je niet ingepalmt zou worden...

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 19:00

Ik heb geen ervaring, maar ik denk dat ik me wel zou laten inpalmen. Niet gemakkelijk, maar het lukt wel. Ik denk ook dat mijn ouders me er weer uit halen.

Saera

Berichten: 178
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 19:01

Bij mij zou het er helemaal aanliggen hoe ik me voel. Maar ik denk dan toch dat hij het snel bij me op zou moeten geven, mijn humeur verandert heel snel Haha! . En ik weet er heel veel van en zo, en ik zou gewoon nóóit voor een jongen protistueren

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 19:04

Ik denk dat heel erg veel mensen hier in zouden trappen. Op t eerste gezicht lijkt een loverboy gewoon dé perfecte jongen. Knap, lief.. Je krijgt allerlei kadotje's van hem. Hij begrijpt je met alles. Helpt met alles.. Je krijgt alles wat je wil. Perfect toch?
Tot dat het moment komt dat je gedwongen wordt tot prostitutie. Maar dan is het al te laat......

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 19:10

ik ben het met nathalie eens, ze zoeken net de mensen die zoals je zelf als zegt in een rotperiode zitten, die verlangen naar liefde en aandacht en dat denken ze te vinden bij zo'n jongen. en ik denk dat dat op zo'n moment eigenlijk door niemand te weerstaan is

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 19:10

Ik denk dat ik er wel in zou lopen. Ja het is best moeilijk, maar als de jongen die simptomen krijgt maak ik het uit Scheve mond
Je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen Scheve mond

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 19:11

Helaas zijn huiswerktopics niet de bedoeling op Bokt, je zal echt zelf aan de gang moeten om aan info te komen Lachen
Hier een slotje op.