Update: Pinky's (nieuwe) verzorgster(s)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Update: Pinky's (nieuwe) verzorgster(s)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 17:10

Voordat er binnenkort foto's komen van een klein 'vreemd' meisje op Pinky en niemand meer snapt hoe het zit hier een update Lachen.

Pinky werd trouw 2 keer in de week bereden door Caitlin. Dit ging echt super goed, Caitlin kon Pinky prima aan en Pinky genoot ervan. Dat was duidelijk.
Helaas worden kleine meisjes groot (en krijgen het druk) en kleine ponytjes niet Haha!. Dat was probleem 1. Ik wilde Caitlin niet zomaar zeggen "Je bent te groot ik zoek een nieuwe verzorgster." maar nadat het afspreken ookal geregeld moeilijk gaat (druk druk druk met al haar paardjes) heb ik vandaag met haar moeder afgesproken dat Caitlin de komende tijd nog maar 1 keer in de week komt en niet meer voor Pinky maar voor Fellow! Ze gaat dus binnenkort Fellow de basis hulpen aanleren (Fell is ook meteen wat groter dus ook weer leuk voor de foto Haha!), en ik ben ervan overtuigd dat dat goed gaat komen Lachen.

En Pinky dan? Nou die gaat ook niets te kort komen!
Vanaf volgende week gaat Mandy (dochter van Petra van ons nieuwe stalgenootje met Donya) prive les nemen op Pinky. En misschien standaard 2 keer per week rijden.
Na verloop van tijd zoek ik er nog een verzorgstertje bij wat ook 1 a 2 dagen wil komen. Pinky gaat zal zich wel gaan vermaken Haha!

Caitlin, Bedankt voor die 1,5 jaar dat je Pinky trouw verzorgd hebt.
Ik ben erg trots op wat jullie samen hebben berijkt! Lovers

Afbeelding

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 17:14

Jammer dat kleine meisjes altijd groot worden he Scheve mond Dat probleem hebben wij ook hier... Leuk dat je weer een nieuw meisje gevonden heb, ben benieuwd naar de foto's Lachen

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 17:14

Wat spijtig voor Caitlin, altijd jammer dat je zo groot wordt he! Hopelijk valt de nieuwe verzorgster voor Pinky goed mee!

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 17:19

liberty schreef:
Jammer dat kleine meisjes altijd groot worden he Scheve mond Dat probleem hebben wij ook hier... Leuk dat je weer een nieuw meisje gevonden heb, ben benieuwd naar de foto's Lachen


Yup... Heb je eindelijk een goede, worden ze groot Tong uitsteken

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 17:50

aaah wat jammer voor caitlin!! ik vodn ze juist zo`n leuk stel al was ze te groot.. fellow is voor haar ook een uitdaginkje, en met pink gaat iemand anders verder

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 17:58

Jammer dat Caitlin te groot is geworden maar leuk dat ze nu Fellow gaat verzorgen Haha!.
Ook veel plezier met dat nieuwe meisje Knipoog

Let love shine so bright

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 20:49

Jammer dat Caitlin stopt met het rijden op Pink... Maar nu kan ze op Fellow ( Lovers ) verder en dat zal voor beide een goede leerschool zijn. Lachen
Die foto is wel ontzettend stoer Haha!

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 21:21

Ze stopt niet van vandaag op morgen hoor Lachen. Ze zal de komende tijd best nog geregeld op Pink klimmen. Fellow mag toch nog niet iedere week gereden worden, dat bouwen we langzaam op. Dus er komen ook van hun 2 vast nog wel foto's Haha!.

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 21:58

Ah ik vind het jammer dat caithlin te groot voor pinky word! Vond het altijd een hele leuke combinatie!
Maar ook leuk dat ze nu fellow kan gaan verzorgen en dat je al een nieuw verzorgstertje hebt voor Pinky (hoop dat ze net zoveel kan gaan bereiken als caithlin)

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 06:45

Jammer dat caitlin te groot is geworden, maar wel een goede oplossing dat ze Fellow mag gaan verzorgen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 23:24

Och och wat een ellende. Waarom groeien pony's niet mee met kleine meisjes.

Caitlin werd inderdaad iets te groot. Ze zal het wel erg vinden. Ze is zo'n grote Pinky fan.

Maar ook dat zal vast goed komen. Nu nog wachten op de foto's van Caitlin op Fellow

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: criollo_yess, hoogendroog, Jorissie, mmajar, Pommier en 46 bezoekers