Hengstenshow NTS

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nadinec

Berichten: 542
Geregistreerd: 13-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Hengstenshow NTS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 12:46

Ik ben op zoek naar foto's van mijn hengst Boris. Ik heb nu wel wat foto's gevonden op het internet, maar ik was benieuwd of er nog meer mensen foto's hebben gemaakt.

Ik hou mij heel erg aanbevolen.

mijn e-mail adres info@iersetinker.nl

gr.
Nadine

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 13:02

Ik heb een link van je oproep bij Tinkerpraat (valt onder De Huiskamer) geplaatst. Daar kijken meer Tinkerfans Haha!
Boris is prachtig trouwens en iedereen is lovend over hem op Tinkerpraat.

nadinec

Berichten: 542
Geregistreerd: 13-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 13:08

Dank je wel,

Ben benieuwd of ik aan meer foto's kan komen dan dat ik nu heb...... Ik had mijn camara wel bij me, maar was hem vergeten aan iemand te geven. Nu hebben we wel een filmpje, maar een foto is toch altijd blijven.

Nogmaals bedankt.

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 13:24

Graag gedaan!
Foto's gemaakt door Mariel (Bonte) en Renee (Tequila) had je al aan jullie site te zien?
Hoe meer foto's hoe beter vind ik ook altijd, wat dat betreft is de digi een uitkomst *LOL*

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 13:28

Vanavond zal ik er ook nog een paar sturen,mijn dochter is helemaal weg van Boris.

nadinec

Berichten: 542
Geregistreerd: 13-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 13:29

Ja klopt, ik mog ze gebruiken van Mariel en Renee (gelukkig), maar net zoals je zegt, hoe meer hoe beter. Misschien heeft iemand wel die foto die ik graag zou willen uitvergroten. Volgens mij stond er nog een "echte" fotograaf foto's te maken. Weet jij toevallig wie dat was?

nadinec

Berichten: 542
Geregistreerd: 13-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 13:30

coydog schreef:
Vanavond zal ik er ook nog een paar sturen,mijn dochter is helemaal weg van Boris.


Als je dat zou willen doen, heel graag.... Dank je wel alvast

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 13:37

Misschien Ton Eijkelenkamp? Signe (Dapperdier) van Blizz kan daar misschien meer over vertellen. PB haar anders even.

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 15:39

Er was ook een fotograaf aanwezig van de Paardenkrant. Misschien als je daar een mailtje naar toe stuurt krijg je ze hopelijk opgestuurd.
En Boris was idd erg Kwijl Kwijl Kwijl Na jullie optreden was het aan onze kant van de bak best wel nat van de kwijl geworden Knipoog
Denk dat ik aankomend winter of volgend voorjaar eens bij jullie op bezoek kom.... alhoewel hij iets te groot is naar mijn smaak (mijn 4 jarige merrie is al rond de 1,55 en ik ben maar 1,57) denk ik dat hij en Fayette wel een leuke combi zullen zijn

nadinec

Berichten: 542
Geregistreerd: 13-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 16:17

Je bent altijd welkom, geen probleem, kun je hem misschien een keer zien springen.....

Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 23:46

nadinec schreef:
Ja klopt, ik mog ze gebruiken van Mariel en Renee (gelukkig), maar net zoals je zegt, hoe meer hoe beter. Misschien heeft iemand wel die foto die ik graag zou willen uitvergroten. Volgens mij stond er nog een "echte" fotograaf foto's te maken. Weet jij toevallig wie dat was?


Die bij mij bij de jury stond, was van de paardenkrant. Ik heb vandaag ook nog 2 rolltjes weg gebracht en misschien dat daar nog wat bijzit.

nadinec

Berichten: 542
Geregistreerd: 13-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 08:18

Was dat een man?? er stond namelijk toen ik de bak in kwam een fotograaf in de bak en daarna stond hij naast de jurytafel...... Volgens mij was het een wat kalere man (hoop niet dat ik iemand nu beledigd heb)

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 16:43

Haha, volgens mij heb jij het nu over Ton, en die is niet van de paardenkrant.
Veel succes met je zoektocht.
hij was inderdaad mooi, die Boris van jullie!

nadinec

Berichten: 542
Geregistreerd: 13-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 16:47

Heb ton gemaild, maar die had geen foto's van Boris gemaakt, hij stond buiten springfoto's te maken. helaas. Heb wel de paardenkrant gemaild en die hebben 4 mooie foto's gemaakt. Deze ga ik bestellen.

Dank jullie wel voor het meedenken......
OK dan! OK dan!
Groetjes
Nadine