Vraag over autobelasting

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Vraag over autobelasting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 15:05

Is het normaal dat je die elke maand moet betalen, ook als je per 3 maanden op hebt gegeven? Er staat elke maand een tijdvak, dus 1e maand tijdvak, 2e maand tijdvak en 3e maand tijdvak. Elke maand hetzelfde bedrag. Ik dacht altijd dat je dat bedrag eens per 3 maanden moest betalen! Bloos!


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 15:07

kun je zelf aangeven of je per jaar, kwartaal of maand wil betalen. Bij mijn vriend hadden ze een foutje gemaakt pas en in ene een acceptgiro voor een maand gestuurd. Hij kreeg hem van het weekend dus denk dat jij ook even moet bellen en dat ze daar aan het klooien zijn.
Laatst bijgewerkt door Horse_ op 20-04-04 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 15:07

Dat ligt er maar net aan. Als je automatisch betaalt, betaal je inderdaad elke maand. Betaal je met acceptgirokaart, dan kan het per 3 maanden of per jaar.

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 15:08

Ik betaal automatisch en dat gaat netjes per 3 maanden hoor.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 15:13

Ik heb al even op de site van belastingdienst.nl gekeken, daar kan je het berekenen. Het klopt wel! Je kan er berekenen hoeveel je per kwartaal betaald. Aangezien ik weet hoeveel wij per maand betalen aan die auto, klopte dat precies met het kwartaalbedrag. Wel handig hoor, die site!

www.belastingdienst.nl en dan naar Particulier, motorrijtuigenbelasting...

Zo betaal ik per kwartaal aan mijn Alto volgens de site 27 Euro. De Amerikaan van mijn vriend kost 163 Euro per kwartaal, vanwege het gewicht! Boos! Heb hem nog steeds niet zover gekregen een goedkopere auto aan te schaffen Huilen

Ann

Berichten: 13234
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 15:21

Ik betaal automatisch per maand voor onze twee auto's, dit vind ik gemakkelijker dan 1x in de drie maanden betalen.

Gillian
Mei 1993 - Sept 2016

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 15:24

Als je automatisch betaalt, betaal je per maand.
Lekker goedkoop he, zo'n altootje! Haha!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 15:34

Ik heb hem vandaag aangeschaft, dus ik ga er wel vanuit! (Hij staat op ITP!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, AmyJamess, AnnickT, chocky84, ComscoreBot, DogWords, douschka, Fair, Ginny135, GrapeshotBot, journee, Kaetibangsi, leo_nore, lientje80, ontherun, Prairy, secricible, senna21, StonedRomy, sunshine, Syzygy, Tientjeblij, Whizz en 59 bezoekers