Dan ben je wel even stil, akelig nieuws vrouw van instr.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Dan ben je wel even stil, akelig nieuws vrouw van instr.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 14:03

Ik hoorde gisteravond dat de vrouw van mijn maandagavond instructeur een hartstilstand heeft gehad. Ze is daarna in een coma gegaan.

Haar hersens hebben zo lang geen zuurstof gehad dat ze nooit meer wakker zal worden.
Intussen doen haar andere vitale functies (hart, longen, lever etc.) het wel weer maar haar hersens zullen haar nooit meer laten functioneren. Als ik het goed heb begrepen van de anderen zal ze dus nooit kunnen genezen en soort van "plantje" blijven.

Ze was pas 42 jaar en ze hebben een dochtertje van 6. Ik ken de vrouw en dochter alleen van gezicht maar ik vind het zo ontzettend erg voor alledrie. Hoe moet dat nou verder? Echt akelig nieuws.

Ze rookte wel heel er veel, ik weet niet of het daardoor is gekomen misschien had ze wel een zwak hart en wist ze dat niet en zou ze ook de hartstilstand hebben gehad als ze niet had gerookt.
Maar ik weet wel dat ik zooo blij ben dat ik niet meer rook.
Voor mij is dit nieuws weer een reden om gezonder te gaan leven, minder drinken en minder vet eten want je hebt maar 1 lichaam en daar moet je het mee doen dus daar kan je maar beter zuinig op zijn.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 15:16

Ja, maar gezond leven is ook geen garantie natuurlijk dat alles goed zal gaan, je kan ook een groot auto-ongeluk krijgen ofzoiets.
Wat zielig voor die mensen en ook voor hun kind, getver!!! Krijg je toch helemaal de rillingen van.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Dan ben je wel even stil, akelig nieuws vrouw van instr.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 15:32

Katrien schreef:
Maar ik weet wel dat ik zooo blij ben dat ik niet meer rook.
Voor mij is dit nieuws weer een reden om gezonder te gaan leven, minder drinken en minder vet eten want je hebt maar 1 lichaam en daar moet je het mee doen dus daar kan je maar beter zuinig op zijn.


Dan is dat een hele goede zet van je, om niet meer te gaan roken!
Wel super erg nieuws voor je zeg!
Lijkt me niks, me moeder die nooit meer wakker word.
Ik zou die vrouw dan maar een spuitje geven, of de machines uitzetten.
Sterkte!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 15:47

Ze is dus eigenlijk hersendood. Dan is het eerlijker om haar 'in te laten slapen' want zo kan het niet verder. Vreselijk voor haar man en dat dochtertje zeg. Zet je wel aan het denken zoiets, het kan zomaar afgelopen zijn.