waren jullie huisdieren bang voor het vuurwerk?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

waren jullie huisdieren bang voor het vuurwerk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-02 13:06

Dat mormel van ons(een hond dus)was helemaal niet bang.Eigenlijk,als er een rotje afging,ging meneer door het raam loeren waar.Of hij ging dan weer blaffen. onze vorige honden waren doodsbang,die kwamen de hele nacht niet meer onder te tafel vandaan.Maar Bandit stond juist alleen maar te janken omdat hij naar de woonkamer wou want daar zat de visite

waren jullie honden,katten enz. erg bang?

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 13:09

Nee weinig van gemerkt die hadden genoeg te doen met al die lekkere dingetjes op tafel. Schooien he. En de paarden hebben zich ookkoest gehouden. Nou gelukkig maar. En onze Babe de Newfounlander ach die ronkt overal doorheen.
Laatst bijgewerkt door greetje op 01-01-02 14:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 13:11

nee, mijn hond trekt zich niets aan van vuurwerk
ze wou zelf mee naar buiten


Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 13:14

Heeeeel erg bang! Ik heb van 12 tot 1 binnen gezeten om onze hond te kalmeren...
*zucht*...

I love to love!

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 13:15

Onze poes wist niet waar die het zoeken moest, naar boven, naar beneden en weer naar boven,...
Daarna is ze toch maar achter de bank blijven liggen.

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australiƫ?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 13:16

Ik was dit jaar niet thuis om het te vieren, maar toen ik net binnenkwam lagen beide katten gewoon heerlijk te maffen op hun gebruikelijke plekjes. Andere jaren waren ze ook niet zo onder de indruk. Het hondje Taurie, een Westie, van mijn vriendin gaf ook nergens iets om.

Ons stalhondje Lucky was wel hartstikke bang. Ze zat helemaal weggekropen tussen de paardendekens en ze durfde daar zelfs niet weg te gaan zodat ze mee naar binnen kon het huis in. Arm beestje. En het is nog wel zo'n dotje. Ze is een kooikertje van de liefste knuffeligste soort.

Ik geloof dat de paarden er niet zo'n last van hebben gehad.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 13:21

Ik had net gisterenmiddag een nieuwe geluidsinstaltie gekocht en die moest natuurlijk uitgebreid getest worden. Dus vuurwerk hebben ze niet gehoord.

De paarden hebben er niet veel van gemerkt, stonden rustig te eten (iets voor 12 even hooi gevoerd) en het licht is aangebleven tot ik naar bed ging.

Helaas wilden ze wel vanmorgen om 7 uur het ontbijt...

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 20:48

Onze hond is helemaal niet bang voor het vuurwerk,mijn paardje ook niet,maar volgens mij zijn de paarden wel wakker geweest,want ze waren de volgende dag erg moe.

liefs layla d

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 20:49

Mijn cavia was heel erg bang. Hij ging de hele tijd piepen Boos!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 21:09

Laiser heeft er weinig van mee gekregen. Hij stond ver van het vuurwerk vandaan en hoorde alleen in de verte wat geknal.
Mickey (de kat) heeft de hele dag door het huis geslopen met zijn buik over de grond. Hij volgende me overal in huis. Ik laat hem op oudejaarsdag nooit naar buiten en hoewel hij toch echt een buitenkat is als ik niet thuis ben, had hij helemaal geen behoeften om naar buiten te gaan. Als ik naar een andere ruimte liep sloop hij tussen mijn benen mee naar de andere ruimte. Gelukkig loopt hij nu weer vrolijk rond en klets hij weer.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 22:15

mijn konijnen waren ook helemaal niet bang, en die van buiten ook niet denk ik want die zijn ook niet bang voor de grasmaaier terwijl mijn lieve konijntje binnen al met helemaal uitpuilende ogen gaan zitten helemaal in elkaar gedoken als we gaan stofzuigen Verward

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 23:39

Gelukkig hebben we nu een knalvaste hond, andere jaren kon ik altijd binnen blijven bij ons bibberbeest. Deze hond konden we zelfs alleen laten toen we even bij de buren wat gingen drinken!

Sprakeloos

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 23:42

Mijn hond niet zo, als ie met mij buiten loopt en ze steken vlak bij haar een rotje af wil ze wel snel wegwezen!!
Maar als ze binnen of met mijn vader buiten loopt niet, mischien voelt ze zich bij m'n vader toch iets veiliger ofzo Verward

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 23:42

niemand bij ons was thuis maar hij (de kat) heeft een pilletje gehad
en toen we nog thuis waren rond half 8 toen werd er ook al wat afgestoken maar toen ging ie boven zitten hebben truowens wel alle deuren opgen gelaten zodat hij overal heen kon en gordijnen al dicht gedaan

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 10:57

de kat heeft van het siervuurwerk zitten genieten voor het raam. Hij ging zelfs op z'n achterpoten staan om het beter te kunnen zien. Het geknal vond ie minder leuk. Toen het knalwerk begon ging ie midden in de kamer zitten kijken met een geirriteerde blik van "zo is het wel weer genoeg". De cavia's en het konijn lagen gewoon te slapen.

Niets zo charmant als een paard in her land.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 11:01

mn birdie heeft er niet veel van meegekregen, had m op een andere plek gezet zodat ie geen flitsen zag en de knallen werden wat gedempt. op n gegeven moment zat ie lekker te slapen. hondje van vrienden dat mee was, was ook niet bang. vond t wel leuk, iedereen gaf m aandacht zodat ie minder op t vuurwerk zou letten.

helaas is t wat minder gegaan met de kat van mn bf. die is naar buiten weten te glippen rond 12 uur en hebben we nog niet weer gezien. hopelijk komt ze nog terug maar heb weinig hoop als ik eerlijk moet zijn

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 18:52

wij hebben een hond als huisdier nou die heeft de hele dag,avond en nacht bij ons in huis gezeten! Vorig jaar heeft ie alle deuren opengeklauwd omdat ie zo bang was en sprong van angst bij mijn pa opschoot!

~Be as you are~

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 19:29

Mijn hond was wel bang
mijn kat nie zo en knijn ook nie
me cavia wel was heel zielig Koe
telkens als ie een knal hoorde schoot ie weer z'n hokkie in! Bloos

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 20:13

onze mechelaar was doodsbang heeft de hele avond onder de trap gelegen maar was wel stil Lips are sealed , Bruno de foxhond lag onder ons bed en later in de nacht dus in ons bed Slapen en de kleine jackrussel vond het allemaal wel goed en trok zich nergens iets van aan. Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Amazonbot, colinneke, ComscoreBot, Domi_94, ellen05, Es_ther, fleurtjeuh, fotolijstje, Goldwynn, haffiefreak, KikiCelinevs, Lalladidoo, Larislaatje, LilChar, Liseef, Monody, NibbitLotus, Nustice, Pellelilly, SentiBot, Swift en 178 bezoekers