Oug & Nieuw

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Brendie

Berichten: 294
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Oug & Nieuw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-02 11:37

Nou echt en leuke oud & nieuw hoor Verdrietig !!!! Eerst gaan we altijd de staatsloterij kijken waar je nooit wat mee win!! We hadden 5 loten van 55,= en weet je hoeveel we gewonnen hadden?????? 0,= !! Nou toen wilde mijn kat om 10 uur naar buiten mijn moeder d8 dat kan nog wel ff (ik was boven en wist van niks) Wat denk je om kwart voor 12 was hij er nog niet dus ik was bang dat ie weg was gelopen van het harde geknal!! En bij ons in de buurt maken ze altijd van die bommen die een hele harde knal geven!!! Dus ik d8 die komt niet meer terug ik ging maar naar mijn bed want ik was al heel bezorgt over mijn kat en...... Nou ik werd vanochtend wakker ik ga naar beneden en ging toch maar ff kijken of mijn katertje er zat en wat denk je??? Hij zat gewoon op stoep!!! Ik was helemaal *LOL* !!!!!!!!! Mijn andere kat krijgt namelijk altijd een pilletje wat ervoor zorgt dat hij slaapt en niks hoort maar die ander die is helemaal niet bang (maar ik denk wel buiten!!) Nou toen belde mijn zus om 12 uur nog uit barcelona want daar was ze op vakantie oud & nieuw vieren!!!! En mijn andere zus belde om 1 uur uit de kroeg!! En ik zat weer "gezellig" tussen pap en mam op de bank!! Nou echt een leuke oud & nieuw heb ik niet gehad Verdrietig

BEDANKT VOOR HET LEZEN VAN DIT VERHAAL!!!!!

Groetjes marieke Verdrietig


Ik hoop dat jullie het leuker hebben gehad!!!

xxFiekexx

Berichten: 539
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 11:40

Ahh kom op!.. Ik moest ook tussen mn ouders zitten met nieuwjaar, hoor! Jouw tijd komt echt nog wel! Gelukkig is je kat wel teruggekomen!
Party!! Grtzzzz Party!!

Brendie

Berichten: 294
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-02 11:43

Ja daar was ik ook BANG voor!!!!!

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 12:00

nou k heb ook een saaaaie O&N gehad hoor! de hele avond tv gekeken dat was wel lachuh met freek de jonge! En was een beetje misselijk van al die oliebollen Misselijk Misselijk Misselijk maar heb wel lekker een bacardi breezer gehad duz dat was lekker lekker maar daarna werd k een beetje duizelig. En nu is het allemaal al weer een beetie weg......