Ze heeft het voor elkaar hoor!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Ze heeft het voor elkaar hoor!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 18:29

Vanochtend had ik weer les, net opgestapt en een half rondje gestapt, ziet Arti wat engs en gaat vol op de noodrem, 1 brok spanning...Kim maar roepen been geven hand naar voren!!
Ik eerst proberen, maar ze reageerde niet, ging ze scheef...nouja het deed iig wat...weer verder proberen. Wéér op de rem...en ikke? Ik durfde niet meer zat op 1 brok spanning en had zoiets van als ik nu een tik geef dan vlieg ik al bokkend die bak door Scheve mond

Nog een keer proberen...lukt weer niet...en toen...tja toen zat ik opeens te janken op mijn pony Huilen
Kim nog heel droog moet je nou lachen? Verward Ik nog harder huilen Tong uitsteken (gaat ze mij ook nog uit staan lachen *snik*

Kim pakte Arti beet bij het hoofdstel en heeft mij er zo 2x langsgekregen, daarna keek Arti nog wel maar ze ging gelukkig niet meer op rem *pfieuw*

Uiteindelijk ging ze ontspannen en liep best lekker, kreeg toen zelfs nog helemaal zonder hulp nagevelijk OK dan! en toen was de les alweer afgelopen.

Daarna ging nog even mee naar Syl (Sily) en heb daar naar 3 lesjes gekeken Haha! Syl was boos op Par, die was ook al zo dwars Haha!

Syl bracht mij daarna weer naar mijn eigen stal, want ik moest nog uitmesten...nadat ik daarmee klaar was, kon ik Arti nog even losgooien...en ze ging toch uit der stekker zeg! Bokken, rennen, achterlijk doen...1x wilde ze zelfs door de bakrand heen...ehmz tja dat ging niet hihi...maar ging allemaal nog net goed

Zal ze morgen dan weer braaf zijn Verward

Het was maar goed dat Kim er was vanochtend, want ik denk dat als ik alleen was geweest ik waarschijnlijk niet gewonnen had en nu met een beetje hulp uiteindelijk toch wel.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 19:38

banketstaaf dat ze ging lachen(was het je instructirce?? :S )
wat is er dan gebeurt, dat je niet meer verder durfde??

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

xx_Irisje

Berichten: 12344
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 19:43

Goed toch Haha!

hopen dat ze t morgen niet meer doet adners zit je dan weer, maar mooi dat t uiteindelijk toch weer lekker ging

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 19:44

Ik ken het, heb ik ook wel eens, en het is meestal mijn schuld, niet die van Sheek.

jena

Berichten: 48
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 19:48

maar je bent toch weer gegaan dat vind ik knap hoor... gewoon doorgaan de aanhouder wint

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 19:53

asjoe4ever schreef:
banketstaaflig dat ze ging lachen(was het je instructirce?? :S )
wat is er dan gebeurt, dat je niet meer verder durfde??


Dat staat er toch? Ik durfde niet meer omdat ik bang was al pingpongend de bak door te gaan...afgelopen zaterdag ging ze ook een tijdje etteren en was het bok tik bok tik...etc...en nu kon ik dat stomme gedoe even niet meer hebben
Heb overigens liever dat ze bokt dan dat ze zo op de noodrem gaat staan en 1 brok spanning word (incl. de kop omhoog en totaal geen aandacht voor mij)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 19:53

Ik kon er pas na de les hartelijk om lachen........ tijdens de les was ik zo boos op arti............ maargoed. Het uiteindelijke resultaat was super, en daar gaan we voor! Eerlijk is braaf , ik heb Ineke2 wel een beetje geplaagd na de les.......... ik dacht werkelijk dat ze aan het lachen was......... maar dat was dus niet zo. Ik weet dan niet zo goed hoe te reageren das duidelijk Haha! Haha! . Arti heeft het dubbel en dwars goedgemaakt

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 22:01

Geeft niet hoor Kim Haha!
Zou ook zo reageren als ik stomverbaasd was Tong uitsteken

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 22:15

Hahahahahaa lig nog steeds in een stuip hierzo sorry hoor Haha! Haha! Haha!

Ach Ineke je bent blijven zitten en bent weer vooruit gegaan toch Knipoog

Ik ging niet eens meer vooruit ik ging eraf *Kim jaagt me altijd van mijn paard af als ik boos wordt Bloos *

Asjoe4ever heeft gelijk: wat heb je nou aan zo'n instructrice Haha! Knipoog

Eens denken...we hebben veel lach momenten, zowaar momenten dat we onze paarden aan het lopen krijgen, we vliegen er nog weleens af *waarbij ze na een bezorgt leef je nog ook weer smakelijk begint te lachen Haha! * Owww ja en ze heeft een hele auto vol met leuke spullies waardoor we ook nog iedere keer onze porto's thuis meoten laten omdat we anders weer teveel geld uitgeven Tong uitsteken

Denk dat ik op zoek ga naar een ander Tong uitsteken Haha! Knipoog nou nog iemand zoeken die zo'n eigenwijs kind en paard wel les wilt geven Cool

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 22:18

Maar je bent erop gebleven en hebt doorgezet. En dan ook nog met resultaat OK dan!

Daar gaat het toch uiteindelijk om?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 23:26

Ineke2 schreef:
Heb overigens liever dat ze bokt dan dat ze zo op de noodrem gaat staan en 1 brok spanning word (incl. de kop omhoog en totaal geen aandacht voor mij)


ken dat gevoel - dat doet de mijne als ik er alleen mee naar buiten ga. doe ik om die reden ook niet meer , voelt echt éng hé Bloos! ?!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 00:16

Goh wat heb ik toch een braaf paard. Die doet zo nooit. Nee echt. Die is zo gemakkelijk. Zo gemakkelijk dat, dat soms lastig is.

Als ik les geef moet ik ook ooit lachen op ongepaste momenten. Maar het breekt vaak de spanning. Ik ben wel serieus als ik serieus moet zijn hoor.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 08:21

Ik ben er wel opgebleven ja, had geen keus met Kim in de buurt Schijnheilig
Buiten doet ze trouwens niet zo...dan gaat ze eerder hard dan stoppen.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, Esperanza, Lalladidoo, laura22, xdesix en 50 bezoekers