goed idee,verzorger?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

goed idee,verzorger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 21:33

als ik over een jaar of een paar jaar niet meer veel tijd heb voor expensive ivm school, zou ik een verzorger willen.
ik heb er al een op het oog, ik wil graag jullie mening hebben. ik geef haar nu les, ze is een beginnertje maar leert vrij snel. een beetje bang, maar dat gaat vanzelf over denk ik.
ze vindt het geweldig als ze dan even mag rijden, en met kleine spelletjes als slalommen is haar hele dag al goed.
poetsen doet ze heel erg zorgvuldig.
het is een meisje van 11 jaar, en over ongeveer 2 a 3 jaar mag ze expensive dan verzorgen als ik er niet veel tijd meer voor heb.
dan is ze 13 a 14 dus.
is dit een goed idee vinden jullie?
ze is echt helemaal gek op expensive en ze zegt altijd o ik wou dat ik jouw was met expensive en die lieve geitjes Lachen
ik vraag er verder nix voor, ik denk dat ze gewoon moet uitmesten,rijden, poetsen, en soms wandelen of longeren
ze is nu 1.45 en expensive 1.49
en dat gaat prima.
wat denken jullie, goed idee of niet?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 21:38

Sorry! geplaatst in een chaggie bui Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Nathalie op 02-01-02 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 21:42

je kan beter vooruit kijken, het kan altijd. ik bedoel als je dan in het examen jaar zit, dan kan je krap komen te zitten. dat kan gewoon altijd.
ik bedoel het niet zo zeer dat ik geen tijd zal krijgen maar de kans is er altijd Lachen
snapje?
p.s. ik zit nu in de 2de

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 21:49

Ik vind het wel een goed idee, want het is natuurlijk wel handig dat, stel dat je over een paar jaar niet genoeg tijd meer hebt, je iemand hebt op wie je terug kan vallen en die jou en je paard kent. Daarmee bedoel ik dat over een paar jaar dat meisje weet hoe jij poetst/uitmest/rijd en dat jij weet wat je van dat meisje kan verwachten. En als je haar les geeft, kan je al zien hoe goed ze rijd en kan je dus bepalen of je haar voor Expensive wil laten zorgen/erop wil laten rijden. Doen dus!

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 23:14

Lijkt me een heel aardig meisje, dus ik zou het wel doen. Ze is dan ook al wat ouder, dus de leeftijd lijkt me niet zo'n probleem.
Dus ik zou het gewoon doen. Dan is dat meisje ook weer helemaal gelukkig. Jij gelukkig en dat meisje ook *LOL*

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 00:25

er goed idee! in die tijd kan het meisje aan expensive (was hij echt zo duur? Knipoog Haha! ) wennen en goed leren rijden. ook weet je dan zeker of ze geschikt is. misschien valt ze toch heel erg tegen, misschien is het DE perfecte verzorgster. wie zal het zeggen? in ieder geval goed om vooruit te kijken, hoor! niks is erger dan om op het laatste moment nog 'even snel'een verzorgster te moeten zoeken...
suc6!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 12:33

ik zou het wel doen, je weet namelijk nooit!
En ik vind die reactie van Nathalie een beetje raar, dan zou je dus ooit een pony kunnen kopen want je weet nooit wat er gebeurt!

Als dat meisje er goed voor kan zorgen enzo, dan zou ik er geen problemen mee hebben!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 13:21

Goed idee, je moet doen wat jezelf het beste lijkt. Knipoog

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 14:35

Citaat:
Wilona schreef: Goed idee, je moet doen wat jezelf het beste lijkt. Knipoog


Ik vind dat Wilona gelijk heeft je moet recht op je gevoel afgaan en wat het beste is volgens JOU.

-xx-
Sanne
[/quote]

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 22:37

ja zou ik doen is een heel goed idee.
lekker kort Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 23:08

Klinkt leuk, maar vind het wel erg vroeg om dit te beslissen.

Je weet nu dat je het over 3 jaar druk gaat krijgen? MMhh best knap.. Een verzorgster nemen is geen slecht idee, maar dan wel een goede/betrouwbare...

Als ik jou was zou ik er nog niet zo over inzitten. Het duurt nog zolang en er kan zoveel gebeuren in die tijd!
Hou haar gewoon als kindje dat je lesgeeft en bedenk eens wat je doet als het (bijna) zover is!!

Groetjes Kim

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-02 23:04

sorry mensen dat ik niet kon reageren, was een paar daagjes niet lang op bokt.
ik denk ook dat het een goed idee is en pinky-girl ze is wel meer dan alleen een meisje wat bij me rijdt (kennis, bij me in de straat, zie d'r vaak , help haar bij dingen)
en voor de rest... ik zeg niet dat ik dat weet, dat ik het over 3 jaar druk krijg, lees maar het 3de bericht, 2de reactie van mij daar schrijf ik dat je het nooit weet, maar als je er al rekening mee houdt is dat mooi meegenomen,

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 23:26

Lijkt heel leuk, maar je moet maar afwachten of ze het zo lang volhoudt!
Bedoel ikniet negatief hoor! Maar is wel mijn ervaring... Denk er serieus over na wanneer je een paar maanden voor die nieuwe situatie zit, met de situatie die er dan is!

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 23:35

Ik heb altijd verzorgsters gehad voor mijn paard, bewuste keuze. Stel dat je ziek wordt, even een drukke periode, problemen in de privé-sfeer, je weet maar nooit. Gewoon uit voorzorg, als zich een situatie voordoet, dan hoef je maar te bellen en klaar, niks lastig geregel e.d.
Als je een goed gevoel bij dat meisje hebt, gewoon doen, je hebt nu de kans om haar helemaal op te leiden, leer je zelf ook veel van, en je hebt wat achter de hand voor het geval dat.....