vreselijk genant moment

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnneliesB

Berichten: 160
Geregistreerd: 13-04-04

vreselijk genant moment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 13:21

oooooooooohhhhhhhhhhh wat schaam ik me!! Ik was ongesteld geworden en door mijn nieuwe spiraaltje loopt dit allemaal niet zo goed meer.
Ik had een witte broek aan en was in de supermarkt. Ik wilde van de onderste plank iets pakken (koekjes Tong uitsteken ) en boog voor over. Zo mijn kont naar achter!! Tikt een vrouwtje tik tik tik op mijn rug en zegt dat ik bloed. Ik raakte eerst helemaal in paniek want ik dacht dat ik gewond was, maar ik was ongesteld geworden!
Wie is ook wel eens zo doorgelekt?

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 13:23

jep. witte broek inderdaad. En het was in de eerste week op mijn nieuwe baan!!
Heb het gelukkig kunnen verdoezelen voor iemand het merkte (geloof ik, heb niemand erover gehoord).

En das maar goed ook, want ik zit hier alleen met 11 mannen!

HEEEEEEEL genant!! Bloos!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 13:24

ooh! wat erg! Ik heb het ook eens gehad, een hele tijd geleden. Ik was toen ook zeer onregelmatig ongesteld. Ik had toen een les frans en na de les sta ik op, mn hele gele blouse (die ik om mn middel geknoopt had) ónder het bloed! Het was natuurlijk meteen ook heel erg heftig Boos!. Vriendinnetje heeft toen achter me gelopen opdat niemand het zou zien, maar toen moest ik nog naar de leraar voor de volgende les (hij was al niet echt mn vriend). Godzijdank mocht ik van hem naar huis, maar wat was het genant zeg! Bloos

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 13:40

Beter dat een vrouw het tegen je zegt dan een man..Haha! Dan zou ik heel snel die winkel uit zijn.. Maar voel je dat niet aankomen dan??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 13:44

Bloos Dat heb ik idd ook een keer gehad, maar had een donkere spijkerbroek aan, en heb m'n trui uitgetrokken en om m'n middel gebonden want de vlek zag je goed. Zelfs op de stoel Misselijk Die heb ik ook maar even schoongepoetst Bloos

juval

Berichten: 13200
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 13:46

ai, dat is pijnlijk.... de allereerste keer dat ik ongi werd op de middelbare school dus, had ik een knalgele broek aan.... Ik weet niet meer hoe ik het toen heb opgelost, maar heel vervelend en genant was het zeker.
sterkte!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 13:50

heb ik even mazzel dat ik het altijd aan voel komen! Alleen wel beetje jammer dat ik me altijd ontzettend rot voel op zo'n moment! Maar het is idd een genant moment! En volgens mij heb ik dat nog nooit gehad.. wel doorgelekt, maar niet zo dat je het kon zien..

Saera

Berichten: 178
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 16:07

Ik heb het eens op mijn werk gehad, had ik 3 uur kassa gedaan ofzo. Gelukkig had ik een lang shirt aan en mocht ik gelijk naar huis, maar was echt bang dat iemand het zag. En eenmaal op school dat was helemaal Bloos!

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 16:10

SuperSmurf schreef:
heb ik even mazzel dat ik het altijd aan voel komen! Alleen wel beetje jammer dat ik me altijd ontzettend rot voel op zo'n moment! Maar het is idd een genant moment! En volgens mij heb ik dat nog nooit gehad.. wel doorgelekt, maar niet zo dat je het kon zien..

Dat heb k idd gelukkgi ook altijd, maar de manier waarop.

Vriendin van me was x ziek en ging zich afmelden op school en zei toen : ik ben nog niet ongesteld geworden dus..
was t door geven aan de mentor en die dacht direct dat ze overtijd was enso.. heel drama Verward
was nisk aan de hand maar goed, beetje off topic.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 16:40

Ik heb het vroeger heel erg gehad. Ik bloedde altijd half dood en als ik niet iedere 2 uur maandverbandje verwisselde, dan was het al te laat. Leve de pil! Maar nu wil ik eigenlijk wat anders, maar geen spiraaltje dus.
Laatst bijgewerkt door Tessebes op 19-04-04 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 16:47

Tessebes schreef:
Ik heb het vroeger heel erg gehad. Ik bloede altijd half dood en als ik niet iedere 2 uur maandverbandje verwisselde, dan was het al te laat. Leve de pil! Maar nu wil ik eigenlijk wat anders, maar geen spiraaltje dus.

Dat had ik ook, idd; lang leve de pil! Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 17:13

Damn, wat ben ik blij dat ik juist dit topic ga lezen, met een bord bami voor m'n neus met sambal Scheve mond *LOL*

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 17:49

ghehe agh jij hoeft tenminste niet te schrikken dat je bent doorgelekt mayo. Jij weet tenminste meteen wat het is dat op je bord ligt (toch Haha!)

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 18:16

Oei dat is idd erg genant Bloos! hihi.
Nee zo'n moment kan ik me gelukkig niet herinderen al zou die er vast wel zijn geweest.
Ik voel het meestal eigenlijk ook altijd wel aankomen.

Charaz

Berichten: 24286
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 18:18

Lang leve de pil, dan weet je tenminste wanneer je weer ongesteld word

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 18:31

chickey schreef:
ghehe agh jij hoeft tenminste niet te schrikken dat je bent doorgelekt mayo. Jij weet tenminste meteen wat het is dat op je bord ligt (toch Haha!)

Ik ben wel eens doorgelekt maar nog nooit op mijn bord met eten!!!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 18:40

ja heb het ook 1x gehad toen ik nog maar net ongesteld was, in een spijkerbroek die vlek was zoo groot dat ik in paniek naar buiten ben gerend op mn fiets ben gesprongen en naar huis ben geracet!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 18:40

Nja, ik was wel een keer doorgelekt, en toen ging ik dus maar gelijk naar huis, voor het erger zou worden Schijnheilig
Kwam ik thuis aan, keek naar mijn zadel Bloos! Bloos
Lets just say dat het maar goed is dat ik naar huis ben gegaan, omdat het niet echt feest was Bloos

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 19:00

Een keertje, tijdens gym. Gelukkig heeft niemand het gezien Bloos
Mijn trainingsbroek was donkerblauw maar de voering was wit. Heb toen heel onopvallend mijn trainingsbroek uitgedaan zodat niemand de voering zag en mijn gewone broek aangedaan en ben snel naar school geracet om daar naar de wc te gaan Bloos

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 19:02

Ooohh ja ik heb dit ook wel eens gehad....
Ook met een witte broek in een discotheek Scheve mond

Maar goed je ziet dat vrouwtje waarschijnlijk nooit meer dus.... Knipoog

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 20:48

ik dacht dat we wel wat schaamteloze postings gehad hadden, maar dit slaat alles!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 21:31

Missy schreef:
Een keertje, tijdens gym. Gelukkig heeft niemand het gezien Bloos
Mijn trainingsbroek was donkerblauw maar de voering was wit. Heb toen heel onopvallend mijn trainingsbroek uitgedaan zodat niemand de voering zag en mijn gewone broek aangedaan en ben snel naar school geracet om daar naar de wc te gaan Bloos


Hier precies hetzelfde Haha! . Wat een drama was het die gymbroek ongezien uitdoen Schijnheilig .

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 21:38

Heb het ook wel eens gehad, dat ik opstond van mn stoel en dat er op mn jas (zit ik vaak half op) of op mn stoel een mooie rooie vlek zat. Of op mn fietszadel ofzo... Daarom heb ik ook nooit witte/lichte broeken gedragen, en nu ik aan de pil ben/tampons gebruik durf ik het wel aan, dan weet ik wanneer ik ongesteld ben en trek ik dan geen witte broek aan! Haha!