niet eerlijk voor uitkomen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

niet eerlijk voor uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 19:40

De eigenaren van nelson hadden nelson verkocht omdat hij te wild voor de kar zou zijn.Duco ging ook zo opeens weg.Nu is 1 van de veulens ook opeens weg.Mijn nicht belde vanochtend op en Xantos was verkocht.Weer niets gezegd,het zou het vzpaard van me nicht worden maar nou ja.

Maar het is nu wel zeker dat ze gewoon geldproblemen hebben.iig daar lijkt het wel verduvels veel op. Nelson zonder echte reden weg doen,duco opeens weg en nu xantos. Hierna gaat denk ik Xidon de deur uit en dan de muizen(welschjes bedoel ik daarmee) en dan Romeo Verward

het is mijn zaak niet meer,maar toch wordt ik hier gewoon pisnijdig om. Verkopen zonder even te zeggen dat ze weggaan, en dan ook nog liegen om de reden... Boos! Frusty

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 19:53

Begrijp ik dat de eigenaren verantwoording bij jou moeten afleggen als ze en paardje verkopen ?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 20:35

hmm sja, ik denk dat je even wat duidelijker moet zijn.

verzorg(de) jij die paarden toen ze verkocht werden??? dan het wel een beetje banketstaafig zijn van de eigenaren om het niet te zeggen.

Als je verder niks met de paarden te maken had lijkt het me logisch dat ze geen verantwoording bij jou gaan afleggen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 21:51

echt stom jo dat ze zo nelson hebben verkocht. niet eerlijk dat ze erover liegen.

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 23:03

nou ik vind eigenlijk, wat heb je eigenlijk te maken met de echte reden? het kan wel met persoonlijke omstandigheden te maken hebben enzo.
je hebt hun paard verzorgd, dat is waar, dus ze hadden het wel mogen zeggen, maar de echte reden hoef je toch niet te weten?

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-02 00:15

maar ze waren ook best goede vrienden van me

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 04:43

Ik vind het behoorlijk banketstaaf dat ze niet zeggen dat je verzorgpaard zomaar wordt verkocht. Maar als de reden geldtekort is snap ik best dat ze iets anders ervoor verzinnen. Dat kan komen door bv schaamte of ze willen gewoon niet dat iedereen dat weet.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 12:18

ze zouden het wel op tijd kunnen melden, maar voor een reden zijn ze niet verplicht!
Uiteraard is het wel wat aardiger als ze het gewoon eerlijk vertellen, maar kijk misschien schamen ze zich daarvoor Verward
Maar ff op tijd melden MOETEN ze, vind ik, wel ff doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 14:21

Missy schreef:
maar ze waren ook best goede vrienden van me


Goede vrienden, het is zo'n reltaief begrip. Waarschijnlijk verstaan zij hier iets anders onder dan jij. Dat wil nog niet zeggen dat ze aan jou verantwoording hoeven af teleggen over de reden van verkoop.
Probeen de zaak eens vanuit hun perspectief te bekijken, ik vind dat je alles zeer eenzijdig belicht.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 19:13

Jippie"]
[quote="Missy schreef:
maar ze waren ook best goede vrienden van me


Goede vrienden, het is zo'n reltaief begrip. Waarschijnlijk verstaan zij hier iets anders onder dan jij. Dat wil nog niet zeggen dat ze aan jou verantwoording hoeven af teleggen over de reden van verkoop.
Probeen de zaak eens vanuit hun perspectief te bekijken, ik vind dat je alles zeer eenzijdig belicht.
[/quote]

maar dan vind ik het nog wel horen dat ze zeggen dat die verkocht wordt. reden hoef je niet et weten gaat je niks aan maar ze horen het wel te zeggen. tenminste ik zou het wel doen maar ja wie ben ik