Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cheveyo schreef:er mee fokken kan toch gewoon, mits je er maar geen overo op zet als je er niet om wilt testen?
lisa_pluisje schreef:Deze keer dus een normale hengst erop, liefst een breeding stock.
Pigino schreef:als ik me niet vergis heb je rb go ma chu chu gebruikt toch? dat had je me een tijdje geleden aan de telefoon verteld, tja die is echt heel erg frame overo en dat is gerelateerd aan olws, ook toen heb ik je gezegd dat deze hengst positief was en volgens mij kon je dit zelf ook weten!
geef niet de alleen de schuld aan de hengstenhouder ook jij bent verantwoordelijk voor wat je zelf voor hengst gebruikt op een merrie waarvan je zelf als zegt dat deze olws positief is!(ER IS INFO GENOEG TE VERKIJGEN) en als je klaas cozijnse geloofd nou dan geloof ik in sinterklaas![]()
er is een olws site gemaakt door francis waar een waslijst aan mooie overo hengsten op staan welke olws vrij zijn.(hoezo breedingstock of gewoon moeten gebruiken)
het verdriet voor je merrie is er niet minder om maar je bent zelf net zo verantwoordelijk voor deze gebeurtenis en waaorom moet je dit op deze wijze op bokt plaatsen?
je hebt met je keuze 11 maanden verspild