1e Onderlinge Wedstrijd Duinruiters!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fantabulouss

Berichten: 3355
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Wieringerwerf

1e Onderlinge Wedstrijd Duinruiters!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 21:24

Ik ben sinds 2 weken weer lid bij de duinruiters OK dan! na 2 jaar weg geweest te zijn!
En vandaag (18april) was de 1e onderlinge wedstrijd..

De wekker stond om half 7 Scheve mond dat stomme ding gaat ook altijd zo hard Tong uitsteken
maargoed..na dat ik dat overleefd had...en m'n haarnetje in me haar had gefrommeld stapte ik op me fietsie naar stal

Daar was ik om 8uur..paardje had zichzelf goed schoon gehouden
Dus ff gepoetst en gevoerd...en toen opgezadeld en om 9uur vertrokken we van stal we moeten namelijk 3 kwartier naar de vereniging toerijden..ik moest pas om 13.40 maar omdat laura verder de enige was die ook niet met de trailer ging was ik maar met haar mee gegaan omdat ik niet wist hoe jim reageert langs de weg enz..t was namelijk pas de 2e keer dat ik dat stuk reed naar de club
Nou het zonnetje scheen lekker..en het beloofde een mooi dagje te worden. Tong uitsteken maar toen we zonder dekens op de club aankwamen voelde ik al spetters ..dus gauw t baasje van laura's paardje terug naar stal gestuurd om de regendekens te halen..later begon het inderdaad harder te regenen Verdrietig
Nou toen moest ik dus nog 3 uur wachten voor dat ik kon gaan inrijden. Scheve mond ..maar laura moest al vroeg dus we gingen bingo opzadellen en ze ging inrijden..om 11uur moest ze de ring in ...en ik ging haar proefje voorlezen *LOL* ..ze moest nog ff naar de jury komen na haar proef en het enige commentaar was dat ze wat meer stelling moest rijden ..verder zag het er allemaal heel netjes uit vond ik Haha!
De paardjes stonden lekker te eten..dus toen gingen wij maar even opwarmen in de kantine..want door de wint en die motregen hadden we het best koud gekregen

Om 1uur ging ik dan maar is opzadellen ...
Hij was best druk en wilde niet eens meer stilstaan tijdens het opstappen..
er werd naast het inrijterein gemend..daar was ik dus niet zo blij mee..want die man die aan het mennen was..zat op de rechte stukken ze paard aan te moedigen..fet hard te schreeuwen van : ja toemaar ..hatseee !!! ..dus jimmy die dacht ook : hatsee..en begon te bokken enzz..nou toen heb ik maar ff een ander veldje opgezocht en daar kon ik wel geod rijden...onder het inrijden wilde hij niet echt opletten..toen bleek ook nog dat me voorlezer zelf moest rijden dus me moeder moest nog ff snel een voorlezer regellen ..gelukkig wilde de moeder van een vriendin me voorlezen!! Bloos nog bedankt!

Dus toen kon ik eindelijk de ring in...bleek dat ze op een veld erachter stenen aan het overstorten waren..dat was ook vreselijk eng in het begin Tong uitsteken maar na een paar voltes lette jim goed op ...
M'n proefje ging voor m'n gevoel super! en dat bleek bij de prijs uitreiking ook ! ik was 1e met 165 punten OK dan! trots!!


Toen moesten we ook nog terug rijden..maar dat was natuurlijk supergezellig want laura had ook 2 prijzen: 2e met dresuur en 1e met springen!! Op stal was ook z'n baasje en die was natuurlijk ook wel trots op em!

Volgend weekend gaan we lekker op vakantie naar texel! het was een geslaagde dag! OK dan!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 22:51

VvdD --> Wedstrijden Lachen

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 12:41

leuk!!
gefeliciteerd met jullie prijzen! Haha!

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 13:10

Gefeliciteerd hoor!! Heel netjes

Fantabulouss

Berichten: 3355
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 16:13

Dankjewel Haha!