yessss

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

yessss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 08:38

gister wedstrijd gehad. eerst me moeder om half 12, nou zeg...het ging voor geen meter en ze was heel vervelend. losrijden ging ook niet, dus me moeder had niet echt hoge verwachtingen. gewacht op de prijsuitreiking en toch nog gedeelde 1e plaats!!!!!!!! jammer genoeg geen winst, maja...ze was hiervoor beetje kreupel en we hadden maar 1 dagje geoefend...

na lang wachten was ik aan de beurt. om half 5. losrijden ging super, ze was lekker vooraarts, maar wel wat aan het drammen. proefje gereden en het ging wel goed. (het kon beter ) me paard is erg onrustig met dr hoofd, maar ik krijg vanaf deze week les van iemand anders, en ben benieuwd hoe het zal gaan. gewacht op de prijsuitreiking en was toch eerste geworden...helaas ook geen winst, maar er was erg laag gejureerd. in de L2 was namelijk 131 gereden Scheve mond Scheve mond Scheve mond

ik ben echt supertrots op me merrietje. ze was natuurlijk een beetje kreupel geweest en daarom moesten we er op rust laten, alleen zaterdag hebben we kunnen oefenen. toch nog een goed gevoel erbij!!!!!!

gabyfedde

Berichten: 11898
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 08:55

Gefeliciteerd met je 1e plaats!
Jammer dat je geen winstpunt had.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 09:16

He jammer zeg, en ze kan zo leuk lopen.....
Naja idd ff rustig aan want kreupelheid is geen pretje...
Waar moest je ookalweer?

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 11:35

Vippie schreef:
He jammer zeg, en ze kan zo leuk lopen.....
Naja idd ff rustig aan want kreupelheid is geen pretje...
Waar moest je ookalweer?


in hoogvliet