Ja, dit lijkt me wel wat!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Ja, dit lijkt me wel wat!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 00:56

Ik ben lekker creatief en het lijkt me super gaaf om een soort van Freelance Art-werk te kunnen doen, dus geen dingen van en voor iemand anders, zoals bij ene reclame buro, maar gewoon puur, kunst die jij mooi vind, jouw draai!..Dus ontwerpen te maken voor Digital Art, denk aan:posters, ansicht-kaartjes, stickers, maar ook op het gebied van verhalen, colums, korte uitspraken, grappige teksten(ala" Loesje)

Ik heb al een naam: K-Exprezzions-United

Ik ben al jaren bezig met het maken van kaartjes, digtale "kunst"..heerlijk dat klooien en spelen met Photoshop Knipoog
Ook schrijf ik, korte stukjes..heb bv ene stukje over mannen geschreven:

""Mannen, rare wezens, maar o zo boeiend! Zet het snel op bokt Knipoog

"Ga hier nog ff lekker op verder borduren..lijkt me erg leuk, hoe vaga het nu allemaal nog is..kweet ook niet of hiervan veel wordt verkocht natuurlijk Knipoog

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

gr Kat

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 02:41

dan wens ik je veel succes Tong uitsteken , freelance werken is nog altijd in opdracht van iemand/een bedrijf. Als je niet in opdracht wilt werken ben je gewoon kunstenaar en als kunstenaar verdien je echt niets (er bestond ooit iets als een kunstenaarsuitkering, mar of dat nog steeds bestaat weet ik eigenlijk niet Verward )
En om in het wereldje van de goed betaalde freelancers te komen is heel moeilijk. Je eigen stijl houden moet je gewoon altijd, daar wordt je op gekozen als freelancer, dus dat zit wel goed. Alleen je naamsbekendheid opbouwen is erg moeilijk. Ik weet niet precies wat je wilt gaan doen want je kan echt alle richtingen op met wat je beschrijft, maar het is toch wel verstandiger om eerst bij een bedrijf te beginnen en daarnaast freelancen (als dat gaat in combinatie met je contract Knipoog ). Ik heb bijv. pas na twee jaar een 'echte' freelance opdracht gekregen en dat is zelfs alleen nog maar een proefopdracht (waar wel gewoon voor betaald wordt gelukkig Haha! ) pas na die opdracht gaan ze kijken of ik ook daadwerkelijk voor hun mag gaan werken (wat ik wel hoop aangezien het toch wel een groot bekent iets in nederland is Haha! ).
Misschien dat als dit echt is wat je wilt je eens met wat mensen moet gaan praten die vergelijkbaar werk doen zodat je weet hoe het er in het 'echt' aan toe gaat Lachen .

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 07:25

die xclub kaart vind ik erg mooi, heb jij die gemaakt?

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 08:02

Ben benieuwd hoe je dan aan je free lance werk wil komen?