Heike in ziekenhuis, wie kan mij wat vertellen??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Heike in ziekenhuis, wie kan mij wat vertellen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 16:10

Ik ben een tijdje niet meer hier op bokt geweest. Ik zie dat Heike in het ziekenhuis ligt. Kan iemand mij vertellen wat er gebeurt is Verward ?

Enne Bart wens haar veel beterschap van mij.

Groetjes suzanne

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 16:16

Zie o.a.

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=35062
voor meer info en verwijzingen naar andere topics.
Zoek anders even op 'Heike ziekenhuis'..

Maar er is goed nieuws Party!!
Heike zit sinds vrijdag in een gipsen corset, ze kan nu dus weer wat meer, is weer iets mobieler. Ze kan nu zelf haar bed uit (en zelf naar de WC, wat een opluchting Knipoog), rondlopen, zitten, etc, etc.. Ze mag nog maar iets van een minuut of 10 per uur staan maar dan kan ze langzaam uit gaan bouwen. Wel heeft ze nog behoorlijk pijn met zitten vooral omdat ze waarschijnlijk ook op haar stuitje terecht is gekomen.

Maar ze kan nu ook bijna naar huis! Party!! Als we nu niet midden in de feestdagen zaten zat (nou ja, lag) ze zelfs al thuis maar ivm het regelen van verpleging thuis moet ze nog tot 2 januari in het ziekenhuis blijven. Maar gelukkig mag ze waarschijnlijk vanavond even naar haar ouders toe. Beetje saai om tijdens oud/nieuw in het ziekenhuis te moeten liggen..

Maar met een beetje geluk is ze over een paar dagen dus weer thuis!! Bart is blij Party!! Party!!

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Dank je wel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 16:25

Dank je wel voor de informatie Bart en Amani! Bart, wens heike veel sterkte toe en hopen dat ze snel weer naar huis mag.