sprookje in de sneeuw...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

sprookje in de sneeuw...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-01 09:31

Gisterochtend werd ik al heel vreg wakker want ik wou heel vroeg naar stal..
De wereld was namelijk 's nachts helemaal veranderd in een witte wonderwereld...

nadat ik me door een berg sneeuw geploeterd had kan ik dan op weg met de auto.. Nergens was nog gestrooid en ik kwam dan ook geen mens tegen op straat.
Toen ik de weg bij stal in reed kwam er een sneeuwschuiver vanauit vaassen aan zetten..
Ik reed nog steeds 20 want ja het was spekglad en mijn minimicratje was niet erg opgewassen tegen die laag sneeuw.
Toen ik bijna bij stal was kwam ik een jogger tegen.. Ik weet niet wie er harder baalde..Hij omdat ik de weg voor hem niet zo mooi wit achterhad gelaten of ik omdat in mijn mooie witte sprookjes landschap ineens een knalgele jogger huppelde..

Bij stal snel Lot gepakt en foto's gaan maken voordat de sneeuw weg gehaald zou worden..
Ik hoop dat ze gelukt zijn het was zo mooi zo sprookjes achtig.
Echt het ik ben alleen op de wereld gevoel. er was nog niemand op stal.
Niemand door de sneeuw gelopen hier en daar konijnepootjes...
Lottie vond het zo mooi die sneeuw dat hij aan de kletter ging. haha toch maar even de longeerlijn eraan geknipt.
toen hij later los mocht met zijn vriendjes had hij echt dollepret.
"s middags kwamen maaike en Renate en mocht ie zowaar met maaike mee wandelen in het bos .
Ik ben toen naar huis gegaan voor een warme kop choco.. mhhh heerlijk he paarden!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 10:39

Ja leuk h`e die sneeuw. Het sneeuwt alweer hier in Apeldoorn, en ik heb gehoort dat in Eindhoven maar 2 cm sneeuw ligt Boos! misschien nu wel ietsje meer..

Wij zijn gister avond ook nog bij jullie op stal geweest. Er was alleen niemand maar we hebben even alle paardjes bekeken. Leuk paardje hoor, Lodewijk. En Hinke is echt een schatje! Lovers

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 13:57

Is het niet heerlijk? Die stilte, de geluiden die er zijn gedempt en dan ook nog eens niemand tegen komen.
Genieten, net alsof je even helemaal alleen op de wereld bent.
Jammergenoeg was hier niet zoveel sneeuw... Beetje natte rommel, Verdrietig
En alleen zijn is er ook al niet bij, kerstvakantie he? Nog een weekje, dan kan ik ook weer genieten Dromen


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 16:10

Echt fantastisch om te zien he?
Supergenieten gewoon.
Maar wat die stilte betreft...
Bij ons in de omgeving hadden ze al vrij snel in de gaten dat het Oudjaarsdag was... oh ja vuurwerk!
Gelukkig is het anders in de buurt van de stal.
Niet zo stil als bij de stal van Frans, maar toch... lekker tussen boerderijen, veel land, blabla. Niet zoveel jonge mensen wonen daar in die straat, dus ook nauwelijks vuurwerk.
Voor de rest komt de stilte voor mij pas rond een uur of vijf vanmiddag.
Dan duik ik nog snel ff mijn nest in voor een slaapje. Een uurtje, en daarna gauw spaghetti koken voor diegene die ik nog meer liefheb dan mijn paard... Peter!
En dat mannetje van twee meter kan spaghetti eten... daar sta je echt versteld van. Al die sliertjes... *LOL*

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 18:58

het was echt heerlijk.
gister Quinto ineens zo zwart tegen die witte achtergrond.
lottel is gezellig meegeweest wandelen.
vandaag ook weer, Quinto en de haf van gerdien zo prachtig in de sneeuw.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-02 11:33

hoe vond je ze nath? Hinke de haarbal en Lot de knuffelkont *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 11:38

We hebben in Heerde ook foto's gemaakt in de sneeuw. Ik hoop dat ze een beetje leuk zijn geworden, want het is toch wel bijzonder ofzo, zo'n witte wereld! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 13:45

In Eindhoven/Geldrop ligt toch ook wel en behoorlijk laagje sneeuw, hoor Nathalie!
Zondagochtend ging ik met een stalgenoot de paarden buiten zetten en het was echt heerlijk om ze door het sneeuwlandschap te zien rennen en spelen op een nog helemaal "onbeschadigde" sneeuwwei. Nou ja, rennen... Het was meer een soort huppelen op die ongelijke bodem. Mijn stalgenoot heeft ook gelijk haar rolletje leeg geschoten, ook op Paity gelukkig.
En het bos zag er ook nog zo mooi uit, zo vroeg op de ochtend toen er nog geen wandelaars waren.
Vanmorgen stonden de paarden ook weer allemaal met gespitste koppies in de stal te wachten tot ze eindelijk naar buiten gelaten werden. Voor hun was het duidelijk niet zo vroeg als voor mij! Haha!

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 23:50

zooooooooo mooi die sneeuw en het wil maar niet weg
soms is het wel leuk, maar niet altijd
zoals nu bijv. ik kan nu niet rijden, dat zijn de mindere kanten van sneeuwen kimmie? wanneer komen de fotos op bokt?

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

sprookje in de sneeuw...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 02:25

Nimber schreef:
mijn minimicratje


Minimicratje?? What happened to the big silver car???

Heb je soms een eigen gekregen van paps ofzo??

Maar ontopic: de sneeuw was echt super, maar begin er nou wel een beetje genoeg van te krijgen... superglad (ben vandaag al keihard gevallen Boos! ) en je kunt niks met de paarden...

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 20:06

me 2 ben heel hard op m'n bek gegaan zondag al..
nouja dat ik ga okee maar die paarden...
Zondag de de hele mesthoop leeg gehaald en samen met nog een zooi mensen mest over het hele erf uitgereden.. jawel het si nu niet meer glad..
Morgen weer met de trailer naar de binnebak thank god dat dat wel wil...
maare dat lompe zilvere ding is er nog steeds maar nu een grijs micra-tje erbij voor moi en mijn mammie.. al heb ik 'm nu 3 weken elke dag mee en mijn mammie pas 2 keer *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, anjali, Bloemetje75, jildou1979, Paardennamen, Plonspony, Vagabondo en 124 bezoekers