Instructie nemen waar op letten, waar te vinden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Instructie nemen waar op letten, waar te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 22:27

ja ik weet het vage titel maar ik wist niet hoe ik het anders moest zeggen..
Lucky die is nu bijna klaar, morgen mag ik erop en dan gaan we daarna lessen tot 1 mei en dan komt hij naar huis..
Ik ben nu dus al op zoek naar een instructeut/instructrice maar echt ik kan bijna niemand vinden. Nu heb ik een mailtje gehad van een meisje van 19 die zelf al moeilijke paarden heeft ingereden voor de handel en nog 2 andere meiden lesgeeft.. Ik weet niet of dit wel wat is? Ik wil er wel een keer laten komen, om te kijken hoe het gaat. Maar ik heb toch liever iemand met papieren maar ik weet nou echt niet waar ik zo iemand kan vinden..
Op marktplaats heb ik al gekeken maar verder Verward
Waar hebben jullie je lesgeefmens vandaan??

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 22:31

Ik zou inderdaad voor iemand gaan met papieren. Niet dat iemand zonder per defintie slecht is en iemand met goed, maar het geeft toch wat meer zekerheid. En 19 is ook niet zo heel oud, dat is geen probleem, maar ze heeft ook geen papieren.
Ik kan het niet zo goed uitleggen geloof ik...
Sta je op een grote stal? Misschien kan je daar eens rondvragen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 22:32

Misser schreef:
Ik zou inderdaad voor iemand gaan met papieren. Niet dat iemand zonder per defintie slecht is en iemand met goed, maar het geeft toch wat meer zekerheid. En 19 is ook niet zo heel oud, dat is geen probleem, maar ze heeft ook geen papieren.
Ik kan het niet zo goed uitleggen geloof ik...
Sta je op een grote stal? Misschien kan je daar eens rondvragen?


Ja ik weet ook niet wat ik van haar moest denken..zal \e me echt kunnen helpen? Ben bang van niet
Op stal hebben ze al voor me gevraagd maar die zitten mensen hebben geen tijd meer..*baal baal*

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 22:54

Vooral opletten of degene goed uit kan leggen op zo'n manier dat jij het snapt. Papier zal me een zorg zijn...het moet klikken tussen je instructrice en jouw en je paard.

Neem van een paar verschillende mensen een proefles...ga is kijken bij iemand anders zijn/haar les, als het bevalt wat je ziet kun je de instructrice ook aanspreken of ze toevallig nog tijd heeft om les te geven

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 23:10

Ik ga met Ineke mee, ga bij een paar mensen langs, kijk hoe ze zelf met hun dieren omgaan, past dat bij jou?
Nodig ze eens uit voor een proefles of ga eens langs, klikt het, komen jullie overheen en heb je het idee dat je er echt iets van kan leren.

Iemand kan heel erg goed les geven op zijn niveau maar bv kwa uitleg weer niet geschikt zijn voor jouw doel.

Praat gewoon eens met een paar mensen.

Ik heb zelf iemand via Bokt gevonden, door een advertentie te plaatsen hierzo.
Even bij haar op stal wezen kijken, gevraagt wat zij zoals deed en zij vroeg andersom wat ik in gedachten heb *vond ik toch wel een prettig idee* en dat klikte wel.
Ze is ene keer langsgekomen om te proeven en eigenlijk niet meer weggegaan Haha!

Wat ik dus ook belangrijk vind is dat die persoon aan jou vraagt wat jij met je pony wilt bereiken, vraagt naar het karakter van de pony en echt interresse toont.

Had mijn instructrice dat niet gedaan maar gewoon op een standaard manier doorgegaan was het voor mij al snel over geweest...neit allee paarden zijn hetzelfde en daarom vind ik dat vooral ene instructrice belangstelling voor ene dier moet hebben en zich dan ook verdiept in het karakter.

Succes.

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 07:41

Rondom Breda zitten genoeg instructeurs *LOL* , zoek je iemand die aan huis komt, of heb je de mogelijkheid om ergens naartoe te rijden?
Het is vooral belangrijk dat je iemand vind die met jonge paarden overweg kan en die het jou op een duidelijke manier uitlegt. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 07:55

confetti schreef:
Rondom Breda zitten genoeg instructeurs *LOL* ,

Lijkt mij ook. Zelf op Bokt zijn er mensen die regelmatig leerlingen zoeken. De vraag aan jou is: wat is je doel en wat heb je daar voor over?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 07:59

Wat ik altijd belangrijk vind is dat de inspanning beloond wordt met de ontspanning.... en wat ik graag doe is lachen......... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 09:58

ja ik zou ook zeggen dat er in Breda genoeg mensen zitten, maar bijna niemand heeft tijd...
Ik ga denk maar eens langs op de maneges, kijken of daar iemand tijd heeft..

Een doel heb ik niet echt, ik hoef helemaal geen topniveau te rijden, ik wil gewoon dat ik met de juiste houding op mijn pony zit en dat we elkaar begrijpen. Lucky heeft nu nog plezier in het rijden en dat wil ik graag zo houden..