BAH.... Oud&Nieuw is ook zo'n ROTfeest!!!! :(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

BAH.... Oud&Nieuw is ook zo'n ROTfeest!!!! :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-01 18:10

Wat baaaaaal ik als een stekker zeg! Ik heb altijd al gezegd dat oud en nieuw niet mijn feest is.... ik vind het nooit leuk.
Vroeger was oud en nieuw: De staaaatsloterijshow kijken met oma (en dan natuurlijk niks winnen) Om 12 uur sterretjes aansteken en voor het raam kijken naar pa die lange sterretjes in een fles aan steekt. Niet naar buiten hoor... want er zou toch eens een gillende keukenmeid....

Een paar jaar geleden maar eens besloten om met O&N uit te gaan. Nou joepie Boos! Met zn 200en in een tent op elkaar gepakt (waar normaal 50 man inpassen ofzo)... Veel te veel hebben betaald en ook nog eens in die kroeg moeten blijven. En dan iedereen bezopen over je heen hangen.... Misselijk

Het milleniumfeest? Ik heb om 11 uur het haar van mijn vriendinnen gedaan en ben na 4 vuurpijlen maar om kwart over 12 naar bed gegaan. Frusty

Vorig jaar was het enige feest wat ik wel tof vond.... met iedereen van stal bij mijn instructrice thuis. Maar dat gaat dit jaar niet door omdat de 4 dames allemaal of moeten bevallen of net een weekje bevallen zijn.

Dit jaar had ik het plan om een
toffe oud en nieuw mee te maken. Vrienden hadden me uitgenodigd voor een galafeeest en zouden mn kaartje regelen. Dus ik heb vanmiddag een hele dure sjieke ketting gekocht, mooie kousen... mn sjieke jurk uit de kast gehaald... Bellen ze op dat ze geen tijd hadden om mn kaartje te halen. Dus ik bel op om te vragen of ze het kaartje opzij willen leggen.... blijkt het al twee weken vol te zitten. Dag galafeest... Huilen

Ga mn ketting maar ruilen denk ik. Zal wel weer Youp van het Hek kijken worden en om 12 uur naar bed. Gatverdamme wat is O&N toch een KLOTEfeest!!!! Boos! Boos! Boos!
Laatst bijgewerkt door Laura op 29-12-01 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 18:15

Balen zeg!!
O&N is ook niet echt aan mij besteed.
Lekker van die vrienden, hadden ze je wel eerder mogen vertellen dat ze geen tijd hadden je kaartje te halen!!
Zo'n 2 1/2 week eerder ... ofzo!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 19:17

Als het je troost: ik heb ook weinig te vieren....
Ik moet tot zes uur werken, dan moet ik nog gauw naar de pony dus zeg dat ik rond half acht wel kan gaan zitten. Moet ik de volgende dag weer om negen uur op mijn werk zijn! Dus ik ga ook niet feesten hoor.....

O ja ik ben ook nog eens jarig op de 31e dus ik heb niet eens tijd om mijn eigen verjaardag te vieren...............

Nou ja het zal wel lukken allemaal! Kop op! Ga met goede moed het jaar 2002 in.

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 19:26

wat balen zeg! Ik heb ook een hekel aan O&N misschien kan ik naar een vriendin van mij toe om het daar te vieren dan gaan we wel lekker feesten! en anders word het thuis zitten Misselijk Misselijk

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 19:33

ooohh, arme Laura.....als je snel bent, kun je nog wel met ons mee, ik ga met een vriendin Den Haag in! Party!!
Ik zou eerst met haar naar Groningen, dan zou ik eindelijk eens iets dihct bij hebben, maar daar hebben ze in alle kroegen die open zijn besloten feesten en natuurlijk zat alles wat ik leuk vind of vol of het is me te duur (en ik heb bijna geen cent meer) dus......moet ik weer half Nederland doorreizen. Je moet er wat voor over hebben hè....maar mijn O&N is over het algemeen ook niet opwindend (vroig jaar heb ik van een uurtje of drie tot een uurtje of half negen 's morgens naar de shet gezocht die weg was, da's pas een kater!)

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 20:41

Arme laura!!!

hier nog zo een waaraan O&N nie besteeds id...
2 jaar geleden viel ik zelfs om 11 uur inslaap en heb de hele jaarwisseling gemist...
dit jaar wou ik iets leuks doen maarja...
dat komt er ook nie van..

dus als ik weer thuis op de bank zit of bij fanilie ofzo zal k ff aan je denken!!! Tong uitsteken

..... leeg .....

ikke

Berichten: 37459
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 22:09

Ach, het is maar wat je ervan maakt. Met een stel NVVR-leden gaan we het nieuwe jaar inluiden in Drente. Meestal vind ik er ook niks aan, lig gewoon om elf uur in m'n bed, maar een goede kennis riep iets op I-net over samen feestje bouwen en daar kwamen wat gezellige reacties op.
Toch een prettig Nieuwjaar gewenst voor iedereen.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 22:52

Ik vind oud en nieuw nooit zo leuk en dit jaar zal ik wel slapen Haha!
Ik ben nog steeds een beetje ziek en ik moet 1 januari om een uur of zeven op het tankstation aanwezig zijn ivm verwachte europroblemen...*LOL*

Dat wordt dus wel voor 12 uur naar bed, anders red ik het niet!

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 00:16

Hee ikke, waar in drente?? (ik ben niet nieuwsgeirig, ik wil alleen alles weten) Heb je wel de saaiste provincie uitgekozen denk ik, of je moet verzot zijn op carbidschieten Cool ???
Ik ben heel benieuwd.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 18:54

Nee dat is zo te horen niet echt een geweldig feest voor je!
Ik vind O&N wel leuk, er komt familie en we steken ook vuurwerk af (wel voorzichtig hoor) en lekker veel snoepen natuurlijk!

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 20:29

Ach ja, het is toch ook fijn om uitgeslapen het nieuw jaar in te gaan? Haha! Nee hoor ik begrijp dat je er nu van baalt, zijn er geen andere mensen in je omgeving waar je iets mee af kunt spreken?
Ik ben sowieso geen oud en nieuw fan, ik vind het vreselijk voor mijn beestjes, en dat puin ruimen de volgende dag Boos! . Omdat het eigenlijk sociaal wenselijk is blijf ik maar tot 12 uur wakker, om vervolgens iederen gelukkig nieuw jaar te wensen en daarna snel te slapen. Dromen
Ik hecht er dus absoluut geen waarde aan, ik maak het wel gezellig op andere dagen!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 23:10

Ik zie als een berg op tegen de jaarwisseling...al die (geforceerde) vrolijkheid terwijl ik me helemaal niet vrolijk voel op zo'n moment...bah, ik zou eigenlijk het liefst om 22:00 mijn bedje in kruipen om dan lekker tot de volgende ochtend door te slapen...maar ja...

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 11:36

Oud en Nieuw was voor mij de laatste paar jaar ook niet echt HET feest van het jaar. Met de milleniumwisseling, ja ja het feest van de millenium, lag ik met zware griep in bed.

Vorig jaar zat ik in Nieuw Zeeland. Leuk dacht ik, daar is het lekker zomer! Oud en Nieuw vieren in je korte broek. Nou het was die dag extreem slecht weer. Regen, wind en koud, met als gevolg dat ze het grote openlucht concert dat gepland stond hadden afgelast!

Nee hoor, dit jaar gewoon gezellig bij wat vrienden langs.

Wel balen van dat gala feest zeg. Heb ik ook een keer gedaan en dat was heel erg leuk. Iedereen zag er super sjiek uit. Volgend jaar maar zelf kaarten gaan halen.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 13:34

bleh, ik zou vanavond naar vrienden toegaan maar ik ben zoooooooo ziek. Word dus een saaie oud en nieuw, ik blijf gewoon op tot 12 uur/half 1 en dan ga ik slapen!


Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 14:57

Hahaha, sorry jongens, ik wist niet dat er zoveel O & N haters zijn hierzo. Ik vond er nooit wat aan, maar vanavond gaat er verandering in komen (hoop ik)!!! Ik ga naar zo'n feesttent, daar even de boel op stelten zetten!!!! Ik heb dr zin in, en als er niets aan is, gaan we gewoon weer nar huis, simpel.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

BAH.... Oud&Nieuw is ook zo'n ROTfeest!!!! :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 20:14

[quote="Laura"]
Zal wel weer Youp van het Hek kijken worden en om 12 uur naar bed. quote]

Het is alleen Freek de jonge....

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 20:26

Aaah.. snielig Laura Verdrietig

Ik houd ook niet zo van o&n . Word je zo melancholiek van Huilen Dan ga ik over mijn 'slechte daden' van de afgelopen jaren nadenken.. Jekkes

En dan zo nep-gezellig doen, nouja, dit jaar vier ik het lekker helemaal alleen Scheve mond\

Iedereen een fijn O&N

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bebble, Clmr, desi92, GrapeshotBot, Queijo en 42 bezoekers