1e keer Z1 *ramp* + foto

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

1e keer Z1 *ramp* + foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 17:37

vandaag startte ik voor het eerst Z1, had goed geoefend van te voren, maandag in de Z ring alvast mn proefje geoefend(zie link onderschrift Knipoog ) en gisteren clinic van Tyrza gehad, dus ik was goed voorbereid!

kom ik daar aan, heb ik er nog maar 2 voor me, oke dat t inloopt kan gebeuren, maar als je als 6e bent en t loopt al dik 20 minuten in, dat is niet echt iets waar ik op had gerekend!

t waaide behoorlijk hard(heb aardig wat mensen van hun paard af zien vallen omdat sommige paarden nogal heftig reageerden op de wind!) en t was nog wat nat van de regen van vannacht

t aanmelden en t rondje om de ring gingen prima, totaal niet kijkerig(dat is weleens anders geweest!) en toen in de ringm t begon vrij aardig, maar na een paar onderdelen besloot ie bij iedere windvlaag zn kont te draaien en in de galop aan te springen, en in de galop zelf viel ie terug in draf

heb echt nog nooit zo slecht gereden Bloos! en de jury deelde mn mening, een na laatste met 150 en 167 punten Bloos

heb maar 1 foto, van t losrijden, omdat onze club de wedstrijd organiseerde was iedereen veel te druk bezig en omdat t zoveel inliep had ik ook geen tijd meer om nog een fotograaf te vinden, maar goed over 2 weken een nieuwe kans
hij was iig wel superbraaf, geen gesteiger en gestaak, niet teruggerend naar de trailet etc etc dat is dan nog het enige positieve!

Afbeelding

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 17:41

Ja het waaide lekker hard Haha! Zag je van een afstandje rijden , gezellig concourske verder wel, in de tent met koffie Knipoog

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 17:48

ik moest gelukkig binnen rijden..! Haha!
2 x tweede.. maar helaas nog niet in het Z!! succes nog!

Mi Caro Mexx & Skyfall LM
Wat een rijkdom als je 2 zelf gefokte paarden in de wei hebt staan... **Trots**

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:11

jammer renske, jammer dat ik niet heb kunnen komen kijken maar zat in haaren. daar waren maar 2 ringen dus lekker rustig, reed 163 pnt.

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:14

jammer dat het zo moest gaan,maar ja je hebt het nu iig geval een keer meegemaakt,nu kan die alleen maar beter gaan toch? veel succes met de volgende wedstrijden!

Marije_jiplover

Berichten: 25251
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:22

Jullie hadden op de wind na nog redelijk weer, zo te zien, bij ons regende het ook de hele dag. Mijn wedstrijd was gelukkig nog binnen, hoefde alleen maar buiten los te rijden (en een kwartiertje binnen).
Wel jammer dat Q zo op de wind reageerde, maar ach, volgende keer beter! Wel chique hoor, met hoedje!

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Annash
Blogger

Berichten: 26422
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:32

Weet wat je bedoelt, ik reed vandaag in een heuse zandstorm Boos! en niet 1x!!
En ach ja, volgende x beter he!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:06

Jammer Renske, maar indd nu kan het alleen nog maar beter gaan. Volgende keer ben je meer tevreden, dat weet ik zeker... Mocht je nog een "groom" zoeken en het is in de buurt... Call me!!!

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:13

Ik heb een beetje het idee wat je bedoeld.
Ook ik had vandaag een outdoor wedstrijd.
Ik moest halverwege de middag in de steeds sterkerwordende wind en regen rijden.
Ach je hebt in ieder geval gisteren fijn gereden bij Tyrza.

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:15

Jammer dat het niet goed ging, maar volgende keer beter Knipoog
Ik was vandaag ook bij een wedstrijd wezen kijken en daar waren ook sommige pony's helemaal dol geworden door de wind... Het weer is ook ineens om geslagen in vergelijking met gister.

Let love shine so bright

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:39

jammer dat het niet goed zo goed, maar zoals al gezegd is volgende x beter, het was er ook niet echt het weer voor vandaag. ik heb ook genoeg te stellen gehad, mijn verslagje komt eraan.
wel een mooie foto trouwens!

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:42

Jammer dat dat net moet gebeuren bij je Z1 debuut!! Maar volgende keer beter toch???? Ze leren er toch elke keer wel weer van!

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:45

Maar je hebt wel een práchtig hoedje!
Veel succes volgende week

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:47

Jammer dat het niet super ging. Maar het komt allemaal goed, tenminste gisteren ging het goed vond ik, dus dat komt allemaal wel. Kan ook niet snel meteen de eerste keer de sterren van de hemel rijden. Hoe graag je het ook wil doen. Ben benieuwd naar foto's van de volgende wedstrijd. In ieder geval alvast heel veel succes.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 20:07

tja, het weer zat inderdaad niet bepaald mee...in Markelo leek het net een woestijn met een stofstorm ofzo.... Nouja voor de eerste keer Z starten is het toch niet zo erg dat het niet helemaal volgens wens ging? Mens ik mocht willen dat ik in de Z zat Haha! dat alleen is al een prestatie op zich! En iedere ervaring is weer meegenomen, volgende keer gaat t vast een stuk beter!

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Machie

Berichten: 15959
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 20:37

pech renske, volgende keer beter Lachen
je bent iig Z1, en dat was je doel met Q, das je iig al gelukt ik zal daar nooit komen Haha!

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 20:59

Bij mij viel het weer gelukkig vanochtend nog wel mee. Smiddags was het echt verschrikkelijk!

Veelk succes met je volgende keer Z1 starten Lachen

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 21:48

Jeetje jammer! Er hadden er wel meer last van de wind. Kreeg van mijn instructeur een smsje dat zijn hoedje bijna in mijn voortuin gewaaid was! Haha! Hij startte in Uden en ik woon in Hilversum Haha! Haha! Haha!

geen


Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 21:51

Voor de Z is dat wel laag ja, daar is de puntentelling toch anders? Op die foto vind ik hem wel mooi lopen, maar dat is maar een moment opname, was ie zeker net ff braaf Haha! Volgende keer gaat het vast beter!

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 23:02

In de Z heb je bij 180 punten een winstpunt inderdaad

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 11:31

Jammer, maar achje volgende keer beter!!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 11:41

jammer dat het niet zo goed ging!
volgende keer beter!

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 12:19

Paardje ziet er wel prachtig uit hoor. Vind de bespiering echt prachtig. Knipoog

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 22:04

bubbels schreef:
Paardje ziet er wel prachtig uit hoor. Vind de bespiering echt prachtig. Knipoog


denk je Lachen

ach ja t was de eerste keer Z1, de eerste buitenwedstrijd van t jaar, ik moest veel vroeger de ring in en t waaide heel behoorlijk, niet echt de meest gunstige omstandigheden dus Haha! over 2 weken weer een kans, en lukt het dan weer niet, heb ik 2 weken later weer een wedstrijd en daarna een trainingsweek in ermelo

maar ja ik heb altijd gezegd toen hij zo vervelend was en staakte enzo: "ik rij hem naar de Z al duurt het 10 jaar" nu start ik dus Z1 en al duurt het 10 jaar ooit haal ik vast wel een winstpunt Knipoog
2 jaar geleden kon ik nog geen volte 10 meter rijden in de galop, dus vooruitgang zit er wel in, nu nog zorgen dat t op wedstrijd ook goed gaat Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 09:23

Ik vind het al een hele prestatie op zich hoor!!! Ze moeten eerst allemaal maar eens in het Z zien te komen en daar netjes rondsturen!
Die winstpunten komen wel als de routine er wat meer in zit! Je bent in ieder geval een doorzetter... de rest volgt wel!

Succes over 2 weken!

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers