wat heb ik toch een braaf paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

wat heb ik toch een braaf paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 18:30

Vandaag met mijn jonge merrie Sonja (v.Grafiet) voor de tweede keer op een uitwedstrijd geweest in Krimpen a/s Ijssel. Met opstappen was ze een beetje heet *LOL* , voor alle zekerheid had ik nog even een touw om haar nek gedaan, voor het geval ze iets zou gaan doen, zekerheid voor alles. De vorige keer was ze nog erg bang voor spiegels en andere paarden, dat ging nu al een stuk beter *LOL* . In de ring vond ze de eerste 2 rondjes de witte hekjes wel erg eng, maar daarna keek ze er niet meer naar. De eerste proef waren wij derde met 157 pnt. en de tweede proef tweede met 158 punten, in de L1. Ik ben super tevreden OK dan! Nu ga ik proberen eind april M1 te gaan starten.

FNRS jury t/m de F20, KNHS jury t/m de Z dressuur en Ruiterbewijsexaminator SRR.


Silvia_
Berichten: 156
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Aalten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:38

Gefeliciteer met je winstpunten! Goed dat het zo fijn gaat.
Maar niet de l2 overslaan he? Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:40

Ow jawel hoor, ze kan de LII makkelijk overslaan, als ze wilt mag ze zo naar de ZII Knipoog Ze heeft al 5 paarden in de Z namelijk

Goed gedaan hoor zus Party!!

Hier een foto:
Afbeelding

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 18:52

In eerste instantie wilde ik beginnen in de M1, maar daar was ze in februari nog niet aan toe , aangezien ze de laatste maand ontzettend goed gaat, wil ik nu gebruik maken van het versneld promoveren, dus de L2 overslaan en in de M1 verder gaan *LOL* , snappie?

Citaat:
Gefeliciteer met je winstpunten! Goed dat het zo fijn gaat.
Maar niet de l2 overslaan he?

FNRS jury t/m de F20, KNHS jury t/m de Z dressuur en Ruiterbewijsexaminator SRR.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:03

Netjes hoor!
Ik dacht ook al, gaat ze de L2 overslaan Knipoog

Maar maakt het dan helemaal niet uit hoeveel winstpunten je rijd als je versneld wil promoveren? En mag je dat eenmailg doen bij een combinatie of mag dat vaker?

Silvia_
Berichten: 156
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Aalten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:05

confetti schreef:
In eerste instantie wilde ik beginnen in de M1, maar daar was ze in februari nog niet aan toe , aangezien ze de laatste maand ontzettend goed gaat, wil ik nu gebruik maken van het versneld promoveren, dus de L2 overslaan en in de M1 verder gaan *LOL* , snappie?

Citaat:
Gefeliciteer met je winstpunten! Goed dat het zo fijn gaat.
Maar niet de l2 overslaan he?


Jaja ik snap...
Vind het wel knap dat je van de l1 naar de m1 overstapt!
ik dacht gewoon dat het een typfoutje was Bloos


confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 19:54

Volgens mij maakt het nie uit hoeveel winstpunten je hebt. Voor alle zekerheid heb ik maar ff een mail gestuurd naar de knhs Haha! , want er is nogal wat onduidelijkheid over dat versneld promoveren.

Citaat:
Maar maakt het dan helemaal niet uit hoeveel winstpunten je rijd als je versneld wil promoveren? En mag je dat eenmailg doen bij een combinatie of mag dat vaker?

FNRS jury t/m de F20, KNHS jury t/m de Z dressuur en Ruiterbewijsexaminator SRR.

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 10:43

Ok, heb dus antwoord gehad, ik mag zo vaak als ik wil promoveren, omdat ik al meer dan 2x Z2 met winstpunten heb gereden Haha! , en dat kan t/m de klasse Z2, dus hoef ik ook niet de volle 10 winstpunten te behalen. Alleen moet ik nu nog 1 paard volledig opleiden vanaf de M1 t.m Z2 met 10 winstpunten voor de ruiterster te kunnen halen, dus ik doe nu nog ff rustig aan. Zoizo wil ik niet te vroeg overstappen naar de Z2, ze is nog jong genoeg, ik heb tijd zat *LOL*

FNRS jury t/m de F20, KNHS jury t/m de Z dressuur en Ruiterbewijsexaminator SRR.

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:28

OK dan! super zeg!

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 13:37

dank je!!

FNRS jury t/m de F20, KNHS jury t/m de Z dressuur en Ruiterbewijsexaminator SRR.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:43

hey gefeliciteerd zeg! is dit ook een nfpony of een paard?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 13:46

Dit is een KWPN er van Grafiet, 1.66 mtr.

FNRS jury t/m de F20, KNHS jury t/m de Z dressuur en Ruiterbewijsexaminator SRR.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nimber, Selina, Trendiction, WendyKtH en 9 bezoekers