drukke wedstrijddag gehad in Maasbree

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

drukke wedstrijddag gehad in Maasbree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 19:12

Vanmorgen om half 9 was ik alweer op stal, om Mad Jamie en Mistral Jinx nog te vlechten en te poetsen. Jafet ben Jaquar moest natuurlijk ook weer gepoets worden, maar gevlochten was 'ie nog van de dag ervoor, toen reden we namelijk mee in een clinic van Tyrza, hij liep toen echt lekker trouwens!

Om kwart over 11 hadden we alle spulletjes en de pony's ingeladen in de vrachtwagen en waren we dus klaar voor vertrek naar Maasbree. We waren er gelukkig al snel. Toen zijn we even naar de ringen (ring 15, 20 en 24) gaan kijken, die lagen er weer netjes bij. Nadat we nog bij het secetariaat waren geweest, om een starttijd te verschuiven, gingen we het eerste 'slachtoffer' zadelen. Dat was Mistral Jinx, met hem start ik nog in het D-B, het was weer de eerste x buiten. In de proef was hij wat gespannen, maar er zaten soms goeie stukken tussen, maar ook mindere, 1 x sprong hij op de middellijn aan de kant, halsstrekken was prut, en 1 x vloog hij wel in galop (omdat hij schrok van kinderen in de bosjes). Was niet echt tevreden over deze proef, maarja volgende x beter.

Daarna snel weer naar de vrachtwagen en de volgende zadelen. Ditmaal Jafet ben Jaquar in het E-Z1. Losrijden ging best lekker, alleen wilde ze me al om 14.00 uur i.p.v. om 14.20 laten starten, maar ik was natuurlijk nog niet klaar met losrijden, dus de jury heeft maar even moeten wachten. Toen de proef gereden en er ging gewoon weg niks echt fout, kon natuurlijk wel beter, maar het zag er heel ontspannen uit OK dan! en ik had dan ook een goed gevoel over deze proef. De rest van mijn toeschouwers vonden het er ook goed uitzien hoor.

En toen nog de laatste gezadeld en los gaan rijden. Mad Jamie en die start ik in het D-L1. Hij was super opgefokt met losrijden, na een tijdje kreeg ik hem dan toch ontspannen aan het lopen. Hij had de hele week niet echt lekker gelopen, maar vandaag liep hij weer toppie. Ook de proef ging best lekker, helaas verreed ik mijzelf 1 xtje, (ik rijd de proef uit mijn hoofd) ik was ff de weg kwijt na de galop.Verder ging het lekker en ik was dan ook redelijk tevreden.

Daarna nog even naar het D-Z2 gaan kijken, clubgenootje = ook beste vriendin moest rijden (Priscilla Smets, B-kader pony's Knipoog )
ging ook heel lekker.

Toen moesten we best lang wachten op de punten, maar uiteindelijk kwamen ze dan toch nog:
Met Mistral Jinx (B) had ik nog net 156 punten en een 8ste plaats net buiten de prijzen.
Met Mad Jamie (L1) had ik 163 punten en een 7de plaats net buiten de prijzen.
En met Jafet ben Jaquar (Z1) had ik 194&195 punten=389 punten en een 1ste plaats met 17 punten verschil op nummer 2. (dit waren alleen de E-pony's, maar ook van de D-pony's (zelfde jury's)zou ik met meer dan 10 punten gewonnen hebben)
Echt toppie dus, gaat wel hard zo in het Z1.

o ja en Priscilla had ook dik gewonnen in het Z2, weet helaas de punten niet meer.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau


_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:15

gefeliciteerd met de eerste plaats!
jammer, dat ik je net niet kon meeten Knipoog

bowena_84
Berichten: 2543
Geregistreerd: 11-10-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:16

k kan alleen maar 1 ding zeggen:
TOPPIE!!!!!!!!! OK dan! meer is er gewoon niet te zeggen... super dat t zo goed ging Haha! ach en er zijn altijd wat kleine minpuntjes he Knipoog.... maar daar trekken we ons nix van aan Tong uitsteken

04-04-2017 ^&+ & 30-06-2017 :+: 08-01-2019 :+: 22-06-2021 :+:

Green
Berichten: 1008
Geregistreerd: 28-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:24

heeyy wat super stephanie!!!
gaat echt super in de Z he!!
proficiat!

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:35

woooowww Steph, you go girl Haha!
werkelijk waar, wat kan Jaggie lopen zeg! Kwijl
echt fantastisch, eind september ben je dik Z2 Haha!
gefeliciteerd zeg!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 19:37

dankjewel allemaal Haha! ben erg blij dat mijn manneke het zo goed oppakt in het Z. enne Shanna jaaa is wel de bedoeling tegen die tijd Z2 te starten ja.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 07:42

Ja goed he maar dat had ik al gezegt!
Nog veel succes op je andere wedstrijden!

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 14:00

Jij vliegt er door zeg! Heel goed!

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 19:39

Goed hoor! Ik heb daar gister ook gereden in maasbree! Was wel een leuke wedstrijd he.. lekker gezellig.. alleen jammer van de regen smiddaags!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 19:42

ja we vliegen idd door de Z heen Emeraldo, maar wil dit seizoen toch wel Z1 blijven rijden hoor, begint in ieder geval lekker.

MyBonfire in welke klasse heb je gereden dan? en wat heb je gemaakt?
ja die regen was idd minder, ik ben 2 x een beetje nat geworden (heb alle proeven 's middags gereden he)

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 20:28

ps nog een update: heb net nog eens de uitslag (op i-net) erop nagekeken op i-net en ik had niet 17 maar maar liefst 27 punten meer als num 2 van de E-pony's en 22 punten meer als num 1 van de D-pony's.
en met Mad Jamie was ik niet 7de maar gedeelde 6de, 1 plaats en 1 punt buiten de prijzen.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 20:30

Wwooww jezus wat verschrikkelijk goed zeg!!!
Wat een Punten super
En met de andere ponys ook weer lekker winstpunten erbij Lachen
Ga zo door super Haha!

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 21:34

jaa dat waren we van plan om deze lijn vast te houden en alleen nog maar te stijgen Haha!

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Mnoonn en 5 bezoekers