cadeau stalhouder?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

cadeau stalhouder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 13:26

Over 2 weken sta ik 2 jaar op de stal waar ik nu sta.
Daarom wil ik mijn stalhouders een aardigheidje geven, heb alleen dus geen flauw idee wat.... *zucht*
Moet zomaar een aardigheidje zijn, maar een bos bloemen vind ik weer zo afgezaagd...

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 13:37

Een lekker flesje wijn ofzo, dat gaat er meestal altijd wel in, klinkt ook wel afgezaagd, maar ja, wat moet je anders? Is zo moeilijk...

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 13:49

Moet ie jou geen cadeau geven dat je het zolang volhoud bij hem? Haha!
Sorry Knipoog Tja ik zou het niet zo weten, doosje lekkere belgische bonbons ofzo vinden de meeste mensen erg lekker.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 13:58

een lekkere fles wijn en een flinke doos bon bons oid.....
idd moeilijk
maar omdat stalbaas best veel werk is , is iets voor een avondje ontspanning misschien wel leuk
kun je misschien een certificaat op de pc maken voor een avondje vrij , dat jij een avond het voeren etc doet zodat je stalbaas een avondje echt vrij is en van die fles wijn kan genieten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 16:08

Draumpje's idee is erg leuk, of gewoon een dagje samen met een stel andere mensen die daar op stal staan de dag regelen zodat de stalhouder echt een dagje vrij heeft.

ingvdh

Berichten: 6370
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 17:31

Op de vorige stal waar ik stond gaven alle pensionklanten samen een kado aan de stalhouder, ook een soort van bedankje.
We zijn begonnen met een bloemetje en een borrel (viel in goede aarde) en later gaven we iets voor stal, zoals een bankje bij de bak.

Wat voor hobby's heeft de stalhouder?
Maar het idee van draumpje vind ik ook een leuk en wordt wel op prijs gesteld lijkt me!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 17:42

ingvdh schreef:
Wat voor hobby's heeft de stalhouder?


Hahaha, de stal is zijn (uit de hand gelopen) hobby, verder heeft ie geen tijd voor hobbys

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:44

Op de pensionstal waar ik sta doen we ieder jaar iets met de verjaardagen van de eigenaar en eigenaresse.
We geven allemaal 5 euro en daar kopen we een leuk cadeau van of een uit etenbon o.i.d
Dit jaar hebben we een boek gemaakt. Iedereen maakte een A4tje met een persoonlijke boodschap voor de eigenaren erop. Dat is erg leuk geworden. Ook hebben we ze dit jaar weer geld gegeven voor hun reis door europa. Ook kregen ze van ons een perenboom (dit omdat het Stal Peereboom is en er geen perenboom op het erf stond Haha!)
Nu geven hun van de zomer weer een barbeque om ons te bedanken voor dit alles *LOL*

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 20:35

Ik denk dat de mijne een krat bier nog het meeste kan waarderen Haha!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 20:43

Bij de banketbakker kun je een taart laten maken met een foto erop. Bij ons op stal heeft iemand dat ooit gedaan. Dat was echt superleuk geworden. Het was een vierkante slagroomtaart met het paard van de stalhouder erop en het was helemaal versierd met marsepeinen worteltjes.

XSantyX

Berichten: 387
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Bij Santos en Waldjo in de stal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 20:58

draumpje schreef:
een lekkere fles wijn en een flinke doos bon bons oid.....
idd moeilijk
maar omdat stalbaas best veel werk is , is iets voor een avondje ontspanning misschien wel leuk
kun je misschien een certificaat op de pc maken voor een avondje vrij , dat jij een avond het voeren etc doet zodat je stalbaas een avondje echt vrij is en van die fles wijn kan genieten


VInd ik ook een goed idee OK dan! !