Spring en dressuurfoto's!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Spring en dressuurfoto's!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 18:23

Aangezien ik volgende week de hele week mn floemie moet missen omdat ik met school naar tsjechie ga, moest ik natuurlijk goed afsluiten Knipoog onze laatste rit Verdrietig Dus eerst springen en dan nog even buiten uitstappen.

Ze was zoooo ontzettend braaf! Heeft geen stap verkeerd gezet en is hem niet een keer gepeerd! Ikzelf vind dat het stukken beter ging dan de vorige foto's Bloos
[HAW] NIET lachen!!! Bloos rijfoto's mij en starlight [niet reageren, oud topic]

Mijn houding is verbeterd (vind ik zelf Bloos ), zal ook wel aan het zadel liggen, springt fijner dan dressuur Tong uitsteken. Dit is mn nieuwe zadel (rijd er alleen nooit mee omdat ik mn dressuur en stock fijner vind Knipoog Maar zie nu wel dat ik mn tenen nog meer naar binnen moet houden en mn handen verder mee naar voren boven de sprong. Oja en mn teugels zijn nog steeds springtouwtjes

foto's staan niet in de goeie volgorde btw en let niet op mijn kop, ik was geconcentreerd Haha!

Eerst beetje dressuur
Afbeelding

ja ik zit zo krom Tong uitsteken
Afbeelding

bijna dr beentje vergeten, dit was overigens warm rijden dus vandaar zo lang
Afbeelding

die is wel heel erg, maar starlight loopt zo leuk Haha!
Afbeelding

marlouuuu ga nou s rechtzitten Bloos
Afbeelding

conclusie: teugels te lang
Afbeelding

Dees vind ik wel een mooie foto, alleen zo jammer dat ik weer zo dom doe en ze niet aan de teugel loopt
Afbeelding

er was vast iets heel interessants te zien daar Bloos
Afbeelding

t regende Scheve mond
Afbeelding

balkjes draven (3 gaat niet, dan breekt ze bijna dr benen omdat ze in galop gaat)
Afbeelding

dr superlieve koppie Lovers Hoewel ik die neusriem echt niet meer mooi vind sinds ik zonder rijd Tong uitsteken
Afbeelding

en rustig dat ze ging!!! echt ongeloofelijk, vandaar ook dat ik zo recht zit Tong uitsteken
Afbeelding

Bijna Judith omver Schijnheilig K moest er gewoon bijna van janken Tong uitsteken (mn kop Bloos!)
Afbeelding

deze vond ik ook wel leuk Lachen
Afbeelding

Bloos *LOL* mijn hoouuuuding daar, zo erg Clown
Afbeelding

èèèn actie!! kijk judith's cap daar gevaarlijk liggen (1e paar keer weigerde ze trouwens, dus vandaar dat ik weer vanuit draf sprong, uiteindelijk galopeerde ze wel, maar daar zijn geen foto's van)
Afbeelding

Onthoofd Tong uitsteken dikke reet Clown
Afbeelding

en warempel ik keek zelfs naar voren Pling
Afbeelding

inhouden voor de hindernis, anders gaat ze er echt niet overheen Knipoog racen is leuker dan springen natuurlijk
Afbeelding

ik was vergeten waar ik heen moest kijken Schijnheilig Bloos
Afbeelding

En Judith (fotograaf) zelf ook nog even
Afbeelding

nog een keer
Afbeelding

We zijn nog iets hoger gegaan, ook stijltje, maar ze durfde niet meer in galop te springen dus ik was vooral doorgegaan moet oefenen om in galop een kruisje te nemen.

Ik ben weer supertrots op dr OK dan! en nou wil ik nog minder graag weg Huilen
is ze de laatste dagen zo braaf, moet ik weg tot zaterdag Scheve mond Huilen


_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:27

ik vind dat ie op sommige foto's wel een beetje te veel op de voorhand loopt, lijkt vooral op de tweede foto heelerg en nog wel een paar, en verder je houding, als een zoutzak , ff je schouders naar achteren he!! En even de teugels op maar houden dan pas kan je hem goed aan de teugel rijden...Ik probeer advies te geven Bloos Knipoog ... als ik fout advies geef dan hoor ik het wel van anderen denk ik maar dit is mijn eerste indruk

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:27

Jeetje jullie zijn echt vooruitgegaan vooral je springhouding is verbeterd!

en floem Lovers

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:28

Kzou trouwens als je nog geen les hebt les nemen, kan een hoop verbeteren denk, ik want ik vind het er niet echt netjes uitzien...! Bloos Is mijn persoonlijke mening (sorry) Knipoog Haha!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:30

ZOUTZAK Tong uitsteken NEe leuke fotoshoor je moet alleen ietsje rechter zitten en je handen niet als piano houen

_Marjon_
Berichten: 10664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:31

Jullie gaan zeker vooruit hoor! Haha!
Hardstikke goed!!!
Lieve starlight Lovers

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

Britt

Berichten: 18892
Geregistreerd: 18-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:33

tijdens het springen alleen niet op de hals hangen en ook niet zoveel teugel geven (wel meegeven natuurlijk maar ook weer niet zoveel Tong uitsteken) Als je dat op een andere pony zou doen heb je grote kans dat ie dan weigert, haha. Maar ik vind het wel een leuke pony!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:34

Starlight is lieff Lovers
En jullie zijn idd vooruit gegaan, alleen nog wat rechter zitten Knipoog

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

juudje

Berichten: 155
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: best

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:37

het zijn best leuke foto's geworden Lachen

ze springt ook kei fijn Haha!

eindelijk een digi, dus binnen kort foto's in mijn profiel Haha!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:37

Ik vind ook dat ze op een aantal foto's op de voorhand loopt en ook al wat Romana zegt, als ik jou was zou ik les nemen (als je dat nog niet hebt Knipoog). Want ook op de foto's waar je een volte maakt of afwendt, dan kan ik niet echt goed opmaken uit de foto's, je moet je teugels sowieso korter nemen, maar het lijkt ook alsof je je buitenhand over de manen heen doet. En dat hoort dus niet Knipoog.

Ook bij het springen, je teugels hangen gewoon helemaal slap. Als je je handen naar voor doet, als je in verlichte zit gaat zitten, betekent dat niet dat je teugels ook gelijk los moeten hangen. Als je naar je vriendin kijkt, zie je wel dat zij de teugels niet in een boogje heeft hangen.

Persoonlijk vind ik het er ook niet netjes uit zien, sorry, maar dat is mijn mening Knipoog. Ik denk dat je met een goede instructrice een hoop kunt verbeteren! Succes Lachen!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 18:45

Dankjewel voor de reacties! Haha!

Goeie tips Knipoog ik weet ook dat het absoluut niet netjes is, maar ik heb dus ook geen les. Het is een draver en in de bak is normaal gesproken een echte ramp! Vandaag was een uitzondering, maar over het algemeen loopt ze alleen te racen. We rijden dus eigelijk alleen in het bos, en tja daar wordt je houding niet beter van Bloos helaas.

Ik weet ook wel dat ik eigelijk les moet gaan zoeken, maar starlight heeft zo'n hekel aan de bak dat ze soms zelfs een stijgersessie houd als ze mee naar achter moet... Maar goed, mensen die de uitdaging aandurven om mij les te komen geven, ik ben zeker geintereseerd!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 18:48

horsewisper schreef:
ZOUTZAK Tong uitsteken NEe leuke fotoshoor je moet alleen ietsje rechter zitten en je handen niet als piano houen


Oja die heb ik ook nog, pianohandjes Tong uitsteken vergeten op te noemen Bloos

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 18:52

O trouwens over die losse teugels nog, ik wil haar op mn benen omlaag krijgen, niet met mn handen. Wat dus over het algemeen ook lukt, maar op de foto's net niet Knipoog
Ze hangen wel echt TE los, ik weet het, maar zo loopt ze veel fijner en blijft ze ook een stuk rustiger


klaasfeuth
Berichten: 590
Geregistreerd: 22-06-03
Woonplaats: Uden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:57

leuke meisjes op het paardje Tong uitsteken of ging het daar niet over?

Ook wel leuk om de sprongetjes te kijken

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:58

Leuke foto's hoor Lou! Lachen Floem Lovers
Beter als de vorige x! Ga zo door OK dan!
Hopelijk mag 't van me vader in de Meivakantie... Verdrietig

    If you can dream it, you can do it ...

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:02

leuke foto's!
je had het zeker koud? je zat ook zo in een gepropt Tong uitsteken
Wel een leuk paardje

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:06

Ziet er idd alweer beter uit dan de vorige keer! Je gaat in de bak rijden misschien nog wel een keer leuk vinden! Haha!

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 19:15

klaasfeuth schreef:
leuke meisjes op het paardje Tong uitsteken of ging het daar niet over?

Ook wel leuk om de sprongetjes te kijken


dankje Bloos maarre t was eigelijk niet de bedoeling om naar mij te kijken, starlight is veeeel leuker Haha!

Lieve reactie trouwens haha Lovers Tong uitsteken

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 19:16

Amable schreef:
Ziet er idd alweer beter uit dan de vorige keer! Je gaat in de bak rijden misschien nog wel een keer leuk vinden! Haha!


nee hoor, ben maar niet bang Tong uitsteken
Starlight heeft er zo'n hekel aan dat het bijna zielig is, dus op starlight zal ik het zeker nooit 'leuk'' gaan vinden Knipoog
Op een paard wat het leuk vind is het altijd fijner rijden natuurlijk Lachen

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:16

probeer je zo lang mogelijk te maken, dan ga je minder krom zitten. Ook die jas maakt het nog erger dan het al is hoor Knipoog
Kijk verder ook uit met die molshopen in het land... je paardje kan er lelijke blessures van krijgen...

Verder leuke foto's, en het springen leek alsof ze er veel plezier in had!! Dravers kunnen over het algemeen wel leuk springen he?!

:){

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 19:18

Heranda schreef:
Leuke foto's hoor Lou! Lachen Floem Lovers
Beter als de vorige x! Ga zo door OK dan!
Hopelijk mag 't van me vader in de Meivakantie... Verdrietig


Ik hoop het ook Lachen
dan gaat mirrie ook op floem springen he Tong uitsteken

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 19:21

kimmy schreef:
probeer je zo lang mogelijk te maken, dan ga je minder krom zitten. Ook die jas maakt het nog erger dan het al is hoor Knipoog
Kijk verder ook uit met die molshopen in het land... je paardje kan er lelijke blessures van krijgen...

Verder leuke foto's, en het springen leek alsof ze er veel plezier in had!! Dravers kunnen over het algemeen wel leuk springen he?!


Viel me idd ook op dat ze haar oortjes naar voren doet boven de hindernis, maar als ik het stukje voor de hindernis mn teugel loslaat wordt er niet gesprongen hoor Ook niet als ik 1sec niet oplet, maakt ze gelijk misbruik van Schijnheilig

Maar t vreemde is dat als ze in de bossen over boompjes, takken en plassen mag, vind ze het prachtig! Dan let ze netjes op, telt zelf dr passen uit zodat ze telkens goed uitkomt, rustig galopje tussen 2 hindernissen (hoef ik in de bak niet te verwachten *LOL* dan springt ze gewoon de 2e niet)

De mollen zijn overigens weg, als het goed is dan Knipoog de mollenvanger is langsgeweest en heeft er een aantal gevangen en de wei nu molsvrij verklaard.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:23

xtostarlight schreef:

De mollen zijn overigens weg, als het goed is dan Knipoog de mollenvanger is langsgeweest en heeft er een aantal gevangen en de wei nu molsvrij verklaard.


Maar die gangen blijven (mijn papa is een beetje een mollenexper, die vangt alle mollen hier in de buurt)... De kans is groot dat de mollen terug keren, dus let goed op!!!

:){

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:28

Dat je hem op je benen naar beneden wilt rijden zodat hij goed over zijn rug loopt is wel goed, alleen denk ik wel dat dat met waslijn teugels niet lukt! ik denk dat je wat meer contact moet houden met de mond en dus moet zorgen dat je teugels niet in slappe boogjes hangen..

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 19:29

kimmy schreef:
Maar die gangen blijven (mijn papa is een beetje een mollenexper, die vangt alle mollen hier in de buurt)... De kans is groot dat de mollen terug keren, dus let goed op!!!


Ja ik weet het, ons pa moet eigelijk die dingen nog in laten storten zodat er geen gaten meer zitten.

En dit is idd al het zoveelste jaar dat wij last hebben van die K*T beesten Scheve mond


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 53 bezoekers