frusterend, als engie die van paarden houdt in omg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margaret
Berichten: 174
Geregistreerd: 11-07-01
Woonplaats: Emmen

frusterend, als engie die van paarden houdt in omg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 17:24

Hallo, wie heeft dat nog meer, dat je als enige in je omgeving van paarden houdt? Frusterend, ik ben de enige die rijdt. Mijn man is Anti paard en interesseert zich echt niet, dochterlief begint een beetje, is pas 4 en de rest van de fam of vrienden zit een beetje appelig aan te kijken als je je verhaal kwijtwil over het zo geheten paardenliefde. Haha!
Heb je wat leuks meegemaakt of iets vervelends, is er dus eigenlijk niemand die het ook maar enigszins wat interesseert. Mijn man denkt nog wel een beetje na maar de rest pfff soms...........
Gelukkig is dan toch nog Bokt OK dan!



vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 17:29

heb ik soms ook last van.
mijn moeder en vader beginnen nu een beetje te snappen wat ik bedoel als ik zeg dat ik opgezadeld heb, en welke gangen een paard heeft, maar als ik begin met aan de teugel snappen ze het niet meer.
jammer vind ik het wel, maar het is maar zo.
bij mij intresseren ze zich wel voor hoe het met mij is of wat er is gebeurd, maar ze hebben er gewoon geen verstand van.

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 17:33

daar heb ik gelukkig geen last van! oke, mijn ouders zijn geen op en top paardenfan, maar vinden het wel leuk OK dan! mijn moeder heeft vroeger zelf ook gereden, maar moest daarmee stoppen toen ze last kreeg van haar rug, maar als het kon zou ze er zo weer opspringen *LOL* mijn vader zegt dat ie paarden niet l;euk vind, maar vind ze stiekem wel leuk *LOL* als ik of mijn zusje rijles heb op de manege zit ie daar 2 uur in de kantine, en hij moet eerst even de stal in om 'zijn' lievelingspaard te aaien Haha! hij is ook altijd (meestal) bereid mij naar mn verzorgpaarden te brengen...
verder heb ik een paar vriendinnen die ook op en top paardengek zijn en mn zusje rijd ook sinds kort en vind paarden nu ook te gek OK dan!

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 17:36

ik kan met je mee praten....vriendje lief (we wonen samen) ergert zich dood aan het feit dat ik elke dag weer naar dat , zoals hij het zegt, verrekte rot peerd heen moet. Vriendinnen geven ook niets om paarden. Gelukkig rijden bij mij op stal genoeg meiden met wie ik goed kan opschieten, en hebben we nog bokt Clown

Maar ja ik kan helemaal met je mee praten..en het is inderdaad soms errug baalen als je dat leuke gevoel van rijden niet met iemand kan delen...

Gr Claudia

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:31

Ik ken het hoor
Mijn ouders en broertjes zijn ook absoluut niet paardengek. Alleen mijn moeder is de enigste die zich nog een beetje interesseert ervoor. Dan vraagt ze hoe het gaat enz. Maar als ik dan aan tafel mijn verhaal vertel dan is het door de rest: dat gezeur ook altijd, het is altijd hetzelfde bij die paarden........Boos!
Gelukkig heb ik nog een vriendin die ook rijdt en de andere 2 vriendinnen die hebben vroeger gereden en rijden heel af en toe nog wel eens. Dus tegen hun kan ik m'n verhaal ook kwijt Haha! Maar de rest van m'n vriendengroep interesseert het ook niks en die vertel ik dan ook maar niks want ze snappen het toch niet.

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:36

Ik kende het, maar ik heb mijn moeder besmet.
Inmiddels hou ik mijn verhalen voor me, ik vertel dat ik wedstrijd heb en de uitslagen, de rest vertel ik allemaal op bokt Haha!
Maar ik heb inmiddels ook wel wat paardenmensen in mn omgeving.

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:39

Ik ken het ook... Mijn broers vinden het vreselijk en mijn vader vind het wel grappig, en leuk maar niet echt van ik ga me erin verdiepen ofzo..Ik vind het opzich wel jammer, had wel handig geweest en ouder die me ook op wedstrijden kon helpen enzo maar ja het is niet anders.. Knipoog

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:40

Mijn vader, moeder en twee broers waren ook altijd anti paard, maar nu ik Mirk heb is er toch wel een heleboel veranderd.. Gelukkig maar... Tja, alleen vinden ze dat ik iets té serieus ben met hem... (hij kan toch wel een dagje op stal blijven staan??)
Maar ze rijden me vaak naar wedstrijden, zetten alles op de film en zijn trots wanneer ik weer een winstpunt binnen heb... Wat ik helemaal fantastisch vind, is dat ze Mirk nu ook zonder mijn hulp uit zijn stal durven te halen... Alleen Mirk vind het een beetje vreemd *LOL*

:){

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:43

hey, nog meer (lot)genoten.

ik herken dit echt. Mijn 3 zussen en ouders hebben dan niks, maar ook helemaal niks met paarden.

Mijn moeder en 1 zus(je) vinden het soms wel eens leuk om mee te gaan. Mijn moeder wil er wel eens op gaan zitten in de toekomst. Misschien toch het virus doorgegeven Haha!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:50

Nou ja, me moeder en me oudste broer hoeven helemaal niks van hen weten, maar me pa en me jongste broer willen wel es op een paard gaan zitten of een aaitje geven .. maar irritant is altijd dat mijn oudste broer zegt maak maar een paardenworst van Stoom uit je oren .. mja je went eraan..

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:59

Hier ookal zo thuis. Paardrijden is geen sport blablabla. 1 zusje gaat zo nu en dan wel eens mee, die vind het allemaal wel leuk.
Gellukig een paar vriendinnen die wel paardengek zijn!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:02

mijn vriend vind paarden wel leuk en ik heb veel paardenvrienden, en tegen de rest praat ik er eigenlijk nooit over

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:11

jah
mijn ouders interesseren t niet echt, alleen mn zusje vind paarden leuk, rijd zelf af en toe, maar mag nie op rijles. als je praat over sommige dingen zie je ze kijken. niet te verstaan, die paardentaal Knipoog

mijn vader vind t maar niks dat ik rij, omdat ik daar een pony voor mn hoofd ben geschopt, t ziekenhuis in, blablabla, die ziet me liever vogeltjes kijken of zo

En wie rijdt daar op zijn paard door de prairie?

Durante

Berichten: 3251
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:17

Mijn vriend vind paarden wel leuk,leuk om te zien en te aaien,maar verder...maar hij had 't wel voor me over 'n haflingertwenter voor me te kopen,en nu komt ie regelmatig ff kijken hoe 't met d'r is(ze staat op pension)En m'n ouders komen ook regelmatig ff kijken,en foto's maken Cheese!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mirriejj en 44 bezoekers