bijna weggelopen.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

bijna weggelopen.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-01 23:57

een tijdje terug ging het iets slechter als het nu is en ik heb toen op het punt gestaan om weg te lopen Verdrietig
gewoon omdat ik het gevoel had dat iedereen me haatte!
ik werd veel gepest op school en kreeg vaak klappen en schoppen van me ouders omdat ik soms wat agressief overkwam(was ik depri wat ze nog niet weten Verdrietig )toen heb ik een brief geschreven had toen lekker veel geld dus ik kon wel naar een vriendin toe ergens ver van hier!
ik had op internet gekeken hoe duur het was om daarheen maar toen ik dacht dat ik genoeg had wou ik een kaartje kopen zegt die vrouw een hele andere duurdere prijs Frusty snel weggegaan naar een natuurgebied daar de hele dag kouwgekleumd en toen maar weer terug naar huis gelogen dat ik de laatste uren vrij had!
volgende dag zou ik zogenaamd foto's ophalen die ik had weggebracht maar poging 2 lukte niet ik dacht aan de mensen die me dan wel gingen missen vooral aan me verzorgponytjes.
ik had een brief geschreven toen en heb die in een laatje gestopt en laatst zocht mijn moeder om punaises ging ze in mijn spullen zitten Boos!
ze had normaal kunnen vragen Boos!
toen had ze die brief gelezen en vroeg van wanneer die was ik heb maar gezegd dat dat van een hele tijd terug is!
ik voel me echt superdom en klote!
sorry dat ik het hier vertel maar ik MOET het even kwijt! Verdrietig
en van die depressiefiteit moet ik het gewoon vertellen? of langzaam aan?
marije Verdrietig

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 00:02

Ik denk dat het verstandig is dat je open kaart speelt met je ouders over wat er in je omgaat. Dan hebben ze misschien meer begrip voor jouw "buien" (als je die hebt) en kunnen ze je wellicht helpen om beter in je vel te komen zitten. Als ze niet weten dat jij je depressief voelt kunnen ze daar ook niet op een goede manier mee omgaan, ik zou het dus of aan mijn ouders vertellen als ik jou was en anders kan je aan je huisarts vragen of hij of zij iemand weet met wie je kan gaan praten (is natuurlijk vertrouwelijk!). Iig heel veel succes!

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 00:08

het laatste wat ik doe is naar de veearts(zo noemt iedereen de dokter omdat ie je als beest behandeld)
ik kwam een keer met me vinger daar echt helemaal krom en dik zegt ie is niks aan de hand hoor!
nou hij was mooi WEL gekneusd

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 00:15

Weglopen van huis is nooit een oplossing. Dat is niet in willen zien dat je problemen met het e.e.a. hebt. Je hoopt er voor weg te kunnen rennen, maar helaas, je neemt je problemen mee.

En ik kan het weten, toen ik 15 was heb ik mijn koffer gepakt en de deur van mijn ouderlijk huis achter me dichtgeslagen en ben ook nooit meer terug gegaan! Maar een rits ellende volgt hoor meid! Pleeggezinnen, opvanggezinnen, kindertehuizen, internaat, etc etc.

Dus loop niet weg, maar ga eens serieus om tafel zitten met je ouders en vertel hen wat je zo dwars zit!

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

bijna weggelopen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 02:04

marije b schreef:
ik voel me echt superdom en klote!

echt niet dom of klote. deze dingen gebeurden niet zomaar. stort je hart uit en dan kunnen ze er wat mee. je ouders zouden denk ik blij zijn dat je hun deelt in jouw dingen waar je moeite mee hebt.