waar halen jullie de tijd vandaan

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

waar halen jullie de tijd vandaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-01 14:59

ik zie zo vaak dat jullie zo vaak meeten.
Ik vraag me soms echt af waar jullie die tijd vandaan halen.
Ik ben soms zo druk in het huisje, dat de dag weer om is voor ik er ergin heb...

Heb nu ook een week vrij... maar nu zijn mijn ouders er... moet mijn paardje doen, nog een ander paardje erbij.
woensdag moet ik weer beginnen met werken.

Heb het idee nu ik ouder ben de dagen veel sneller voorbij gaan dan toen ik nog op school zat en zo.

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)


Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 15:02

mm, misschien moet je gewoon tijd maken! k maak ook tijd om te bokken (hoewel ik tijdzag heb hihi)

Just say yes, just say there is nothing holding you back..

Barb

Berichten: 12078
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 15:02

Ik begrijp je helemaal Haha!

Af en toe vraag ik me wel een af waarom er maar 60 minuten in een uur zitten!! Van mij hadden dat er veel meer mogen zijn!!
Op sommige momenten dan he!! Haha!

De laatste tijd was ik mezelf regelmatig aan het voorbij lopen, daarom heb ik besloten om 32 uur te gaan werken!! Tong uitsteken

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 15:35

minder slapen
Dromen

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 15:42

minder werken/naar school gaan, dat vind ik de beste oplossing Haha! Haha! Haha!

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-01 16:08

minder werken is wel een leuke oplossing... maar helaas niet voor mij....
MOeten ook centjes binnnekomen, anders wordt het zo moelijk om je rekeningen op te brengen he.

Ik heb dan nog de mazzel dat ik tot 3 uur werk....

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

druk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 16:26

Ik werk ook nog en heb ook nog een ander baantje erbij. Ik denk maar zo iedereen die hier in huis is mag best een beetje doen. En zo redden we het gezamelijk. Als ik tot 6 uur in de winkel sta dan is het eten klaar, de degene die kookt hoeft niet af te wassen dus dan doen de anderen. En mijn man zuigt iedere dag dus dat is ook mooi geregeld. Op de dagen dat ik vrij ben doe ik gewoon de grote beurten en mijn dochter gooit na schooltijd altijd de auto vol met boodschappen. Prima geregeld allemaal en zodoende heb ik ook nog tijd om met jullie te bokken *LOL* Gewoon een kwestie van goede afspraken maken.Maar soms moet ikze wel eens achter de broek hoor en dreig dat er een Mien Dobeelsteen bijkomt. En dat willen ze dus niet

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 18:31

Ik studeer maar lijd ook aan het tijdsgebreksyndroom Haha! . De dagen lijken om te gaan als minuten, ik kom altijd tijd te kort, loop ook nooit op schema met wat dan ook. En na studie komt baan, dus ook weinig tijd. Nou ja, ik verveel mij in principe nooit en dat is ook wat waard!

ikke

Berichten: 37462
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 19:29

Tijdgebrek? wat is dat. Ik begin gewoon en waar het ophoud, eindigd het. Wat niet af komt is voor morgen, en na ons komt waarschijnlijk wel de zondvloed.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 19:40

Haha, ik woon vlakbij boktqueen Karin, al heb ik sinds Oktober niet meer gemeet.
Enne, als het in de buurt is dan ga ik gewoon. Tijd heb je niet, tijd maak je!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 20:42

Hahah Laui je moet idd wat meer gaan meeten. Ik heb je al veeeeeels te lang niet meer gezien.
Gelukkig gaan we dat snel goedmaken.

Oja zodra marco zijn pootje weer beter is komen we gezelli bij Joop meeten Lovers en de rest natuurlijk Schijnheilig .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 20:43

Ik zit met hetzelfde probleem: tijdgebrek.
Maar dat komt doordat ik zoveel tijd moet steken in gezond worden: chemokuur, dokter-afspraken, en elke maar dan ook élke middag een slaapje doen van ongeveer twee (2!) uur lang.
Met andere woorden: als ik 's morgens moet werken en toch die dag gezellig naar mijn paard wil, dan moet ik om half 1 's middags al in bed liggen, anders red ik het niet.
De afspraken voor verjaardagen of andere dingen die overdag moeten, die maak ik meestal 's morgens, en voor ik thuis ben en boodschappen heb gedaan...
Dan lukt het niet om om half 1 al in bed te liggen, en gaat er dus een half uur van het slaapje en een half uur van het paard af...
Maar je kunt ook veel doen op tijdstippen dat je normaal gesproken 'onbelangrijke dingen of niks doet'.
Zoals 's morgens tien minuten eerder opstaan zodat je de was nog kan doen, of iets anders.
Tijdens je ontbijt of middageten gaan bokken, in plaats van eerst eten en dan pas bokken.
Ondertussen het journaal aan 's morgens dat kun je dan met een half oor volgen Knipoog .
Terwijl je toch naar de keuken loopt om je bordje weer weg te zetten, meteen de kattenbrokjes uit de kast rukken om die vreetzakjes weer te voorzien grijnz....
Verder tijdens de avonduren ff nog wat dingetjes doen in huis, zodat je het morgen overdag minder druk hebt en meer tijd hebt voor de stal/pony.
Sterkte!
Ik ga nu ff de was ophangen *LOL*

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 08:03

gewoon plannen. laats de ZH meeting of de ARK meeting tijdens een wedstrijd van mij.. op de NBVR kampioenschappen ook ik was daar parkeerwacht Karin, Doree en zep kwamen langs.
een meeting naar een pretpark ofzo staat vaak allang van te voren vast die dag plan ik dan vrij.
Lodewijk gaat niet dood als ie me 1 dag niet ziet *LOL*

Daarnaast komt halfbokt bij mij op stal staan *LOL*
tja dan wordt het een dagelijkse terugkerende meeting Lachen
Verder wonen er veel bokkers in deze omgeving ook altijd makkelijk.
En ik ga vaak veel paardenbeurzen af waar ook wel mensen te meeten zijn

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Fitzroy

Berichten: 25045
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 09:15

Ik voel met je mee, Tallie.

Ik heb precies hetzelfde probleem. Overdag moet ik werken, 's avonds naar mijn paard, in het weekend vaak wedstrijd en wat dachten jullie van een huishouden?
En om nou 's avonds om 11 uur mensen te meeten, dat doe ik dan weer op de chat Haha! .

Vaak zijn voor mij die meetings ook nog ver weg, dus je moet dan zo weer zo al een uur reizen heen en ook nog eens terug.

Kortom, ik ken ook nog maar een paar mensen van Bokt ....

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-01 09:45

ja ik dus ook.
En degene die ik wel ken... zie ik ook zo weinig.
Meestal omdat we beiden dan geen tijd hebben.
Kan de ene wel, dan kan de andere weer niet.
Is soms best wel jammer.
Weet wel dat je daar atijd voor moet maken, maar dat gaat allemaal niet zo makkelijk als jullie zeggen.

Maar het komt vast allemaal wel goed....
ga er in ieder geval mijn best voor doen.

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 09:57

Tijd? Heeft er iemand nog een beetje tijd voor me over???? Ik kom tekort!! Ik werk van 8 tot 5 en heb eens in de 2 weken een maandag vrij om te gaan lessen en "grote" boodschappen te doen. Verder 's avonds paardrijden, stal uitmesten en ga zo maar door. Dan hebben wij ook nog een eigen zaak en heb ik een mega-huishouden tussendoor. 's Weekends nog meer boodschappen doen en wedstrijden rijden en ook nog een keer naar de kroeg gaan lijkt me wel leuk... Alleen zitten er niet genoeg uren in een dag. Kunnen ze geen dagen maken met 30 uur ofzo erin? Verward

Toos paardloos

Barb

Berichten: 12078
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 10:24

Ja zodra er iemand een etmaal van 30 uur heeft uitgevonden, kan die mij dan even waarschuwen???
Ik ben al blij dat er bij mij iemand 3x in de week mijn huishouden bij houdt!!
Ach, het zal allemaal wel beter gaan als het weer langer licht blijft!! Haha!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 11:05

*gelukkig* Bloos helpt mijn moeder mij Bloos
Mijn huiswerk maak ik vrijwel altijd op school (in de pauze's enzo)
en na school direct naar de paardjes toe. Haha! Leren doe ik 's avonds in bed Dromen

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 14:40

Tja... ik ben er ook zo een, die 30 uur per etmaal kan gebruiken, terwijl ik niet eens een betaalde baan heb! ´s Ochtends doe ik meestal eerst de paarden (ondertussen heb ik dan al de kinderen naar school gebracht, met de honden uit geweest, een was in /uit de maschine gedaan/gehaald) en de boodschappen. Dan is het alweer tijd dat de kinderen uit school komen (tussen 12.40 uur en 13.15 uur). Boterham eten, huiswerk met de kinderen maken. dan taxi spelen voor de kids naar sportclubs, verenigingen en andere aangelegenheden. Meestal kook ik zo rond een uur of zes, zodat we 18.30- 18.45 aan tafel kunnen. Dan hondjes uitlaten, kinderen naar bed brengen. Dan is het inmiddels meestal al wel 20.30 uur!
Het voordeel van een niet-betaalde baan is toch wel, dat ik m´n tijdsschema ook helemaal om kan gooien Lachen , als ik ´s ochtend zin heb om te "bokken" doe ik dat lekker, blijven andere dingen gewoon liggen Haha! ! (behalve de dingen die om m´n kinderen/honden/paarden gaan, die doe ik natuurlijk wel altijd braaf Knipoog !)

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-02 15:46

ik heb nu een vast contract gekregen... dus nu heb ik ook lekker veel adv dagen.....

Kan ik misschien wel wat meer gaan meeten... kan het in ieder geval beter plannen nu....

Ga er gewoon tijd voor maken....

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Athena1982, DotBot en 22 bezoekers