Wie kan me wat vertellen over ORUN?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-01 12:04

Ik ken de opleiding in Deurne en in Ermelo, maar wat voor naam ze hebben? Ik weet het niet. Is dit ook ORUN? En waar staan de letters ORUN voor? Een invalster bij ons doet Ermelo en ze zit in de tweede fase. Ik vind haar echter niet erg goed. Ze kan niet een groep van vier mensen en paarden overzien (verdeelt haar aandacht niet goed) en ze geeft tips die erg tegenstrijdig zijn met wat mijn privé-instructrice zegt.

Wie helpt mij verder met informatie.

Enig idee of er ook een deeltijd-studie is op minstens HBO-niveau voor paardenhouderij of iets dergelijks?


Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 12:09

ORUN= Ermelo en staat voor Opleiding Ruiter Unie Nederland geloof ik! kijk eens op www.orun.nl, dan kun je een info-set aanvragen als je dat wilt! verder weet ik dat er wel heel veel is, maar ik heb zelf niet zo'n heel goed beeld wat allemaal! de rest ongetwijfeld wel, m.n. Sanderijn weet vrij veel over de verschillende oplEIDINGEN!

liefs, T

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-01 13:01

Thanx. Ik zal eens even kijken. Misschien dat Sanderijn me nog verder kan helpen?

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-01 10:29

Hoi Kitty, Ik doe nu zelf de ORUN 1e fase, maar vind het niet echt leuk. Bovendien vind ik ook niet dat ik al veel geleerd heb terwijl we toch al iets van 14 lessen of zo gehad hebben. En inderdaad is het heel tegenstrijdig met mijn manier van rijden en dan is het best moeilijk om dat te combineren. In de laatste 2 Hoefslagen stonden trouwens allerlei artikel over opleidingen in de paardensector. Er zijn inderdaad ook opleidingen op HBO-niveau o.a. in Deventer en in Deurne. Misschien heb je iemand in de buurt van wie je even die Hoefslag kunt lenen?? Suc6 ermee, maar de ORUN raad ik echt af!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-01 10:56

Hoi! Op www.paardencourant.nl zag ik ook in het menu iets staan over opleidingen, daar kun je verschillende sites vinden van paardenopleidingen, cursussen etc. Succes! Dorine.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-01 11:21

Ik ga het vandaag allemaal meteen uitzoeken. Ben nu toch wel gemotiveerd om met zoiets te beginnen...

Ik laat het nog wel weten!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, GoogleAdsense, joyce83 en 165 bezoekers