Tip

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Tip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-01 13:43

Een tip voor mensen die een zadel zoeken;
Ik weet een adresje waar ze zeeer goedkope zadels verkopen;spring,dressuur,western en dressuur.
Maar ook hoofdstellen enzo.
Kijk voor meer info; http://go.to/zadels
Toen ik zo keek, stond er een super mooi dressuurzadel,voor maar 199 euro.
Trouwens, dit is geen verkoop truc, ik las dit adres ergens op een site!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 13:52

Gestolen zadels wellicht?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 13:55

Hahahaha, Lov, zijn geen merkzadels, er staat uitleg bij hoe ze eraan komen, ik kreeg van hun een mailing.
Ze staan ook weleens op beursen.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 13:58

Maakt niet uit, dan kunnen ze nog steeds gestolen zijn. Niet zo heel lang geleden is bij Nederinum het magazijn leeggeroofd bijvorbeeld.

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 14:00

Ik vrees dat er bij zadels héééél veel kwaliteitsverschillen zijn, dus een Stübben zal je daar aan 199,- niet vinden.

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 17:17

weet je misschien ook wat voor leer het is?
alvast bedankt!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 18:46

het zijn prima zadels mijn nichtje hebben er vorig jaar 1 gekocht en die ziet er echt heel erg goed uit die kosten 425 gulden en het leer is prima. de man zegt zelf dat er sommige zijn die niks voorstellen maar de meeste wel

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen


grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 18:51

ik ga daar misschien een springzadel kopen, ik krijg regelmatig mailtjes van ze. die zadels schijnen direct uit groothandels doorverkocht te worden Verward *LOL*

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

ikke

Berichten: 37462
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 18:54

Ik ben deze club ook al eens ergens anders tegen gekomen. Ik heb geen redenen om aan te nemen dat het gejat spul is, Ik heb wel ernstige twijfels over de kwaliteit van de zadels. Als je weet dat een zadel opbouwen ongeveer 20 uur werk is (volgens medewerkers van Stúbben), het uurloon ƒ65,00 bedraagt (schat ik), dan kom ik ergens wat tekort.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 22:16

Ik heb zelf twee zadel daarvandaan.
Een dressuurzadel en een stockzadel.
De kwaliteit is goed. Maar ik moet wel zeggen dat het dressuurzadel niet goed op mijn pony past. Daarom heb ik ondertussen ook een ander dressuurzadel gekocht.

Niet veel duurder (550,- gld.) maar naar mijn idee wel een betere kwaliteit. Het leer (kalfsleer) voelt net iets fijner aan.
Dit tweede zadel heb ik ook via internet gevonden maar hier had ik wel een beter gevoel bij. Dit was iemand die zelf ook paarden had en die het echt niet voor de handel alleen doet. Zij verkoopt trouwens ook dekens en zo. Hier had ik er dus ook 1 van besteld maar die had ze niet meer kunnen ophalen. Geen probleem: ze komt hem de volgende keer als ze bij mij in de buurt komt (om een bestelling af te leveren bij een ruitersportzaak) gewoon brengen!

Dat was wel mijn gevoel bij die mensen van go.to/zadels.
Er zit best wel wat redelijks tussen hoor voor dat geld, maar kijk wel uit dat je je niet zomaar iets laat aansmeren. Neem de tijd en zorg dat je iemand bij je hebt die er verstand van heeft.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Googlebot, Vagabondo en 5 bezoekers