Rowan is een held.. en niet op sokken :-)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Rowan is een held.. en niet op sokken :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 23:09

Lekker rondje rijden met Rowan vandaag... dacht even te kijken of ik de rit van de menclub zou zien op de Ginkelse heide, dus op naar de hei.

Daar was het leger aan het spelen. Allemaal jeeps en vrachtwagens aan het rondscheuren... ze waren overigens wel heel aardig en wachtten even totdat ik wind-op stond voordat de colonne langskwam, zodat ik niet in de stuifstorm terecht kwam. (man, 3 dagen zon en het is al een droge bende..)

Verderop werd ik bespioneerd door een heel zooitje camouflagepakkies met verrekijkers (heb maar even gedaan Schijnheilig )

Toen in een lekker galopje dwars de hei over. Zag op de Ginkelse Heide de menclub niet, had geen horloge bij me dus misschien waren ze ook al weg ofzo. Een bocht terug genomen en langs de schaapskudde (met allemaal lammeren die Rowan zeer interessant vonden) terug richting Otterlo. Had geen zin om de route met de hekken te nemen dus koos voor de tankbaan.

Achteraf gezien misschien niet zo'n handig idee, maargoed Schijnheilig

Ik had gelukkig (?) m'n wedstrijdtenue aan, met een felgroen shirt en een felgroene helm, dus ik was goed zichtbaar. Er rende mannetjes heen en weer over het pad in de verte, dus ik wist dat er daar iets was, maar ze hadden me gezien. Toen ik er langskwam zag ik niemand meer. Huh, goedgecamoufleerd, dacht ik nog. Die pakken werken! Haha!

Ben ik nog geen 200 meter verder of er begínt me toch een geknal! Mitrailleurvuur. Zal geen scherp geweest zijn, maar het was echt oorverdovend en in salvo's.

En wat doet Rowan.. nou niets dus. Hij luisterde bezorgt achteruit wat dat nou weer was, en hij werd een beetje onrustig, maar hij bleef gewoon netjes stappen. Rattatatatatat! klonk het. En hij werd een beetje kriebelig, maar meer ook niet. Ik was zó trots, dat is dan mijn kleine heethoofd die een vallend blad al reden vond om in paniek te raken!

Daarna nog een galopje gemaakt, en dat wilde hij wel, maar hij bleef netjes bij me. Nog even gezwaait naar een ander groepje legerpakkies-met-verrekijkers, en hup, terug het bos in.

Wereldpaard. Nou ja, pony dan Haha! Lovers


MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 23:11

Braaf beestje zeg! Haha!
Maarreh... is dat gebied dan toegankelijk tijdens militaire oefeningen?! Da's toch levensgevaarlijk?

** We can't all be stars, but we can all twinkle **

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 23:15

Ze schieten er niet met scherp, dus in principe lopen de recreanten geen gevaar. Het is inderdaad vrij toegankelijk, het wemelt er zelfs van de mensen. Volgens mij was het een soort levend stratego wat ze speelde, in ieder geval iets in teams. En het 'schieten' gebeurde in een vrij afgelegen stuk bos.

Maar ik was ook verrast hoor. Ze doen daar wel strategische oefeningen (of met de heli's) maar ik wist niet van schieten.

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 23:23

fijn gevoel lijkt me dat arwen....

Dat hij zo heerlijk koel bleef...

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 23:29

Knap van jou ook, ArwenLune... Want zeer waarschijnlijk reageerde Rowan niet, omdat jij rustig bleef, en hij jou vertrouwt.

En de gemiddelde Nederlander zou toch behoorlijk schrikken van een zooi machinegeweren opeens...

You don't need eyes to see, you need vision.
De Jack Meagher methode is dè oplossing voor al je ontspanningsproblemen

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 23:36

Wat super als je daar op je paard zit in zo'n situatie, en je pony blijft zo bij je!

Tja het is gewoon een super paard OK dan! Haha!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 10:39

Tja zo worden ze niet geboren hoor, zelfs die van mij niet. Ik heb dit paard heel wat keren naar de maan verwenst omdat hij bij het minste of geringste vliegensvlug om z'n as draaide om er vandoor te gaan. Soms 20x in ene buitenrit. Nu heeft hij eindelijk het vertrouwen om bij me te blijven, en dat is echt een geweldige overwinning...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 11:07

Goh... wat een ervaring. Zou het zelf ook wel eens willen proberen, kijken hoe Amanda daarop reageert Bloos! Maar geniet gewoon maar lekker van je onverstoorbare stoere knol!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 15:52

Wauwie! Ik keek even op je pro, echt een mooi paardje is dat zeg! Bloos!
heb ook nog even gekeken of ik je foto herkende, ( Jaren geleden heb ik je gezien met Roy en je vader toen jullie nog op de juliahoeve stonden en ik daar op Furnysol reed Lachen ) en ik herkende je wel!! Haha!
bye!
p.s De elfs fantasyfair is VET Haha!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 17:18

Aaah lekker dat ie zo rustig bleef!
Fijn dat het niet zo'n heethoofd is!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 17:54

En dan was ik zaterdag al trots op Regnia om dat ze zomaar voorop over het spoor liep.....
Super dat ie je zo vertrouwd OK dan!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 21:32

Rowan is dus echt bomproof en schotvast!!! OK dan! *LOL* Haha!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 08:55

Ik hoop dat Nacino ook nog eens gaat wennen aan militairen Haha!
Even geleden kwam er opeens een colonne om een hoek gemarcheerd, nou hij wist niet hoe snel hij weg moest wezen!!!!!!

Schoten heb ik nog niet meegemaakt, maar die zullen vast nog wel eens volgen. Maar wel super hoor, dat hij nu in jou gelooft en niet meer in spoken Lachen

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 08:57

Die tankbaan op de Ginkelse hei ken ik wel, echt een mooie speeltuin voor militairen! *LOL*

Maar jij hebt zo te horen idd een koele Cob. Koudbloedje toch? Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 09:06

Die tankbaan is een fijn trainingsrondje voor mij. De andere terugweg naar Otterlo vanaf de hei is door het reservaat, dus daar stikt het van de hekken. Schiet niet op... maar als je over de tankbaan vliegt moet je eigenlijk ook niet verbaast opkijken als je legerfiguren tegenkomt Haha!

Rowan word wel altijd heel opgefokt van macherende groepjes. Iets met het ritme ofzo. Gaat 'ie gelijk van dribbelen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Belker, lizzy99, RenateHidden en 113 bezoekers