regionale kampioenschappen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

regionale kampioenschappen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 18:10

hoe kan je in in aanmerking komen om regionale kampioenschappen (springen) te gaan rijden?

Eindelijk L springen
zaterdag 12 juni kringkampioenschap in bergen
zaterdag 19 juni ch in heiloo


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 18:12

Je moet dan selectiewedstrijden rijden in je kring, en vanuit de kring gaan de beste naar de Regionale. Zo is het dan in Brabant Lachen

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 18:17

Bij ons gaat het zo: Je moet een bepaald aantal selectiewedstrijden rijden. Als je daarin goed genoeg rijdt, mag je naar de kringkampioenschappen. Vanuit daar gaan de beste naar de regionale kampioenschappen.

ponymens
Berichten: 1299
Geregistreerd: 29-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 23:22

Volgens mij zit jij in dezelfde kring als mijn pony's. Ergens in juni? zijn de selecties voor het springen, volgens mij Schoorl. Heb ik mijn "spring-kind" horen zeggen. De selecties/kampioenschappen gaan vanaf het L.

Ik ben niet zo thuis in het springen maar wat ik zo hoorde moet je een winstpunt in L hebben om aan de selecties mee te mogen te doen.

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 14:44

en weetje wanneer dat in juni is ongeveer?

Eindelijk L springen
zaterdag 12 juni kringkampioenschap in bergen
zaterdag 19 juni ch in heiloo

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 15:10

De kringkampioenschappen voor de kring centraal zijn volgens mij 13 juni in assendelft(pa-po)
Kring midden is 12 juni(po. staat alleen dressuur, maar is wsl ook wel springen) en 13 juni in Bergen(pa, dress+spr).

Ik weet niet in welke kring je hoort Verward Ik val volgens mij onder midden(we staan geregistreerd in de rijp)

Je hoeft in Noord-Holland voor het springen alleen maar te starten op de kringkamp. dat is voldoende om te mogen starten op de regiokamp
Rondkomen hoefde de voorgaande jaren niet eens Bloos!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 15:16

Het regiokampioenschap is trouwens 17 juli(pa) en 18 juli(po) op het CH in Schoorl

Supermooi concours om te rijden, maar daardoor wel de kamp. al vroeg in het seizoen. Vorig jaar had ik de kring op 7 juli en de regio ergens in augustug
Kan ik nu tenminste nog L starten als ik rustig aandoe Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:37

gomir schreef:
Het regiokampioenschap is trouwens 17 juli(pa) en 18 juli(po) op het CH in Schoorl

Supermooi concours om te rijden, maar daardoor wel de kamp. al vroeg in het seizoen. Vorig jaar had ik de kring op 7 juli en de regio ergens in augustug
Kan ik nu tenminste nog L starten als ik rustig aandoe Knipoog


jep,
ik heb de 27 juni kringkampioenschap op wieringen....
mare ik hoef dus alleen maar te starten....dus als ik val... Haha! mag ik alsnog meedoen op de regio? Tong uitsteken wat aardig zeg! *LOL*

en jij bent mijn concurrentie Haha!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 23:18

Van jou kan ik toch niet winnen Tab Tong uitsteken
Maar ik ben ook tevreden met het rode lint hoor Knipoog Kunnen we gezellig samen naar het NK met Ot en Oet Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 20:41

wacht ff ik vat het ff niet Schijnheilig ik kan me laten inschrijven om in aanmerking te komen om aan de regiokampioenschappen mee te doen >;) en ik kan me ergens in juni (13e geloof ik laten in schrijven voor dat andere kampioen schap? Blond of heb ik het verkeerd Verward

Eindelijk L springen
zaterdag 12 juni kringkampioenschap in bergen
zaterdag 19 juni ch in heiloo

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 21:53

Je moet in juni het kringkampioenschap rijden. Als je daar aan de start komt in het springen mag je naar de regiokampioenschappen(of ze moeten dit jaar ineens selectie gaan doen, maar dat hoor je dan meteen van me, woensdag hebben we kringvergadering Lijkt me trouwens sterk, maar je weet het nooit Knipoog )

De dressuur moet je je wel voor de regiokampioenschappen selecteren. Dat is ook op het kringkampioenschap in juni.

Als je naar de regiokampioenschappen wilt moet je dus eerst de kringkampioenschappen meerijden!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 10:01

je hoeft ze dus alleen mee te rijden ook al heb je geen foutloos parcour?
ik weet niet precies in welke regio ik zit maar volgens mij in midden? maar dat vraag ik ng wel ff na Haha! dnakje wel. maar komt niet iedreen daar aan start dan?

Eindelijk L springen
zaterdag 12 juni kringkampioenschap in bergen
zaterdag 19 juni ch in heiloo

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 21:27

Iedereen die naar de regio wil start de kring idd *LOL*

Je hoefde voorgaande jaren niet eens rond te komen, als je maar gestart was Knipoog

Midden zou heel goed kunnen voor jou WIj zijn geregistreerd in Graft-de Rijp en vallen ook onder midden

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 21:30

regio kampieoen schap is 12 juni, dressuur dan in bergen, weet iemand wanneer de kringkampieonschappen zijn?? In juli in schoorl toch of niet???

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 22:06

Regiokampioenschap is 17 en 18 juli in Schoorl

Kring midden is in Bergen op 12 en 13 juni. Wsl is de 12de ook dressuur en springen, zal wel een fout in de kalender zijn Verward Paarden de 13de is namelijk ook beide in Bergen

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 09:11

Maar stel dat je gewonnen hebt bij regio en je bent er niet bij kring, wat dan?? Heb je dan pech??

kelly_ov
Berichten: 526
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: lisserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 16:34

bij ons moeten we een selectie rijden (kringkampioenschappen) die staan gewoon in de paard&sport en op internet (www.paardensport.nl, hier staat trouwens meer info over rk) maar vanaf de M kn ik meteen regiokampioenschappen starten.(zonder kring selecties) Je kunt trouwens alleen bij regio starten als je bij de kring bij de eerste zoveel zat. als je kring hebt gewonnen maar om wat voor reden dan ook niet naar regio kunt dan heb je pech, en kun je je niet selecteren voor kampioenschappen

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:45

Je rijdt eerst de kring en dan de regio Romana Knipoog Als je de kring niet start mag je dus ook geen regiokampioenschappen rijden

Wat jij zegt kan dus nooit voorkomen

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 20:16

ik weet niet precies of ik in kring midden zit

Eindelijk L springen
zaterdag 12 juni kringkampioenschap in bergen
zaterdag 19 juni ch in heiloo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LolaTFB, SentiBot en 33 bezoekers