Autowasstraatperikelen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Autowasstraatperikelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 10:59

of: de maatschappij, dat ben jij.

Vanochtend maar weer eens de auto door de wasstraat gejaagd omdat hij toch wel erg vies was, en eigenlijk ook een waxbeurt nodig had. Zo vaak was ik hem niet, en van hand is de laatste tijd ook niet mogelijk, want ik woon op een flat, en zit ook nog eens met een shouder die dat geschrob op die auto niet fijn vindt. Zo vaak komt het niet voor dat ik de auto een wasbeurt laat geven. Het lukte me vandaag niet om heel vroeg te zijn. Dus ik stond om kwart over negen bij de wasstraat. Vroeg zat zou je zo denken. Niet dus.

Ik werd weer eens met mijn neus op de feiten gedrukt hoe asociaal we met zijn allen toch bezig zijn. Ik haal altijd eerst een kaartje voor de wasstraat bij de kassa binnen, en zet dan eerst mijn auto voor de wasstraat neer. Was er intussen al iemand pal voor de wasstraat gaan staan, en had later pas het kaartje binnen voor de wasstraat gehaald. Het was een oudere dame, in net mantelpakje, op hoge hakjes en blauwe kleurspoeling. Tja, had ze ook geleerd, nadat zij braaf eerst het kaartje had gehaald, en er intussen ook drie auto's voor haar stonden. Ik was best een beetje pissed en heb haar ook gezegd dat ik het asociaal vond. (en had dat van dat vrouwtje toch niet verwacht) maar ze haalde alleen maar haar schouders erover op. Gedurende de tijd dat de auto werd gewassen bleef ze toch wel een eind van me vandaan staan. Dat ze weg reed zei ik tegen haar dat ze er maar niet wakker van moest liggen hoor. "Och" zei ze, "dat doe ik ook niet". Wat kun je je toch verkijken op mensen he?

Maar ik heb wel weer wat geleerd. Ik denk er zelfs over het volgende keer net zo te doen. Als dat de regels zijn, moet ik me er ook maar aan houden, toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 11:02

Ik maak me daar nooit zo druk om. Als hun eerst willen ga je gang. Maar ik zal wel even melden dat ik hoop dat de volgende keer de wasstraat een mooie striping achterlaat Haha!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 11:12

Ik maak me niet druk om dit soort dingen
Dat zij asociaal zijn, betekent niet dat ik het ook moet worden.
Het is mijn zaterdagochtend, dan was ik die auto toch iets later?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 11:18

Je zal maar een druk programma hebben. En de auto moest vandaag gewassen, ga morgen op vakantie en gedurende mijn vakantie krijgt hij een beurt bij de garage. Mijn vader had al gezegd dat hij hem zo vies niet bij de garage zou afleveren (hij levert hem maandag in). Dus ik moest wel Lips are sealed

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 11:27

idd als je je overal aan moet ergeren heb je geen leven meer
mensen zijn nou eenmaal aso!
misschien een idee om de volgende keer op een rustiger tijdstip te gaan?
of vast kaartje kopen als je hebt getankt oid?
zodat je als je ziet dat het rustig is, meteen de straat inkan Knipoog

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 11:30

Probleem is dat die wasstraat op een plek ligt waar ik anders nooit langskom. Hij is wel net nieuw, dus (hoop ik) veilig voor mijn auto.
Ach, ik loop me de laatste tijd wel aan meer dingen te ergeren. Dit was gewoon de druppel.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 11:32

misschien de naweeen van het winterdipje?
Ach gut

ik kan me wel voorstellen dat je je eraan ergert, ik heb dat ook weleens
met mijn werk zit ik de hele dag op de weg....
gelukkig hoort niemand me, maar ik zit ook vaak te schelden in mijn cabine Bloos
want sommige mensen hadden echt NOOIT hun rijbewijs mogen halen Boos!

maar goed iig dat je je bek had opengetrokken !
dat lucht stiekum altijd wel op !

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 15:29

Nog niet eens de naweeen van het winterdipje, was het maar zo. Ik zit sinds 10 jaar op de flat waar ik woon, en heb nooit problemen gehad tot een kleine twee jaar geleden er een gescheiden moeder met drie bloedjes van kinderen kwamen te wonen. Sindsdien is het dus ook in de flat een ongelofelijke troep, ruiten worden ingeslagen (laatst waren ze geloof ik met knikkers tegen ruiten aan het gooien dat het net leek of er op geschoten was) ze laten de zodat je er niet langs kunt of lopen met opzet je gewoon omver,enz.
Het is dat de huur zo laag is, en ik mijn auto en paarden niet kan missen, maar de boel verpaupert hier. En dat door een gezin met een stel k*tkinderen die niet opgevoed worden.