ter aarde gestort

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

ter aarde gestort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 21:33

ja hoor, heb ik weer... Heb ik eindelijk de stap gezet om 50 euro in mijn wenkbrauw te gooien, ouders ingelicht, zorgde al voor de nodige stress, ga ik naar de winkel, hebben ze het sieraad niet..
Op naar de volgende, die er al meteen een stuk donkerder en 'gruwelijker' uit zag, beetje zo'n shop dat je altijd in een film ziet..
Moesten al vrij lang wachten tot we aangesproken werden... Tot ik me op een gegeven moment realiseerde dat ik best wel honger had.. Het was al een uur of 2 en had behalve een cracker nog nix gegeten.. Dus ik zeg nog tegen mijn vriendin: ow ik moet wel eerst even wat eten en op dat moment werd ik steeds duizeliger en ik wil naar buiten lopen en BOEM, daar lag madame.. Onderuit op de winkelvloer, in een relatief drukke zaak. En ik realiseerde me op dat moment niet eens dat ik was gevallen! Het was ook zo onwerkelijk allemaal..

Naar buiten gegaan, wat gegeten en weer terug naar die zaak.. Weer lang wachten om uiteindelijk te horen te krijgen dat ze die dag niet piercen Verward
Of ik morgen terug wilde komen, dan kon ik morgen nog een keer tegen de vlakte gaan.. En bedankt! Alsof het al niet vrij genant was dat ik onderuit ging!

Maar goed.. laat hem dus in die andere zaak zetten en hoop dat het morgen kan! Hij zou misschien morgen de siraden binnen krijgen.

Saera

Berichten: 178
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:35

Oei wat een schaammoment Bloos!
ik hoop dat het een hele mooie piercing wordt als je hem eindelijk hebt. Tong uitsteken

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 21:37

haha nou dat mag wel he, voor al die moeite die t me gekost heeft!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 00:38

Je laat hem nu in de eerste zaak zetten? Of begrijp ik je verkeerd? Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om terug te gaan naar die 2e, klinkt verre van gezellig

Ik hoop dat het de 50 euro waard zal zijn En alle moeite natuurlijk...

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:06

Ik ga met Pervinco mee: naar een andere zaak, waar ze iets klantvriendelijker zijn.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:24

Brrr..moet er niet aan denken om een piercing te laten zetten....

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:43

Let bij het zetten van een wenkbrauwpiercing wel op dat die met een KROM staafje gezet wordt!
Doen ze dat niet, dan trekt je huid open en gaan de bolletjes ingroeien of zweren. Ik heb er zelf ook een namelijk Haha!

Echt goed op letten en naar vragen, dan bespaar je jezelf een hoop ellende!!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 13:05

ik heb ze al gezien en ze doen t idd met een krom staafje.. Maar ik ga idd terug naar de eerste zaak al houd dat wel in dat het nog best een paar dagen kan duren, maar ze waren daar zeker klantvriendelijker en het kwam op mij ook proffesioneler over!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:08

Liever een paar dagen langer wachten dan daar afgesnauwd worden en ook nog eens het risico op infecties oid... Een winkeltje als in films, dan lees ik niet echt 'erg netjes en zeer schoon' eerlijk gezegt...

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 13:16

nee dat vond ik dus zelf idd ook. Zekr omdat ik op de site las dat ze het materiaal sterilliseren, terwijl ze in die andere zaak nieuwe naalde gebruiken en de gebruikte naalden weggegooid worden. Komt op mij betrouwbaarder over!

ik hop alleen wel dat ik niet nog eens van mijn graatje ga eigelijk..

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:27

...is het geen voorteken?... Jouw wenkbrouw is misschien niet bestemd om gepierced te worden! Haha!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 13:42

hahaah ja wie weet! Maar ik ga het toch proberen! Alleen heb ik wel de pech dat ik Of moet wachten tot zaterdag Of vanmiddag naar een hele andere zaak ga in een andere plaats

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:01

It was meant to be. Een teken dat je toch naar de minder louche zaak moet gaan Clown

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 18:27

Ik zou toch naar een andere zaak gaan hoor! Nagelbijten / Gniffelen Dadelijk groeit ie er nog uit ofzo. Nagelbijten / Gniffelen

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 22:25

jeej ik heb hem!! Heb hem uiteindelijk heel ergens anders laten zetten. Had gebeld of ze de 8 mm al hadden, maar die zouden ze pas na 5 uur binnen krijgen en aangezien ik 6 uur moest werken en vrijdag ook, zou het dus pas zaterdag kunnen..

Het viel me heel erg mee! Het deed echt totaal geen pijn, maar t is wel een raar gezicht hoor.. Een mega lange naald die uit je gezicht steekt.. Haha!
Piercing was ook zo gezet, dus viel alles mee!

Alleen daarna.. Ik stond op.. leonie vraagt nog aan me of t gaat. Ja hoor, gaat goed, beetje misselijk.. 2 sec later, nu gaat t iets minder goed.. Werd weer onwijs duizelig, maar was dit keer op tijd gelukkig en ging snel zitten! Anders was ik waarschijnlijk wéér gegaan! Daarna was het allemaal weer over en nu voel ik er practisch niets van! Je ziet het ook niet, het is niet blauw of zo, niet dik, helemaal niks!

Kwam mijn tante tegen in de supermarkt, ga voor der staan. HEY!! hai.. Zie je nix?? Nee? wat moet ik zien dan? ze zág het gewoon niet.. Ze zegt: ow ja sorry hoor, het past gewoon bij je! En dat heb ik nu al 3 keer gehoord deze avond! Ben er al met al erg blij mee en nu maar hopen dat het niet gaat ontsteken of uitgroeien!

en fonnie: bij 70% van de vrouwen groeit ie uit.. Dat kan na 2 weken zijn, maar ook pas na 5 jaar..

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 22:27

Goed dat je het gedaan hebt, erg knap OK dan! Fijn als mensen vinden dat het bij je past...

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 11:47

Ja dat is zeker fijn ja! Heb er tot nu toe ook nog steeds geen last van! (snel afkloppen Haha!) Net nazorg spul gehad van een collega.. Vind het toch wel fijner om wel iets aan de nazorg te doen ipv alleen met de douchekop erop spuiten..

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 12:05

ik heb het gezien bij een vriendin met een tongpiercing. Nou, was geen pretje Misselijk . Ik zit nu nog steeds te twijfelen of ik het in mijn navel nu wel of niet zou doen....

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 12:07

Cassidy schreef:
Brrr..moet er niet aan denken om een piercing te laten zetten....

me 2

Ga gewoon naar een andere zaak

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 12:12

kimmy schreef:
Ik zit nu nog steeds te twijfelen of ik het in mijn navel nu wel of niet zou doen....


Gewoon doen. Het ziet er enger uit dan het is.
En het doet helemaal geen pijn.


Maar wel gaaf dat je hem nu eindelijk hebt.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 13:16

nou eerlijk gezegf lijkt mijn tong ook echt vreselijk! En doodeng.. Ik hou sowieso niet van mensen die in mijn mond rommelen, dus laat staan een naald door mijn tong heen boren..

Navelpiercing doe ik mssn ook nog wel eens.. De piercer gaf me wel een waarschuwing..

"piercen is verslavend!!" Haha!

Maar ik dacht: ach wel nee joh! Maar nu zit ik wel al weer te denken aan die navelpiercing!

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 13:18

Heee Kel wat leuk! Stuur 's een foto dan!!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 15:13

wil ik wel, maar die heb ik niet.. Hebben wel een digi, maar weet niet waar die is.. Misschien dat er over een paar weken een foto inzit..Haha!