Low-budget vrijgezellenfeest, op korte termijn

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
daffodil

Berichten: 10429
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Low-budget vrijgezellenfeest, op korte termijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 08:14

Dat kan ook nog ja, heeft iemand een gezellig wat ruimer huis? Iedereen drie hapjes laten maken en bijvoorbeeld het kadootjesspel doen, errug leuk met een groepje


dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Low-budget vrijgezellenfeest, op korte termijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 08:14

ik heb ook een vrijgezellen party georganiseerd, en wij hebben een speurtocht gedaan. de bruid woont nog in de stad waar ze geboren is, dus we zijn naar allemaal plaatsjes van vroeger geweest Tong uitsteken en dan opdrachten laten doen.

zondag heb ik weer een vrijgezelle feestje en dan gaan we nordic walken... het lijkt mij niet zo geweldig maar wel low budget.

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Anoniem

Re: Low-budget vrijgezellenfeest, op korte termijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 12:56

Ukkiee schreef:
Ik vind zo'n dildo-party eigenlijk te ver gaan voor een vrijgezellenfeest. Er zullen vast mensen bij zijn die hier niet van gediend zijn en dan kom je ook niet aan €35,- per persoon.


Dat wordt het ook niet. Ik ken 2 mensen die meegaan niet eens, en bovendien vind ik zo'n party meer iets om tussendoor eens met een paar vriendinnen te doen Lachen

Bij iemand thuis zou kunnen als er verder niks geregeld kan worden, maar ik ga liever echt een (half) dagje met haar uit, denk dat ze dat ook leuker vindt. Een workshop lijkt me wel iets.

Meer tips nog altijd welkom, wel ga ik vast een beetje rondbellen en overleggen met de anderen die meegaan.

Nibbit

Berichten: 10405
Geregistreerd: 03-06-05

Re: Low-budget vrijgezellenfeest, op korte termijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:03

Stukje fietsen (tandems huren?) met opdrachten, en evt een piknick.
tapas restaurantje is ook erg leuk,
of een kookworkshop dat je zelf kookt wat je wilt
of een andere workshop; sieraden maken, servies beschilderen

Apenheul zijn jullie zeker al vaak genoeg geweest?

Kims

Berichten: 977
Geregistreerd: 29-11-04

Re: Low-budget vrijgezellenfeest, op korte termijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:54

Helaas dat het moorddiner niet kan, dat hebben we ook vorig jaar gedaan met het vrijgezellenfeest van mijn zus.

Vooraf moest zij door Middelburg lopen en massagespullen verkopen aan knappe mannen voor minimaal 4 euro per stuk (die massagespullen hadden we gekocht bij de Xenos voor 1 euro Huilen van het lachen ) en ze desnoods overhalen met een demonstratie. Dat was echt hilarisch! Wij vertelden haar dat ze haar eigen diner bij elkaar moest sparen op die manier Knipoog Het hielp wel, want we hadden vet veel geld op het eind haha!

Hierna zou je natuurlijk naar een gewoon restaurant kunnen gaan. Het is een low-budget oplossing en makkelijk te realiseren.

Girlgamer
Berichten: 4971
Geregistreerd: 12-01-06

Re: Low-budget vrijgezellenfeest, op korte termijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:58

Wij hebben toevallig as zaterdag een vrijgezellenfeest. Wij zijn gewoon met een aantal vriendinnen bij elkaar gaan zitten om alles te bespreken en te reserveren.
Wij gaan s'morgens vroeg naar een boerderij in de buurt waar je een cursus boerin kunt volgen (koeien melken, traktor rijden, paling vangen ed) duurt 1,5 uur en kost 7,50 per persoon. En daarna gaan we badkuipvaren, dat duurt 2 uur en kost 8 euro per persoon. Valt erg mee dus.
s'Avonds gaan we wel uit eten en stappen en we hebben een 10 persoosn tent gehuurd op een camping, maar je kunt het zo duur maken als je wil denk ik.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Re: Low-budget vrijgezellenfeest, op korte termijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:05

Bierfietsen , dat is een soort kar, waarbij een aantal mensen moeten trappen op de trappers, ondertussen kun je bier tappen en muziek luisteren en dus rondrijden Huilen van het lachen

Ehm workshop chocolade maken :p lekker!!


hier ook een hoop leuke ideeen

http://www.trouwenindeprovincie.nl/Noor ... enfeesten/

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Re: Low-budget vrijgezellenfeest, op korte termijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:19

Een paar weken geleden hebben ik bij een vrijgezellenfeest bonbons en truffels gemaakt bij De Bonte Koe in Schiedam. Kost 45 euro pp en je krijgt je eigen gemaakte chocolaatjes mee (ong 1 kg!)

Website: http://www.debontekoe.nl/

Maaaike

Berichten: 2051
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Low-budget vrijgezellenfeest, op korte termijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 18:16

Ukkiee schreef:
Ga uit eten bij Shabu Shabu in Rotterdam! Dat is echt ontzettend leuk!


Oh.. daar werd ik zo misselijk.. haha Misselijk
Een vriendin vond het wel erg lekker Knipoog! Dus lag niet aan het eten, maar aan mij Knipoog!

Ik heb pas met een vrijgezellenfeest workshop bonbons maken gedaan, was érg leuk en lekker!
Daarna zijn we wat gaan eten ergens.. Was een zeer geslaagde dag!

Maaaike

Berichten: 2051
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Low-budget vrijgezellenfeest, op korte termijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 18:17

Cathelijne schreef:
Een paar weken geleden hebben ik bij een vrijgezellenfeest bonbons en truffels gemaakt bij De Bonte Koe in Schiedam. Kost 45 euro pp en je krijgt je eigen gemaakte chocolaatjes mee (ong 1 kg!)

Website: http://www.debontekoe.nl/


Nou zeg, dat zit ik net te typen, je was me net voor! Daar ben ik dus ook geweest vorig weekend!

Nic

Berichten: 9472
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Ik ben kwijt

Re: Low-budget vrijgezellenfeest, op korte termijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 19:52


Partir, c'est mourir un peu

Anoniem

Re: Low-budget vrijgezellenfeest, op korte termijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:57

Nou, het heeft wat voeten in aarde gehad (iemand deed moeilijk qua betalen, en een paar anderen wilden niet te ver reizen Sigaar ) maar het is geregeld; we gaan volgende week boerengolf spelen, daarna eten en daarna even de kroeg in. Niet helemaal mijn keuze (ik wilde het moorddiner, maar dat werd te duur volgens die ene), maar goed, ik ben al blij dat ik er vanaf ben Haha!

Allemaal bedankt voor het meedenken!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Low-budget vrijgezellenfeest, op korte termijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:04

Girlgamer schreef:
Wij hebben toevallig as zaterdag een vrijgezellenfeest. Wij zijn gewoon met een aantal vriendinnen bij elkaar gaan zitten om alles te bespreken en te reserveren.
Wij gaan s'morgens vroeg naar een boerderij in de buurt waar je een cursus boerin kunt volgen (koeien melken, traktor rijden, paling vangen ed) duurt 1,5 uur en kost 7,50 per persoon. En daarna gaan we badkuipvaren, dat duurt 2 uur en kost 8 euro per persoon. Valt erg mee dus.
s'Avonds gaan we wel uit eten en stappen en we hebben een 10 persoosn tent gehuurd op een camping, maar je kunt het zo duur maken als je wil denk ik.


Huilen van het lachen

Dat lijkt mij dus echt gewelidg Haha!

Wil iemand me trouwens verder helpen met volgende termen?

- moorddiner? is dat zo'n cluedogedoe of zo?
- high tea?
- boerengolf?

Ik ben benieuwd, zeker dat moorddiner wil ik anders wel ergens eens testen in België Lachen

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)


Anoniem

Re: Low-budget vrijgezellenfeest, op korte termijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:12

ik heb net die van mn zusje geregeld.

we huren een limo naar restaurant, daar eten en daarna naar een feest. limo is 30 pp, eten 40 (incl drank). geld wat over is bewaren we voor drankjes op feest. feest is gratis en als geld op is, is het ieder voor zich qua drankjes. Lachen

niet te duur, hartstikke gezellig en duur de limo wel even anders dan een gewone úitgaansavond.

Eydis

Berichten: 4885
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Re: Low-budget vrijgezellenfeest, op korte termijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:16

- High thea middag
- Boerengolf middag
- Oud hollandse spelletjes
- Speurtocht uitzetten door Amsterdam met zelfbedachte opdrachten (spree uit ervaring, erg gelachen haha)

Schoentje!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnneMarijeP, assebassie, Bianca_v_s, Butterfly, CRos95, DDD3, Domi_94, Eleeke, Eskimo, Flippertje, fro, Gaby, heleen06, iirrssjjee, lisanne87, Majestic-12, Merileth, MissNibbit, Mrskiwi, Pastis, ryukapple, Selina, SemrushBot, Sintara, Sjofel, TessaxQuincy, Thrive, wemkelover en 75 bezoekers