Yo...gaat 'ie??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Yo...gaat 'ie??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 16:54

Ja hoor, ik fietste net bij de rotonde, zie ik een oude man met fiets en al op de grond liggen. Kennelijk net gebeurd, want ik zag niet zo gauw iemand die erbij stond, maar toen zag ik er een paar meter verderop een auto stilstond op de weg. Die gozer draait zijn raampje open en roept naar de man op de grond: "Yo...gaat 'ie?" Verward
De oude man knikte wat terug en dat was kennelijk de reden voor die jongen in de auto om dan maar door te rijden.
Een jongen die vanaf de andere kant kwam lopen en ik hebben de man maar overeind geholpen, overal lagen zijn boodschapjes. Ach gut
Of hij aangereden was wist hij niet, was een beetje warrig en geschrokken. Toen hij een beetje tot rust gekomen was heeft hij zijn weg vervolgd op de fiets.
Wat een mafkees, die jongen in de auto, dat DOE je toch niet
Stap dan even uit om te kijken of je wat kan doen ofzo Verward Soms...


Jokonootje

Berichten: 4828
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 16:56

haha kan er eigenlijk wel om lachen... misschien had hij beter inderdaad even kunnen uitstappen maar ik zie het al helemaal voor me Haha!

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 16:57

Naja, balachelijk! Dan stop je toch even EN stap je uit om te KIJKEN hoe het met iemand gaat Verward Helaas zijn er ook mensen die gewoon door rijden

:brr:

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 16:58

Ik vind oude mensen heel erg zielig af en toe... Dan zie je ze voorbij schuiffelen, en dan is dat gewoon sneu...

... And we like all the fluffy animals.


Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 18:31

Ach, die arme man... Van je fiets vallen en dan ook nog z'n boodschapjes over de wereld Ach gut
Ik had ook geholpen Vind dat zo sneu...

En dan nog zo'n ***l*l die ook nog doorrijdt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 18:35

Amethyst schreef:
Ach, die arme man... Van je fiets vallen en dan ook nog z'n boodschapjes over de wereld Ach gut
Ik had ook geholpen Vind dat zo sneu...

En dan nog zo'n ***l*l die ook nog doorrijdt...

Ik had ook geholpen.

Echt sneu voor die man zeg. Ach gut En belachelijk dat die auto door reed. Boos!

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 18:37

hahahahaaha wel grappig die gozer in die auto...die opa snapt er niks van Tong uitsteken Ik zou wel geholpen hebben hoor.

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 18:38

Ik kan daar zo kwaad om worden he.. mensen die doorrijden..

Waar is je fatsoen dan gebleven vraag ik me af....

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 19:30

Niet alleen het doorrijden, de hele toon van zo'n gozer stoort me! Ik kan erg boos worden van dit soort situaties. Gelukkig zijn er ook nog genoeg mensen die wél het fatsoen hebben om oudere mensen met respect te behandelen!

** We can't all be stars, but we can all twinkle **

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 19:35

pff aso Scheve mond

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 19:55

ja! de jeugd van tegenwoordig!!!!!!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 20:03

Mexx2 schreef:
ja! de jeugd van tegenwoordig!!!!!!


Haha tuurlijk, en die ouwe leu van tegenwoordig dan?

Tuurlijk die knaap had moeten stoppen..maar dat heeft niks te maken met de jeugd van tegenwoordig.

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 20:06

Ik zou absoluut geholpen hebben... maarre...'Yo, gaat ie?' Haha! Haha! Haha!
Wat een actie!!! Haha!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 20:15

Haha! Kon er wel even om lachen eigenlijk. Ik vind niet dat je die knul kunt vergelijken met een aso die gewoon doorrijdt, want hij stopte wél. Hij nam dan wel niet de moeite om de boodschappen bij elkaar te rapen, maar hij stopte iig. Er zijn er genoeg die écht doorrijden en niet eens vragen van, yo gaat die Knipoog
Ik vind oude mensjes altijd veel zieliger dan mensen in de leeftijdscategorie 15-50.. Bloos Ben blij dat die niets had!

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 20:21

Die kwam vast niet uit Drenthe!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:03

Tsss, dan ga je er toch even heen, uit een auto gillen heeft niet echt nut.

Laatst gleed er een knul onderuit met zijn brommer, ben maar gaan kijken, ambulance zelfs nog gebeld, knullie zag zo bleek

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 06:09

ach, hij heeft tenminste nog wat gevraagd, da's al heel wat tegenwoordig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 07:29

Hij heeft het inderdaad gevraagd, maar de manier waarop Sorry maar zo doe je het niet, kennelijk geen manieren.

Ik had dat oude mannetje ook geholpen en even zijn boodschapjes bij mekaar geraapt. Arme man... Ach gut

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 07:36

BeNGeL schreef:
haha kan er eigenlijk wel om lachen... misschien had hij beter inderdaad even kunnen uitstappen maar ik zie het al helemaal voor me Haha!



kan er wel om lachen????? Verward

man dit is diep triest, ik kan er wel om janken..........

Ik snap die reacties van jullie echt niet, en als jullie de doorsnee jeugd van tegenwoordig vertegenwoordigen dan is het idd diep triest gesteld met de jeugd!

Het is asociaal om als je iemand aanrijd en diegene ligt op de grond om dan zo te reageren, jullie zien hier humor in, nou ik in de verste verte niet! Ik zie er helemaal niks grappigs aan!! helemaal niks.

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 08:23

Misschien moet je het even wat beter lezen G&K.
Het is niet gezegd dat de man door deze jongen is aangereden.

Vind het best vriendelijk dat ie even informeert hoe het is. "Yo gaat ie?".. is nou eenmaal de taal van tegenwoordig Haha!

זכור

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 09:25

Pff dan stap je toch even uit ofzo..Maar dat is blijkbaar al teveel gevraagd. Lips are sealed
Ik vind die ouwe mensjes altijd een beetje zielig, en ze dan ook nog omver rijden (daar ga ik dan even van uit)

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 10:12

Sjongejongejonge.. "de jeugd van tegenweurdig"
Arme man Ach gut

“Riding a horse is not a gentle hobby, to be picked up and laid down like a game of Solitaire. It is a grand passion.”

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 10:29

stef schreef:
ach, hij heeft tenminste nog wat gevraagd, da's al heel wat tegenwoordig

My thoughts exactly! Hier moet je er echt niet om komen hoor, vragen of alles goed is als iemand tegen de vlakte ligt met fiets en al. Mijn moeder heeft het een aantal jaren terug meegemaakt dat een vrouwtje ook met boodschapjes van d'r fiets afgevallen was. Lag in de berm en bleef maar liggen. Dus mijn moeder stopte (ondertussen reden er fietsers, autos en wat dies meer zij gewoon door), vroeg of alles in orde was. Vrouwtje was nogal warrig en zei dat het heel normaal was. Dus mijn moeder: "Nou mevrouw, als we allemaal in de berm gaan liggen wel ja, maar u bent de enige. Ik ga niet weg voordat ik zéker weet dat alles goed met u is" Haha! Uiteindelijk is ze wel weer op haar fiets gekomen en naar huis gegaan, en mijn moeder is nog bijna met de auto achter haar aan gereden, dat wilde ze alleen persé niet hebben.
Het vreemde was dat mensen die hoorde dat ze niet opgeraapt wilde worden rustig weer doorreden, en pas toen mijn moeder haar half overeind sleurde (heeft ze niet gedaan, zo'n monster is ze nou ook weer niet) stopten mensen en vroegen ze wat er aan de hand was. In de berm liggen met je boodschapjes is kennelijk heel normaal
Heb ook een keer een opa van de stoep opgeraapt die gewoon door een busje omver gereden werd. Gozer stapte uit, wonder boven wonder was opa op z'n pootjes terecht gekomen, dus gozer stapt weer in en scheurt weg. Dat vond ik ook zó asociaal Scheve mond Had bijna die gozer door zijn hele busje geschopt, maar ja, ik ben ook maar een klein meisje (en hij ging wat harder met z'n busje dan ik op m'n fiets)

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 10:31

Mensen dit is Drenthe! Mensen die geven nog ommekaar...dan is dit idd heel raar!


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 10:38

Ik zie het helemaal voor me, muziek keihard aan...


Laatst fietste ik naar Mirk en zag ik dat er net een auto tegen de boom aangereden was. Er was nog een auto ter plekke en die had de politie al gebeld. Ik kwam er aan met mijn goed gedrag en vroeg of die jonge jongen van een jaar of 18 of 19 een zakdoekje wou (had een megabloedneus). Hij knikte van ja dus ik opzoek in mijn mega jaszakken, maar kwam niet verder dan de zakdoekjes wat al vol gesnoten was... *LOL*

:){


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anji, C_estmoi, carina, Chinas, Diertjec, Earth, Eliana, Fly_high, GoogleAdsense, horzieloverr, maitestar23, ManonGrr, Poekkie, ryukapple, silvericathy en 71 bezoekers