sommige mensen......grrrr

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Roosjelief

Berichten: 1201
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Meppel

sommige mensen......grrrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 09:58

ik verzorgde eerst isabel, maar die is nu verkocht dus ik verzorg nu haar moeder
sylvia(zo heet ze)was al een paar jaar niet bekapt dus haar hoeven waren heel lang.Nou kwam ik op een middag daar en waren haar voor hoeven van voren opeens heel kort en achter nog hoe ze waren.Ze liep dus heel raar,kan ook niet anders met zulke hoeven.Ik vond dat het nu wel genoeg was en ze nu eindelijk eens goed voor dat beestje moesten gaan zorgen.Ik dus met men vriendin(die was die dag helpen)naar die vrouw gegaan.Nou ze zei wel dat het zielig was maar ze wist nog nie of ze hem wel naar de hoefsmid liet gaan, want zo'n pony was eingelijk allemaal maar bijzaak.Toen zei men vriendin dat ze wel een hoefsmid wist die het voor 15 euro deed,nou dat vonden ze dan wel goed maar dan moesten wij het allemaal regelen en zij betaalden wel.Nou hadden we doe hoefsmid gebeld maar die reed niet net niet meer in dar gebied dus wij allerlei mensen gebeld .Nou hadden we er eindelijk een die deed het voor 20.Oke het was ietsje duurder maar als ze dat niet wilden betalen dan betaalden wij die 5 euro wel.Wij die mensen gebeld van sylvia maar nee het was te duur ze belden hun eigen hoefsmid wel.grrrrrrr...waarom zei je dat niet gewoon iets eerder ,die hoefsmid kwam speciaal daar helemaal heen voor die pony en hij zou ook een praatje met die mensen maken dat ze de pony iets beter moesten verzorgen (aangezien hij dag en nacht in het weiland staat het helejaar door, nie ontwormt word en nooit de hoeven gedaan worden.)Wij dus die man weer afgebeld.nou nu zij eindelijk de hoeven bekapt(dat was 3 a 4 jaar niet gedaan) wel netjes gedaan dat wel

sommige mensen.......grrr
okey het is mijn pony niet ik heb er ook eingelijk niks mee te maken,maar ik kan die arme pony toch niet aan ze'n lot over laten
die arme pony kon amper lopen het deed em gewoon zeer
wat vinden jullie daarvan,heb ik het goed gedaan of had ik me er niet mee moeten bemoeien
Laatst bijgewerkt door Roosjelief op 17-04-04 10:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Stal De Monte Maisons


Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 10:06

dat ie 24/7 in het land staat is niet zielig, en ze is al tonnetje rond dus bijvoeren hoeft niet.. dat ten eersye.
ten tweede vind ik niet dat je je ergens mee bemoeit, jij verzorgt het beestje en hebt gewoon gevraagd of er niet eens een hoefsmit bij moest komen.. ik vind het wel goed van je

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

Roosjelief

Berichten: 1201
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 10:09

dat van bijvoeren hb je dan wel gelijk in maar ze heeft geen schuilstal of bomen ofzow
ze heeft nergen schaduw en ze kan zich dan dus ook niet goed tegen de kou beschermen

Stal De Monte Maisons


Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 10:13

ze heeft toch een wintervachie.. paarden zijn harder dan sommige mensen denken.... ik vind het wat dat betreft wel meevallen

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

Roosjelief

Berichten: 1201
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 10:16

hmmmm. nee daar ben ik het niet mee eens
stel; jij hebt dan een warme jas aan maar het regent of het sneeeuw dat is niet echt fijn
en in de zomer zou jij het liefst ook wel eens in de schaduw willen staan inplaats van alleen maar in die hete zon
toch?

Stal De Monte Maisons

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 10:20

het paardje staat al jaren zo 24/7 in de wei.. ze is het wel gewent.
en een paard met een mens vergelijken is niet helemaal réeel, een paard heeft een andere huid en een andere manier van warmte afvoeren... of kou. als ze maar niet hard aan t werk is geweest en dat vol in de zon, dan wordt het een beetje moeilijker namelijk.

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

bowena_84
Berichten: 2543
Geregistreerd: 11-10-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 17:00

dat van die hoven is abnormaal sorry
en tuurlijk moet een paard schaduw en onderdak hebben... k zou ook niet de hele tijd in de regen of in de volle zon staan...
ik vind dat je het goed gedaan hebt Knipoog

04-04-2017 ^&+ & 30-06-2017 :+: 08-01-2019 :+: 22-06-2021 :+:

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:16

ik heb ook niet gezegt dat het niet goed was, dat zeker wel, maar als paarden het gewent zijn om 24/7 buiten te staan hebben ze er een bepaalde afweer voor. dát is dus niet zielig

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Contemplate, laura22, Mark0919 en 42 bezoekers