hij is er,,,, hij is er ,,,eindelijk!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
traksnz
Berichten: 78
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: New Zealand

hij is er,,,, hij is er ,,,eindelijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-01 09:41

op 27 December is Candries geboren,, gezond bay met een halve witte sok (rechts voor) en een kol met een beetje bles er aan, en een witte/roze plek op zn lip, hij heeft hele lange bene en is een mama's boy,,
had de hele nacht zitte waken en wat denk je ik ga naar binne om ombijt te eten en bingo daar was tie dan om half tien smorgens,,,

ik was heel erg gelukig wat een drol om te zien,,, hij heet bubba in de wei,,


Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 09:43

Leuk joh! Gefeliciteerd enne..... geniet ervan. Ze zijn voor je het weet al groot! Party!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 09:49

Gaaaaaf, gefeliciteerd! Dus het langbenig geval staat eindelijk met zijn vier lange beentjes op Nieuw-Zeelandse bodem! Net geen Christmas Cracker, maar wel een naam die persoonlijk heel veel voor je betekent. Bubba als roepnaam klinkt trouwens ook schattig, doet me denken aan Hubba Bubba... *LOL*

Geniet maar van je prachtbeestje! Is het met mama Shirley ook allemaal goed? Cool

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 09:58

Gefelicibokt!!!
Dit is echt prachtig, zo mooi altijd wanneer er een lief gezond mooi veulen geboren wordt.
En roepnaam is Bubba? Leuk!
Als je hem aait, zend hem bij deze ff een heleboel kracht en liefde van ons allen hier...
Oh ja, lijkt misschien gek wat ik nu zeg maar ik voel wat...
Hij zal kracht nodig hebben, maar eigenwijs genoeg zijn om zich ergens doorheen te slaan. Waar doorheen weet ik niet. Maar hij redt zich wel. Dat is 'een speciaal gevoel' wat ik nu ineens krijg.
Gewoon dat hij een tijdje het ff wat moeilijker heeft en daarna weer helemaal goed. Zoiets. Kweetniet.
Op het moment zit ik me kapot te zweten, heb ik altijd met zo'n 'gedachte die ineens binnenkomt', maar dat geeft niet hihi.
Ik ga maar gauw naar het werk, maar onthoud:
Bubba komt waar die wezen moet.
Tijdelijk een moeilijke periode, en daarna super.
Bubba is een doorzetter en daardoor komt alles goed. En het karakter zit trouwens ook goed! Misschien komt dat wel door z'n mammie haha.
Veel geluk gewenst!

traksnz
Berichten: 78
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: New Zealand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-01 10:05

Knipoog mama shirley doet het heel erg goed, ze klapte in een keer de handel er uit Haha! want om net over negen stond ma de water bak nog vol te gooien en haar een peentje te geven ze gaat naar binne waar ik nog half duf zit van gloeiende gloeinde moet ik vanacht weer op blijve,, komt me zwager in eens naar binne springe van het is er het is er,,,, tja ik na buiten in me ochtenjas en slippers en ja hoor daar was tie ma zei het is een meisje ik zeg nou denk het niet want dan komt ze van achteren al een gat te kort Clown
kon niet gelijk zien of het nou wit aan zn bene had want hij was aan het spratelen in de modder het had de hele nacht zowat geregent (waar ik dus harstike blij mee was als je begrijp wat ik bedoel) moest alleen aan de gang met de nageborte en zo Misselijk vind ik zo vies he al dat geglibber!
maar goe hij is er en heeft tot nu toe maar twee gangen,, galop en stap ik denk dat ze de tweede versnellig vergeten is te maken!

maar dat zal die zelf wel vinden hoop ik,, in february gaat hij naar de keuring voor holsteiner en word hij gebrandmerkt,!

nou ik hou je op de hoogte met de belefenissen van bubba the great! he als jullie nou een andere wei naam weten laat het dan effe weten,,, je kan natuurlijk een holsteiner geen lompe naam geve als tie groot word loopt tie voor banketstaaf! en word tie uitgelachen kan je ook weer niet maken!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 10:56

wat gaaaaaaaaaaaaf gefeliciteerd hoor!!!!
leuke naam ook idd

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

robbie
Berichten: 293
Geregistreerd: 12-11-01

Wowie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 11:36

He, leuk voor je zeg!
Lijkt me echt geweldig!
Vraagje; Waar woon je ergens in New Zealand want er woont familie van me!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 16:57

hehe eindelijk hij isser!!! gefeliciteerd maar nu moet je wel foto's maken en scannen he!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

traksnz
Berichten: 78
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: New Zealand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-01 04:53

Dorine schreef:
Gefelicibokt!!!
*** bedankt ,,,
Dit is echt prachtig, zo mooi altijd wanneer er een lief gezond mooi veulen geboren wordt.
En roepnaam is Bubba? Leuk!
*** ja bubba dat kwam me zo te binne en dat blijft dan hange he

Als je hem aait, zend hem bij deze ff een heleboel kracht en liefde van ons allen hier...
** dat zal ik doen!

Oh ja, lijkt misschien gek wat ik nu zeg maar ik voel wat...
Hij zal kracht nodig hebben, maar eigenwijs genoeg zijn om zich ergens doorheen te slaan. Waar doorheen weet ik niet. Maar hij redt zich wel. Dat is 'een speciaal gevoel' wat ik nu ineens krijg.
Gewoon dat hij een tijdje het ff wat moeilijker heeft en daarna weer helemaal goed. Zoiets. Kweetniet.
Op het moment zit ik me kapot te zweten, heb ik altijd met zo'n 'gedachte die ineens binnenkomt', maar dat geeft niet hihi.
Ik ga maar gauw naar het werk, maar onthoud:
Bubba komt waar die wezen moet.
Tijdelijk een moeilijke periode, en daarna super.
Bubba is een doorzetter en daardoor komt alles goed. En het karakter zit trouwens ook goed!
*** ben je helderziend van wege je epilepsie? dat komt wel weer meer voor heb ik gehoord,, ik hou hem nou heel goed in de gaten hoor want je weet maar nooit wel fijn om te weten dat wat he ook is toch weer goed komt,, ik ben benieuwd

Misschien komt dat wel door z'n mammie haha.
*** dat kan kan zn moeder is een schat van een beest doet nog geen vlieg kwaat!

Veel geluk gewenst!
*** hartelijk bedankt ik hou je op de hoogte Verward

cathy en bubba

traksnz
Berichten: 78
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: New Zealand

Wowie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-01 04:55

robbie schreef:
He, leuk voor je zeg!
*** ik was heel blij

Lijkt me echt geweldig!
Vraagje; Waar woon je ergens in New Zealand want er woont familie van me!
*** ik woon in Cust dat is ongeveer 35 km buiten christchurch waar woont je familie?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 14:18

Wow Cath... Wat tof!... wel foto's maken asjeblieeeeeffff...
Wel weer ouderwets Cathy-isme te bespeuren (over dat gat van achteren)... heb weer gelachen! Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Flevolander

Berichten: 3839
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 14:24

van harte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

groetjes debby

Doe je oordeel weg, en weg is je gevoel. Neem dat gevoel weg en weg is het nadeel zelf.
Marcus Aurelius

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 22:53

wel snel foto's maken he? wij zijn altijd heel nieuwschierig op bokt...hoe zou dat nou toch komen Verward Schijnheilig

van harte hoor!!

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...


Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Candries!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 01:01

Ha die Cathy,
Van harte gefeliciteerd met deze aanwinst. Geniet er maar lekker van, ze groeien zo hard. Maak veel foto's, dat is een pracht herinnering voor later. Hoe is het weer nu bij jullie? Zo te horen hebben jullie wel regen gehad en is hij buiten geboren. Heb jij dan ook steeds buiten gewaakt? Zoals altijd nieuwsgierig.....

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 03:04

haha cool!! Mooi te horen dat er weer veulens worden geboren in my favorit country!! Party!! *zucht* wat moet dat veulen het nu weer heet hebben daaro! Lachen

Have fun with him, keep him healthy and make sure he doesn't get a mama's boy to much!! *LOL*

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

traksnz
Berichten: 78
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: New Zealand

Candries!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-01 22:44

Jet schreef:
Ha die jetje kadetje

Van harte gefeliciteerd met deze aanwinst. Geniet er maar lekker van, ze groeien zo hard.
*** nog al hij is nou al groot *lol*

Maak veel foto's, dat is een pracht herinnering voor later. Hoe is het weer nu bij jullie?
*** we hebben net twee dagen met onweer gehad en regen en hagel!

Zo te horen hebben jullie wel regen gehad en is hij buiten geboren. Heb jij dan ook steeds buiten gewaakt?
*** ja buiten geboren en ik was buiten de hele nacht op en neer om te kijken want het is moeilijk te zien hoor in het donker,, maar ik was paraad want je weet nooit er kon wat verkeert gaan...
heb ik nog de hele mik mak gemist maar goed het idee was er!
Zoals altijd nieuwsgierig.....
*** jij mag zo nieuws gierig zijn als je wil hoor ik vind het niet erg gezellig trouwens heb je wel gemist!

traksnz
Berichten: 78
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: New Zealand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-01 22:46

Berdientje schreef:
wel snel foto's maken he? wij zijn altijd heel nieuwschierig op bokt...hoe zou dat nou toch komen Verward Schijnheilig
*** zo u het niet weten hoor ik heb geprobeert om een foto er bij te zette hier maar lukt niet,,, ik ben zo stom als een achter end van een varken als het op computers gaat! denk dat ik er een naar karin stuurt en die zet dat vast wel even voor mij er op

hou je vast hij komt er aan!

van harte hoor!!

traksnz
Berichten: 78
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: New Zealand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-01 22:51

Maarten schreef:
haha cool!! Mooi te horen dat er weer veulens worden geboren in my favorit country!! Party!! *zucht* wat moet dat veulen het nu weer heet hebben daaro! Lachen
*** ja als het niet hagelt!

Have fun with him, keep him healthy and make sure he doesn't get a mama's boy to much!! *LOL*
*** too late hij is al een mama's boy gaat geen meter van haar van daan!

[/img]

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 01:57


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 02:01

Het is wel een plaatje van een veulen hoor, gefeliciteerd!
We want more!!!! (Pictures that is)

Hij heeft ook echt het kleurtje van een Bubba. Zijn jullie zulke Forrest Gump fans?

Je suis Charlie.

traksnz
Berichten: 78
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: New Zealand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-02 11:15

Cool bedankt sas ik heb er ook geen flouw idee van hoet het moet heb wel geprobeert maar ja ik ben geen light he Lau dat weet je ook wel mischien dat iemand ons het effe uitkan legge hoe het moet??

Hoi!

Ik weet even niet hoe ik Candries zijn foto op deze site kan krijgen Verward , dus ik heb hem op mijn site gezet:
http://communities.msn.com/solidhorses/candries.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=37

Cathy, van harte gefeliciteerd!!!
Party!! Party!! Party!!

Groetjes,
Saskia & Bo Lovers
[/quote]

traksnz
Berichten: 78
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: New Zealand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-02 11:18

Cassidy schreef:
Het is wel een plaatje van een veulen hoor, gefeliciteerd!
** bedankt dat plaatje is dat hij nog maar net een 30 minuten op de aarde was,, dus hij zit nog wat in de kreukels maar die zijn er in tussen uit zal er binne kort nog wel een doen als ik weet hoe het moet!

We want more!!!! (Pictures that is)

Hij heeft ook echt het kleurtje van een Bubba. Zijn jullie zulke Forrest Gump fans?
*** ja ik ben gek op forest gump hoop allen dat hij geen shrimp boot koopt!
ja hij leek gewoon op een bubba, en die naam blijft dan plakke he,,, maar zn registraatie papieren word het wel candries hoor!



traksnz
Berichten: 78
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: New Zealand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-02 11:22

Laui! schreef:
Wow Cath... Wat tof!... wel foto's maken asjeblieeeeeffff...
*** hi Laui ja ik maak genoeg fotos meid allen krijk ik ze niet op bokt hoe doe je dat,,(voor de derde keer iemand mot het tog weten?)

Wel weer ouderwets Cathy-isme te bespeuren (over dat gat van achteren)... heb weer gelachen! Haha!
*** ben blij dat ik je nog kan laten lachen, je weet het ik schrijf zo als ik denk of praat dus je kan wel nagaan wat voor maloot ik ben,, ik vind dat ik vrij beschaaft ben tegen wordig,, hoe is het verder met je?

Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, colinneke, kimmetje26, Lanoca, Lente en 93 bezoekers

cron