Tja, de tandarts.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Tja, de tandarts.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 23:42

Nadat er bij de laatste controle een gaatje ontdekt was, had ik vandaag een afspraak om dat te laten vullen.

Met mijn vooruitziende blik had ik maar alvast mijn boekje 'balanslezen' meegenomen, waar ik dinsdag tentamen over had. En ja hoor, ik heb gewoon 50 minuten in de wachtkamer gezeten Boos! En dat terwijl ik 3 minuten lopen daar vandaan woon.
En als dit nu één keer gebeurde, nee ik ben daar volgens mij in de afgelopen elf jaar (waarvan 7 jaar met maandelijkse beugelcontrole) nog nooit op tijd geholpen Een minuut of 5 vind ik niet erg, maar dit......

Komt nog eens bij, dat ik van tevoren nergens last van had en het nu behoorlijk gevoelig is Scheve mond

Ja hoor, ik ga nog eens naar de tandarts Schijnheilig

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 10:25

Oh nee... Breek me de bek niet open over de tandarts... Haha!
Ik moest van de week ook... Ben niet bang voor de tandarts, maar hij was zo in mijn mond aan het klooien, dat ik dacht dat ik niet levend uit die stoel zou komen... Bloos!
En inderdaad, dat eeuwige wachten in die saaie wachtkamer... Slapen

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 10:30

Nou bij mij hoef je helemaal niet lang w88.. zo'n 3 minuten.. denk ik altijd sh*t ik wil de Donald Duck uitlezen. En me tandarts is TOP..

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 10:41

MoonChloe schreef:
Nou bij mij hoef je helemaal niet lang w88.. zo'n 3 minuten.. denk ik altijd sh*t ik wil de Donald Duck uitlezen. En me tandarts is TOP..


De mijne ook OK dan! !! Ik neem de Donald Duck altijd mee naam binnen, kan ik em uitlezen als ik met fluoride zit opgescheept Haha!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 10:43

Haha dat hoef ik niet want er zit een leuk plaat *egt groot* op de plafond kan ik lekker naar kijken Haha!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 10:44

Bij mijn tandarts duurt het wachten ook zo lang. Boos! En dan die vreselijke muziek en steeds diezelfde kleurplaten die al eeuwen aan de muur hangen....Pff ik moet maandag weer. Haha!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 11:23

ik zit me altijd op te vreten in die wachtkamer bij de tandarts. Ik moet over anderhalve week weer Nagelbijten / Gniffelen En zie er ontzettend tegen aan. In die 20 jaar is er bij mij nog nooit een gaatje ontdekt, maar eens moet de eerste keer zijn... Scheve mond

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 12:12

Ik vind het wachten in de tandartszaal verschrikkelijk.
En er liggen daar bij ons geen donald duck boekjes :'(
alleen zo van die roddelbladeren en boekjes met niets anders dan relatieproblemen der in.

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 12:14

Pouskintje schreef:
En er liggen daar bij ons geen donald duck boekjes :'(


Geef je tandarts een proefabonnement op de Donald Duck. Als dank voor de goede verzorging van je gebit Haha!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 12:14

Ik vindt naar de tandarts gaan vreselijk.... Scheve mond
Ik hoef gelukkig nooit zo lang te wachten en mijn vader gaat altijd mee(hebben alsijt samen een afspraak)
dus dan heb ik ook nog iemand om tegen te praten.. Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 13:06

Oh gossie, gaat het nu alweer een beetje?! Knipoog Jij hebt gedaan wat ik al tijden moet doen (heb namelijk 4 ieniemienie gaatjes die je alleen op een foto kan zien maar die wel gevuld moeten worden!) maar ik stel het continu uit Bloos!

Ben helaas nog steeds na al die jaren geen held bij de tandarts Clown

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 17:04

Ja hoor, heb vrijwel nergens meer last van Haha!

Ben ook geen held, maar ging maar met het idee dat het niet erger kon zijn dan de kaakchirurg Schijnheilig En het viel me alles mee, alleen dat wachten......

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 17:39

Gjilke"]
[quote="Pouskintje schreef:
En er liggen daar bij ons geen donald duck boekjes :'(


Geef je tandarts een proefabonnement op de Donald Duck. Als dank voor de goede verzorging van je gebit Haha!
[/quote]
*loll*

Zal ik doen!

Tinus19
Berichten: 269
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:27

Richtje schreef:
ik heb gewoon 50 minuten in de wachtkamer gezeten Boos! En dat terwijl ik 3 minuten lopen daar vandaan woon.


Schandalig... Tong uitsteken

Mellow

Berichten: 6468
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 20:53

ik kan meestal gelijk doorlopen.

en wachten vind ik eigenlijk helemaal niet erg.
maar het is niet leuk nee.
omdat de afspraak om die tijd is gemaakt wil je ook om die tijd dat er tijd voor je is.
ben zelf nogal geduldig.

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 21:20

Wij hebben zo'n hele ene tandarts! Hij is al vet oud komt uit belgie en knijpt altijd me had helemaal fijn! Nee ik vind hem maar niks.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 21:57

Och ja ik moet ook nog een afspraak maken.

De mijne heeft geen Donald Ducks. Zelfs geen roddelbladen. Alleen van die glossy magazines.

Maar ze heeft wel een aqarium boven de stoel hangen zodat je lekker naar visjes kan kijken.

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 22:34

de mijne heeft nog geeneens een aquarium Scheve mond
alleen maar ook van die glossy magazines, foldertjes en een poster over hoe je je tanden moet poetsen op de juiste manier in 10 stappen Cool

de wachttijden vallen geloof ik wel mee.. niet echt verschrikkelijk lang ofzo Lachen

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 22:36

Citaat:
Alleen van die glossy magazines.

die heeft mijn tandarts ook en ik kom er zo vaak dat ik ze allemaal al gelezen had toen ik er van de week weer eens een uurtje zat te wachten.... Boos!

*ieks* een aquarium boven je hoofd, het zal kapot gaan als jij net in die stoel zit Nagelbijten / Gniffelen

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 00:20

Er schijnen ook tandartsen te zijn die een tv boven de stoel hebben hangen. Kan je lekker tv kijken Haha!
De mijne heeft alleen een extra spiegeltje aan de lamp, zodat je mee kan kijken wat hij allemaal in je mond aan het doen is.
Ik was afgelopen week ook bij de tandarts. Had 1 gaatje, wat ik al verwachtte.
Toen zei hij dat alles er netjes verzorgd uit ziet. Daarna vroeg ik hem of ik een afspraak moest maken met de mondhygiënist, omdat ik een pocket (vergrote ruimte tussen tand en tandvlees) zou hebben. Blijkt dat ik zowat overal pockets heb! (Erg slecht Nagelbijten / Gniffelen )
Hij vond het waarschijnlijk niet zo leuk dat ik wist dat het bij mij er helemaal niet netjes uit zag, terwijl hij dat netjes vond. Hihi, student mondhygiëne laat een tandarts een 'poepie ruiken' *LOL*

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 01:52

nou ik heb geen goede ervaringen bij de orthodontist en de tandarts
bij beide heb ik soms langer dan een uur moeten wachten, en dat vind ik toch echt niet kunnen Scheve mond
ik woon net zoals jij maar 3 minuten van de tandarts vandaan, en kom er al mijn hele leven, maar altijd loopt het uit of hij neemt gewoon uitgebreid pauze
en bij de orthodontist het zelfde, als ik even op controle kom, waarvoor je hoogstens een paar minuten in die stoel ligt moet je vaak een uur wachten voordat je aan de beurt bent. Bloos!
bij de orthodontist liggen suskes en wiskes, en libelles en zo,
en bij de tandarts ook met folders en speelgoed voor de kleine kinderen
en er hangt een vaag schilderij op, waar ik een getekende mol in zie, maar mijn zusje helemaal niet Verward Tong uitsteken

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 12:14

TongeR schreef:
ik kan meestal gelijk doorlopen.

en wachten vind ik eigenlijk helemaal niet erg.
maar het is niet leuk nee.
omdat de afspraak om die tijd is gemaakt wil je ook om die tijd dat er tijd voor je is.
ben zelf nogal geduldig.


Even wachten vind ik ook niet zo'n ramp, maar er zijn grenzen.....

Daarbij begint ie 's ochtends gewoon al te laat. Als je om 8.00u een afspraak hebt (de eerste dus) ben je met een beetje geluk om 8.10 aan de beurt.....

De HA moet ik ook vaak wachten (hoewel, niet zo lang als bij de TA), maar die neemt als je binnen bent dan ook alle tijd voor jou. Dan kan ik het begrijpen en het accepteren.