Heb ik dat...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
*Mounty*
Berichten: 22
Geregistreerd: 24-12-01

Heb ik dat...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-01 19:23

[size=18]hallo,

Altijd als je berichtjes leest gaat het over eigenpony's ofzo of die en die is eindelijk van mij.
Maar ik snap dat niet heeft iedereen soms een eigen pony?
Nou ik niet hoor ik mag geen eigen pony
Boos! Ik vindt dat heel erg want het al mijn vriendinnen hebben een eigen pony
ook zijn hier nergens meer verzorgpony's te vinden..
Ik snap het niet hoor!!

Nou ik hoop dat jullie reageren
xxx mounty
[/size]

Dreams are true?? I've always dreamed over my one horse buth never came true!


SuuZ
Berichten: 150
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: son

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 19:29

heej
ik heb ook heel lang moeten wachten voordat ik mijn eigen pony kreeg en toen leek het ook of iedereen er al eentje had. maar ik zie op deze site genoeg oproepjes staan waarin naar verzorgers en bijrijders wordt gevraagd. je moet dus gewoon goed zoeken.

Ineke2

Berichten: 33032
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Heb ik dat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 19:44

*Mounty* schreef:

[size=18]hallo,

Ik vindt dat heel erg want het al mijn vriendinnen hebben een eigen pony
ook zijn hier nergens meer verzorgpony's te vinden..
Ik snap het niet hoor!!

Nou ik hoop dat jullie reageren
xxx mounty
[/size]

Dreams are true?? I've always dreamed over my one horse buth never came true!


Kun je je vriendinnen dan niet vragen of je mag helpen bij het verzorgen van hun pony's??

Weet je ik ben nu bezig om een pony te kopen en ben nu dolgelukkig dat eindelijk mijn droom waar word! En weet je hoe dat komt?? Ik heb er jaren van gedroomd en er over nagedacht en nu verdien ik zelf met een bijbaan geld (daarnaast studeer ik nog) en heb ik een hoop gespaard en kan ik zelf mijn droom waar maken! Dat gaat jouw vast ook lukken over een paar jaar!

Heel veel succes met het vinden van een verzorgpony, zet advertenties op internetsite's werkt vaak heel goed!!
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 24-12-01 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 19:46

Misschien praat wel iedereen hier over een eigen pony,maar je kan hier toch ook over je verzorg/lievelingspony/huurpony of gewoon over pony's in het algemeen praten? Kom erbij kom erbij zet je zorgen maar opzij :p

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 20:04

ennuh veel mensen zeggen hier: eigen pony maar dat is dan hun verzorgpony ... of je kunt het hebben over je lieveling op de manege!
(trouwens veel rondhangen op de manege brengt je ook snel tot een leuk verzorgpaard)

Ik heb ook eerst een jaar verzorgd en toen waren me ouders overtuigd, en sinds 3 weken heb ik Toscar maar daar voor Bokte ik ook gewoon hoor!
Wees maar niet bang...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 20:10

Je bent niet de enige hoor!!!!!!!!
Ik mag ook geen eigen paard Boos!
Dus zijn we in ieder geval met z'n 2en paardloos op bokt.
En ik ken hier nog wel een paar mensjes die GEEN eigen paard hebben.
Gewoon blijven hopen dat je ooit nog eens een eigen paard krijgt Pling

YES, M'n foto's in mn PROFIEL doen t weer!!!
Wel kijken he? Knipoog Wie helpt mij aan de 1000 keer profielvieuw? Lachen

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 20:25

Ik heb een verzorghaflinger maar die noem ik altijd (prongelijk) mijn pony dat komt omdat het gewoon een beetje mijn pony is. Ik mag er evenveel mee als het mijn eigen zou zijn.

Maar je moet gewoon blijven zoeken naar een verzorgpony gewoon niet opgeven (heb ik ook gedaan) en vraag anders je vriendinnen of je mee mag helpen (mag vast wel)

Ik hoop voor je dat je een verzorgpony vind.

*Mounty*
Berichten: 22
Geregistreerd: 24-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-01 20:41

Bedankt voor jullie reacties maarik weet zeker dat ik geen verzorgpony vindt want die zoek ik ook al 2jr!!!!!! Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
gr xx

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 12:25

Er zijn wel mensen die 5 jaar al een verzorgpony zoeken! Gewoon volhouden op een gegeven moment heb je er een!

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 13:16

Ik heb ook geen eigen paard. ik hoef het ook (nog) niet zo zeer.
Ik woon midden in amsterdam, heb het veels te druk, en heb ook lnag niet genoeg geld.
Als ik klaar ben met school ( ik hoop over 2 jaar) dan wil ik wel een paard kopen!
maar nu doe ik het met Fleur en Domenic, mijn 2 verzorg pony/paardjes!

\p.s. ze zijn geweldig!!!

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 13:55

Tsja...sommige dingen moet je gewoon wat langer op wachten he... Haha! Ik heb wel mijn eigen paardje, maar ja...ik heb haar wel zelf moeten kopen, heb haar echt niet kado gekregen. Haha! Dus ach, als je wat ouder bent kan je je eigen dromen vast een beetje waar maken toch...moet je alleen wel wat geduld voor hebben... Knipoog

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 15:46

Ik heb ook lang gewacht, kon ook nooit een verzorgpony vinden.

even later had ik een huurpony, die pony had ik helemaal voor mezelf, de eigenaar was nl een oude man die de pony`s als hobby had.

Later ging ik samen doen met een vriendin (met Flair) en nu is Flair na 2,5 jaar samengedaan te hebben sinds een half jaar van mij.

Waar woon je eigenlijk misschien zijn er hier wel mensen die een verzorgpony voor je weten, er staat in je profiel ook niks.

*Mounty*
Berichten: 22
Geregistreerd: 24-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-01 17:35

ik woon in zwolle in overijssel
gr.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 17:51

Er zijn er veel meer op bokt die geen eigen pony hebben. Ik denk dat iedereen er wel over droomt maar niet voor iedereen is het weggelegd.
Het enige wat je daaraan kan doen is hard sparen en als je genoeg geld hebt een eigen kopen. Tot die tijd zul je het toch echt op een manege pony moeten houden wat ook super is hoor!
Ik weet zeker dat er hier maar weinig zijn die al eigen paarden hadden voordat ze op de manege terecht kwamen. Ik heb ook 8 jaar paard gereden op de manege, ben nu bijna 17 en hem sinds 1,5 jaar een eigen pony.
Het enige wat ik dus nog kan zeggen is: Heel veel succes!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 20:24

Om een verzorgpony te vinden moet je netwerken. Dat betekent dat je veel moet zijn waar paarden zijn, met anderen praten, meegaan met vriendinnen naar hun verzorgpony's, naar lessen, naar wedstrijden, zodat je veel mensen met paarden leert kennen. Ondertussen veel helpen op de manege en advertenties in de gaten houden. Als je dan ook nog les hebt om zo steeds meer ervaring op te doen, maak je de meeste kans.
Er zijn roch wel maneges in Zwolle? Vast veel paardenmensen... Stel ook niet te hoge eisen!

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 20:29

nou, je bent niet de enigste want ik mag ook geen pony en hier in de buurt zijn haast geen verzorgpony's te vinden Verdrietig
dus nu zijn we met zijn 3en paardloos op bokt!

Just say yes, just say there is nothing holding you back..

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 20:29

Ik heb ook geen eigen pony, ik moet het met een keer in de week paardrijden doen, en heeel lang bij mijn lievelingspony Paljas, waar ik waarschijnlijk nooit meer op kan rijden, in de stal hangen Lovers

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 22:43

Ik heb ook geen eigen pony, maar Skippy (mijn exverzorgpony,ze is verkocht) en Tinne (mijn exverzorgpaard, is ook verkocht) waren voor mijn gevoel wel mijn eigen paardjes... Ik zou ze alleen nooit verkocht hebben natuurlijk Huilen Verdrietig Huilen Mijn ouders zeggen dat ze niet genoeg geld ervoor hebben...maar daar geloof ik echt geen ene f*ck van, want ik kan mijn eigen paard hartstikke goedkoop stallen bij mijn oom (hoef daar geen stalgeld te betalen, alleen hoefsmid en naast mijn oom woont de dierenarts, scheelt ook weer in voorrijkosten) Maar nee, het was te duur! Ik snapte er echt nix van, hoe kunnen mijn ouders mij zoveel verdriet laten hebben als ze het wel kunnen betalen... Verward Zelf heb ik eigenlijk alle spullen al voor een paard...behalve een zadel en een hoofdstel dan, maar daar zou ik zelf ook genoeg geld voor hebben...Ik snap het echt niet en zal het ook nooit snappen...maar ik weet wel dat we niet de enigste zijn!!

xxxSanne

*Mounty*
Berichten: 22
Geregistreerd: 24-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-01 12:04

dat is waar maar mijn ouders kunnen het best betalen want wij hebben een eigen zaak..
maar omdat we dus een eigen zaak hebben moeten we zegmaar als ik een pony van 5000 kopen 7500 betalen die 2500 gaat dan naar de belasting omdat we 50% belasting betalen..
Nou ik ga gewoon alles proberen om ze over te halen en anders weet ik het ook niet meer..
gr.

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 12:07

ik heb ook nog geen eigen pony, maar ik rij nu drie keer in de week op dezelfde pony op de manege en ik ga haar waarschijnlijk volgend jaar kopen. rij je nu op een manege? zo ja, dan kan je daar heel erg vaak heen gaan of je zoekt een verzorgpony.

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

*Mounty*
Berichten: 22
Geregistreerd: 24-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-01 12:17

Er zijn bijna geen verzorgpony's hier en ik ga ook vaak naar de manege.
ik zoek al lang naar een verzorgpony een als je er een vidnt wordt hij al verzorgd..
gr.

*Mounty*
Berichten: 22
Geregistreerd: 24-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-01 19:17

ja later ja..
Ik ben nu opzoek naar ene verzorgpony omg zwolle..
ik heb nog niks gevonden maar ik geef nie op hoor

gr.

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 23:24

ik heb ook geen eigen pon, maar wel 2 verzorgpons!


Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 23:47

je bent idd niet de enige, ik ben ook al heel lang op zoek naar een leuk vz paardje, ik gun het veel mensen die een eigen paardje krijgen/hebben.
Zelf heb ik er het geld niet voor, wij zijn niet heel rijk.
Ik ben blij met wat ik heb, daarvoor bestaan maneges denk ik dan maar!

xx Melissa

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Claudia1993_, CynThier, djinnie, Miiej, Miran, Vagabondo en 42 bezoekers